http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13515.msg258637#msg258637

Gestart door Azghar, 26/12/2009 om 17:49:37


Lezer

Soms kan de admin grof en eenzijdig zijn, maar er is hier echt groot vrijheid voor meningsuiting. Er zijn geen perfecte fora.  Er zijn trouwens meerdere admin's, neem ik aan.

TamurtIno


Zal ik jou wat vertellen?

1. Ik was in Marokko.nl en daar mag ik niet eens een topic openen over onderdrukken van Imazighen. Khalid uit Ait Touzin vindt dat de hele wereld om de Palestijnen gaat.

2.  Ik was in Maghrebonline:  De admin daar die Almakki heet, zei tegen mij:  We  zijn goed bezig om jullie in een korte tijd uit te roeien.

3.  Ik was in Nederlandse sites waaronder de telegraaf. Mijn beschaafde mening wordt niet gepubliceerd alleen om het feit dat ik niet eens ben met de leugens van de Telegraaf.

4.  Ik was in een Marokkaanse Arabische site en ik zag racisme overal. Ik verdedigd mijn medemens van Imazighen tot ongelovigen tot Joden. Reactie  zoals "Hitler was een goede held en heeft Joden afgeslacht. We hebben een held nodig die iedere vijand van de islam moet afmaken. "  Wordt wel gepubliceerd.  Maar mijn reactie: "Joden zijn ook mensen en Hitler was geen mens maar een monster", wordt niet gepubliceerd.
"Tamazight moet verboden worden", wordt wel gepubliceerd. Maar mijn reactie: "Arabisch hoort in het land van Arabieren en niet in het land van Imazighen Noord-Afrika", wordt niet gepubliceerd.


Je hebt deze site waar je met je eigen broeders kunt discussiëren, en je moet blij zijn.



3ich

Sinds ariri gebanned is en vele leden zich openlijk tegen die actie hebben uitgesproken zijn er heel wat leden weg gegaan.

Moderator Tamza kan je daar alles over vertellen ;)

Azghar

vertel mij wat, ik ben ook moderator.
Amazigh betekent vrije mens.
de leden die hier actieve zijn kun je op de vingers tellen.

3ich

Citaat van: Azghar op 26/12/2009 om 19:15:16
vertel mij wat, ik ben ook moderator.
Amazigh betekent vrije mens.
de leden die hier actieve zijn kun je op de vingers tellen.

Ja. K begrijp er ook niet veel van. Topics worden 5.000 x bekeken maar 7 leden reageren

3ich

Dit is ook zoiets waar je bij afvraagt waar dat voor nodig is

Wat is de reden dat deze topic op slot gezet is?

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13504.0

Nech

Citaat van: Azghar op 26/12/2009 om 19:15:16
vertel mij wat, ik ben ook moderator.
Waar ben je moderator?
Marokko.nl?

Samir ( mod hier) is ook een mod daar. Dus jullie zijn collega's . Misschien heeft hij een baantje voor je hier. :)


Hadou

Citaat van: 3ich op 26/12/2009 om 19:27:01
Dit is ook zoiets waar je bij afvraagt waar dat voor nodig is

Wat is de reden dat deze topic op slot gezet is?

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13504.0
Dat heb ik zelf op slot gedaan om te voorkomen dat er iemand aankomt met grote teksten die niet met het onderwerp te maken. En mijn bedoeling was om iets te laten zien. Een hint, om verder zelf uit te zoeken hoe politiek in elkaar steekt in Marokko.


Hadou

Citaat van: Nech op 27/12/2009 om 00:13:55
Ben je hier een mod?

Nee. wel kun je een topic, die je zelf open hebt gezet,  op slot zetten.

Nech

Citaat van: Had0u op 28/12/2009 om 14:15:36


moderator 1: Tamza/Polkaan

moderator 2: Kingyassin

email: redactie@amazigh.nl


Als ik op het internet google op de naam van admin,  kom scheldwoorden tegen/over hem:Homo, kankerJood, Amazighklootzak, etc.
Zeker zijn ze door dezelfde persoon gemaakt die hier gebannen is.  Hiermee laat je dus zien dat je terecht gebannen bent. Wie wil iemand zoals jij op zijn site?

Heb je ook hetzelfde gedaan tegen Khalid de admin van Marokko.nl?  Waarom niet dan? Omdat Khalid zijn Amazig afkomst haat?

ps. Met je bedoel ik degene die de scheldwoorden overal op het internet heeft verspreid.

Hadou

Citaat van: Had0u op 28/12/2009 om 14:15:36


moderator 1: Tamza/Polkaan

moderator 2: Kingyassin

email: redactie@amazigh.nl

Kan jij geen andere nicknaam verzinnen?

3ich

Citaat van: Had0u op 28/12/2009 om 14:15:36


moderator 1: Tamza/Polkaan

moderator 2: Kingyassin

email: redactie@amazigh.nl

Voor zover k weer is Kingyassin nooit een moderator geweest?

het waren Tamza, Laysa, en later ook thirelifilms ofzo

3ich

Citaat van: Hadou op 27/12/2009 om 00:11:04
Een hint, om verder zelf uit te zoeken hoe politiek in elkaar steekt in Marokko.
Zeg gwn dat je liever mensen in een waan laat.

Sukkel! Daar is een forum toch niet voor gemaakt!

Hadou! Jij laat je btje bij btje je echt IK zien en dat hebben mensen ook steeds meer door,