Laat je stem horen voor Aminatou!

Gestart door Señor Canardo, 08/12/2009 om 13:54:12

Señor Canardo

Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 20:33:42
Ik heb daar niets toegegeven.  Ik vond het een goed artikel. Als jij wilt gaan wij op dat onderwerp , al daar, op zijn plaats verder.

Help mij ff. Je vond het dus wel een goede artikel, maar je bent het inhoudelijk niet eens met artikel?! Juist ja.


Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 20:33:42
Nogmaals. Irifiyen maken deel van de Marokkaanse overheid.  Op iedere departement en op iedere bestuurlijke niveau. En zij dienen in het leger, luchtmacht en de Marine.
Er is geen verschil tussen de Marokkaanse burgers. Iedereen kan deelneen aan de Marokkaanse  samenleving.


Het is inderdaad waar dat Irifien deelnemen aan de overheid. Maar de vraag die ik aan jouw zou willen stellen is hoeveel daadwerkelijke invloed heeft de Rif en de Irifien op het algehele politieke besluitvormingsproces?


Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 20:33:42
Wat jij in je hoofd hebt, is niet gegrond. Jij kan hier steeds je anti-Marokko propagenda neer kotsen, op een website dat Amazigh cultuur en taal promoot en een plek geeft. Het moet één keer afgelopen zijn.

Ik heb meerder verwijzingen gegeven voor mij standpunt, dus echt ongegrond is het niet. Maar goed, als jij vindt dat het nog steeds ongegrond is dan wil ik jouw vragen om 1 enkele "ongegronde" punt uit te kiezen en aan te geven waarom jij dat zo vindt?

Señor Canardo

#16
Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 20:45:24
Verder Inco.. zal ik maar niet reageren.. ik ben moe.. en teleurgesteld en hartstikke verdrietig door jouw teksten.

Ahhh, you poor baby!

Hadou

Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 20:46:15
Help mij ff. Je vond het dus wel een goede artikel, maar je bent het inhoudelijk niet eens met artikel?! Juist ja.
Reageer daar maar op. Daag!

Citeer
Het is inderdaad waar dat Irifien deelnemen aan de overheid. Maar de vraag die ik aan jouw zou willen stellen is hoeveel daadwerkelijke invloed heeft de Rif en de Irifien op het algehele politieke besluitvormingsproces?
Nu geef jij het toe dat Irifiyen deel maken van de Marokkaanse overheid. HE HE HE !!
Jouw vraag:  Open maar een nieuw topic er over. Daaaaaag!
Citeer
Ik heb meerder verwijzingen gegeven voor mij standpunt, dus echt ongegrond is het niet. Maar goed, als jij vindt dat het nog steeds ongegrond is dan wil ik jouw vragen om 1 enkele "ongegronde" punt uit te kiezen en aan te geven waarom jij dat zo vindt?

Open aar een nieuwe topic over..
Daaag.

Hadou

Ik heb je eerder gezegd dat Irifiyen ook Marokkanen zijn en dat Irifiyen deel maken van de overheid.( Mekhzen)

Señor Canardo

#19
Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 20:41:39
http://nl.wikipedia.org/wiki/Collaboratie
Lees goed wat collaboratie betekent en inhoudt.

Gezien dat de meerderheid van Marokkanen eeuwen lang één relgie aanhangen. En vele andere zaken gemeen hebben. En tegenwoordig ook met elkaar in huwelijk treden en famillie banden aanhalen, is er dus sprake van hechte band.

Doordat jij één natie, anoniem, en op afstand en in het vreemde taal en in verre land ( dat Moslims bestijdt) belachelijk maakt. Kan ik enkel oordelen dat jij de Collaborateur bent.

De koninklijke makhzen-overheid van Marokko wijs ik inderdaad af en het liefst zou ik zo min mogelijk met hen te maken willen hebben, simpelweg omdat de Marokkaanse overheid mijn volk - Irifien - en andere etnische minderheden niet vertegenwoordigd. Er is dus geen legitieme volksvertegenwoordiging.

Het vertegenwoordigt alleen maar de economsiche belangen van zionistische imperialisten en Arabisch-sprekende grootgrondbezitters en dat ten koste van de Marokkaanse bevolking.

Dus niet ik ben de collaborateur, maar de makhzen-overheid is 1 grote collaborateur. Aangezien het nog steeds heult met de vijanden van Abdekrim el Khattabi.

Hadou

#20
Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 20:58:15
De koninklijke makhzen-overheid van Marokko wijs ik inderdaad af en het liefst zou ik zo min mogelijk met hen te maken willen krijgen, simpelweg omdat de Marokkaanse overheid mijn volk - Irifien - en andere etnische minderheden niet vertegenwoordigd. Er is dus geen legitieme volksvertegenwoordiging.

Het vertegenwoordigt alleen maar de economsiche belangen van zionistische imperialisten en Arabisch-sprekende grootgrondbezitters en dat ten koste van de Marokkaanse bevolking.

Dus niet ik ben de collaborateur, maar de makhzen-overheid is 1 grote collaborateur. Aangezien het nog steeds heult met de vijanden van Abdekrim el Khattabi.
Jij haalt diverse tijdperken door elkaar.
Net zoals je Maradonna en Zidane in één wedstrijd schetst.

Muhammed Abdelkarim en zijn volk hebben de Spanjaarden en de Fransen geprobeerd te verjagen. Tussen 1918 en 1927. De Spanjaarden en de Fransen waren de indringers, de inbrekers, de dieven, de vijanden, de moordenaars en de verkrachters van Marokko.

Jij bent degelijk collobrateur. Jij verspreidt leugens over een land, een volk en een natie. Dat is zeer schadelijk.

Señor Canardo

Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 21:04:15
Jij haalt diverse tijdperken door elkaar.
Net zoals je Maradonna en Zidane in één wedstrijd schetst.

Muhammed Abdelkarim en zijn volk hebbent de Spanjaarden en de Fransen geprobeerd te verjagen. De Spanjaarden en de Fransen waren de indringers, de inbrekers, de dieven, de vijanden, de moordenaars en de verkrachters van Marokko.

Ik haal helemaal niks door elkaar. Ik zie alleen het groter plaatje in tegenstelling tot jij.

De Fransen en Spanjaarden waren inderdaad de indringers, inbrekers..etc. van Marokko. Het punt is dat zij nooit meer zijn weggegaan. Anno 2009 beheersen Franse en Spaanse multinationals nog steeds de economie van Marokko.

Hadou

Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 21:11:10
Ik haal helemaal niks door elkaar. Ik zie alleen het groter plaatje in tegenstelling tot jij.

De Fransen en Spanjaarden waren inderdaad de indringers, inbrekers..etc. van Marokko. Het punt is dat zij nooit meer zijn weggegaan. Anno 2009 beheersen Franse en Spaanse multinationals nog steeds de economie van Marokko.
Open maar daar een Topic over. dan gaan wij verder..
( kort antwoord: Ja. Fransen en Spanjaarden en andere Westen-landen hebben dikke vinger in onze reet gestoken. En zij blijven er in roeren. En wij geven elkaar de schuld, als wij pijn lijden ).

Señor Canardo

Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 21:15:29
Open maar daar een Topic over. dan gaan wij verder..
( kort antwoord: Ja. Fransen en Spanjaarden en andere Westen-landen hebben dikke vinger in onze reet gestoken. En zij blijven er in roeren. En wij geven elkaar de schuld, als wij pijn lijden ).

Ik plaats de schuld volledig bij de collaborerende makhzen-overheid die die samenwerking met de imperialisten in eerste instantie mogelijk maakt.

Señor Canardo

Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 21:04:15
Jij verspreidt leugens over een land, een volk en een natie. Dat is zeer schadelijk.

Nee hoor. Alles wat ik zeg mag je van mij toetsen aan de waarheid. Ik doe echter alleen niet meer mee aan die Allah-el Watan-el Malik-doctrine van jou!

Hadou

Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 21:18:50
Ik plaats de schuld volledig bij de collaborerende makhzen-overheid die die samenwerking met de imperialisten in eerste instantie mogelijk maakt.
Dat moet je zelf weten. Maar verspreid geen leugens aub.

Señor Canardo

Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 21:21:06
Dat moet je zelf weten. Maar verspreid geen leugens aub.

Over welke specifieke leugens heb je het dan?

Hadou

#27
Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 21:20:24
Nee hoor. Alles wat ik zeg mag je van mij toetsen aan de waarheid. Ik doe echter alleen niet meer mee aan die Allah-el Watan-el Malik-doctrine van jou!
Jij verspreidt leugens. En politiek zit complex in elkaar.
Misschien wil jij de President zijn van Marokko. Maar Hadou is gewoon een burger. En ik heb geen ambities om het land te besturen. Als ik één boom op mijn eigen land plant , ben ik zeer gelukkig. En dat land is van mijn voorouders geweest en niemand heeft het van ons afgepakt.  
Allah die aanbid ik. Ik ben Moslim.
Al watan is mijn natie. Ik ben een Marokkaan
Al Malik is de staatshoofd. Net zoals andere landen een staatshoofd hebben. Je kan hem vervangen door een ander. Toch komt er een staatshoofd aan de macht. ( Hadou houdt zich niet mee bezig)

Hadou

Citaat van: incognito op 09/12/2009 om 21:25:39
Over welke specifieke leugens heb je het dan?
Ik heb ze aangegeven. Op diverse topics.  Lees terug.

Señor Canardo

#29
Citaat van: Hadou op 09/12/2009 om 21:28:43
Ik heb ze aangegeven. Op diverse topics.  Lees terug.

Ik laat me door jou echt niet uitmaken voor leugenaar. Als jij moeite hebt met hetgeen wat ik beschrijf kun je op z'n minst aangeven om welke punten het gaat. Anders is het gewoon duidelijk dat jij er gewoon niet omheen kan lullen,