Huisregels: Persoonlijke aanvallen

Gestart door admin, 29/12/2009 om 22:16:11

admin

Zoals jullie weten is dit altijd een forum geweest met veel vrijheden. Discussies raken soms verhit en ontaarden soms in persoonlijke aanvallen over en weer. De laatste dagen is hier vaak sprake van geweest. Graag zien wij dat de leden er onderling uitkomen. Wij grijpen enkel in als de regels in grote maten worden overtreden. Wij nemen verder geen inhoudelijk standpunt in in bepaalde discussies. Wij vragen enkel fatsoenlijk met elkaar om te gaan. Wij mengen ons verder ook niet in conflicten tussen leden waarbij er van 2 kanten schuld is. Wij stellen het wel op prijs om persoonlijke conflicten niet hier op het forum uit te vechten. De meesten van de leden zijn 25+ en veel hebben een gezin en kinderen. Wij gaan ervan uit dat de meesten oud en wijs genoeg zijn om op een fatsoenlijke manier het forum te gebruiken.

mvg Amazigh.nl beheer

PS: Wij willen mensen erop wijzen dat smaad bij wet verboden is in Nederland. Wij overwegen juridische stappen te nemen tegen de persoon die een linkedin account heeft geopend waarin de naam van de domeineigenaar van amazigh.nl staat met de vermelding Pedofiel, een twitter account met de vermelding homo en een facebook account met de vermelding "kanker jood". De persoon die voor deze acties verantwoordelijk is moet zich diep en diep schamen.

TamurtIno

Ik ben het 100000000000%  met je eens.

Vergeet 1 ding niet. We zijn mensen en dit betekent dat we soms boos op elkaar worden. Dit kan je volgens mij niet 100% voorkomen.  Hadou noemt mij een paar keren idioot. Dit vind ik helemaal niet erg en soms vindt ik het zelfs wel grappig.  Ik was ook  niet altijd vriendelijk tegen Hadou en Incognito.
Voor de rest is het een beschaafde leuke forum. Te veel controle is het ook niet goed, want dan sterft het forum uit zoals die van Tawiza is gestorven.
Ik was in verschillende fora en hier is het veel beschaafder dan elders.

TamurtIno

Degene die je pedofiel, homo, klankerjood noemt, is nog een onvolwassen of onwetende iemand die  wraak wil nemen.

Mijn boodschap aan hem is:

Je hebt een misdrijf gepleegd en  dat is wel strafbaar, en vooral omdat je de voor- en de achternaam hebt vermeld.  Als de administrator gaat solliciteren naar  een baan, dan wordt hij nooit aangenomen. De kans is dan ook nog dat je een hoge boete moet betalen.

Haal dat snel weg en voorkom problemen voor jezelf.



Y.assine

Citaat van: admin op 29/12/2009 om 22:16:11
PS: Wij willen mensen erop wijzen dat smaad bij wet verboden is in Nederland. Wij overwegen juridische stappen te nemen tegen de persoon die een linkedin account heeft geopend waarin de naam van de domeineigenaar van amazigh.nl staat met de vermelding Pedofiel, een twitter account met de vermelding homo en een facebook account met de vermelding "kanker jood". De persoon die voor deze acties verantwoordelijk is moet zich diep en diep schamen.

Om mijn advies maar even te geven: Doen, niet aarzelen. Laat hem/haar maar lekker boeten!

3ich

Citaat van: admin op 29/12/2009 om 22:16:11
Wij nemen verder geen inhoudelijk standpunt in in bepaalde discussies. Wij vragen enkel fatsoenlijk met elkaar om te gaan. Wij mengen ons verder ook niet in conflicten tussen leden waarbij er van 2 kanten schuld is. Wij stellen het wel op prijs om persoonlijke conflicten niet hier op het forum uit te vechten.
mvg Amazigh.nl beheer

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=8087.0

Dit had je al eerder moeten doen. Dan zag het forum er nu heel anders uit.