Hoe veilig is het om hier op dit forum je mening te geven :)

Gestart door Simo7, 04/01/2010 om 10:44:33

Hadou

Citaat van: uzop op 10/01/2010 om 16:53:16
een andere verrader tamurtino (+hadou, incognito, zwart-hart-chatt )
iwa safi zi deg ga n tuhma.

TamurtIno

Citaat van: uzop op 10/01/2010 om 16:53:16
een andere verrader tamurtino (+hadou, incognito, zwart-hart-chatt )



Ik ben blij dat je mij buiten ()  hebt geplaatst. Ik ben namelijk degene die instructies geeft aan hadou, incognito, zwart-hart-chatt.

1. Hadou geeft ik de opdracht om te spioneren over mensen die niet tevreden zijn met de koning.
2.  incognito geef ik de opdracht om te spioneren over mensen die haatzaaien met hun Amazigh nationalisme.
3. zwart-hart-chatt houdt Ait wayagher in de gaten, want ze zijn niet goed.



Hadou

IK ben geen spion. Laat dat a.u.b vallen.
Anders komen wij niet verder. Wij zijn broeders en zusters van elkaar
En wij horen elkaar te steunen.
Mijn excuuses aan iedereen die ik misschien heb beledigd.
Zand er over a u b

Simo7

Citaat van: Hadou op 10/01/2010 om 19:43:06

Mijn excuuses aan iedereen die ik misschien heb beledigd.
Hamni..... rouggha tessawerth s'sah......

Citeer
Zand er over a u b

Waggha n'da gess kilo n'arremreth...

Chatt zie arif

#19
Gezien de anonieme status die men geniet denk ik dat iedereen hier redelijk veilig is.

D'r is maar een uitzondering:de eigenaar van de site.
Door middel van 'Whois' is het heel eenvoudig om de identiteit van de eigenaar van een site te achterhalen.

Hier in Nederland heb je niets te vrezen,maar als je bij de Marokkaanse paspoort-controle staande wordt gehouden en rekenschap geven moet van bijvoorbeeld de recente postings van Incognito wat de 'Sahara' betreft...
Of wat dacht je van de avatar van Uzop? Enig idee wat voor straffen er staan op majesteits-schennis?

Laat me je zeggen dat ik dan niet graag in zo iemands schoenen zou willen staan,alhoewel ik vrijwel zeker ben dat Incognito (tevergeefs) hemel en toetsenbord zal bewegen om je vrij te krijgen.

In Marokko (en steeds vaker ook elders in de wereld) ben je sinds kort een 'verrader' of een 'patriot',niets ertussen in.
Dus,ik zou zeggen:denk daar maar eens over na...

http://www.volkskrant.nl/multimedia/article1339800.ece/In_Marokko_is_bloggen_riskant

matou

wat moet hij dan doen, beperkingen opleggen of helemaal de mond snoeren vd leden?  t'is toch niet te geloven..  dan kan deze site beter opgedoekt worden 
ik zou zeggen, maak van je hart geen moordkuil en zeg wat je wilt

TheCFO

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 25/01/2010 om 00:26:50
Enig idee wat voor straffen er staan op majesteits-schennis?

Laat me je zeggen dat ik dan niet graag in zo iemands schoenen zou willen staan,alhoewel ik vrijwel zeker ben dat Incognito (tevergeefs) hemel en toetsenbord zal bewegen om je vrij te krijgen.

In Marokko (en steeds vaker ook elders in de wereld) ben je sinds kort een 'verrader' of een 'patriot',niets ertussen in.
Dus,ik zou zeggen:denk daar maar eens over na,Said...
Hoewel ik close to nothing weet van de straffen op majesteitsschennis in Marokko (wat krijg je daarvoor in NL?)noch van de doelstellingen van deze site (Saied de baas?) vind ik dit wel een bijzondere statement.

Als jij de baas van deze site geweest was, had je dan incognito's verhalen gedelete? De avatar van uzop verboten?

Dat saharaverhaal bijvoorbeeld vond ik wel heel erg interessant. En hoewel ik nauwelijks behoefte voel veren in je reet te steken (of die van Mr1979) heb ik het idee dat de uitwerking  van die discussies eerder pro dan anti marokkaanse staat was. Ikzelf bijvoorbeeld was aan het begin van die discussies redelijk op de hand van inco, maar jij en 1979 hebben -ieg voor mij- redelijk overtuigend duidelijk gemaakt dat verbeteringen in het Marokko van vandaag zeker niet uit het Zuiden zullen komen.

Chatt zie arif

#22
Ik heb dit bericht verwijderd om niemand op een idee te brengen.