NIET VAN TOEPASSING OP AMAZIGH.NL

Gestart door IFINC, 05/10/2009 om 13:36:39

ayned_m

Citaat van: Awarinou op 10/10/2009 om 23:37:12
Vies mannetje, je moet je vuile bek houden over onze timazighin, BAH. Je moet schamen met je leeftijd, je was zeker impotent, daarom ben je gedumpt door je ex, hehehe

heheheh! ik heb niks gezegd over timazighin  heheheh!!!! waar heb jij het over  a l a3ziz? ik had het over organisatie  en dat is wat anders , toch ? zie je!!! daarom zei ik ik heb je door !!! heheheheheheh

trouwens  stuur mij geen PM Aub . Ik ben gtrouwd en ik heb twee kinderen !!!! Laat AUb  je berichten hier op de forum waar iedereen het kan lezen  en geen PM  AUB !!!
dus ruha tirared cwayt di barra aqa ddewxed !!!


TamurtIno

Citaat van: ayned_m op 11/10/2009 om 13:03:04
heheheh! ik heb niks gezegd over timazighin  heheheh!!!! waar heb jij het over  a l a3ziz? ik had het over organisatie  en dat is wat anders , toch ? zie je!!! daarom zei ik ik heb je door !!! heheheheheheh

trouwens  stuur mij geen PM Aub . Ik ben gtrouwd en ik heb twee kinderen !!!! Laat AUb  je berichten hier op de forum waar iedereen het kan lezen  en geen PM  AUB !!!
dus ruha tirared cwayt di barra aqa ddewxed !!!



Wat stond er in die email?  Hij heeft je toch niet bedreigd of uitgescholden?

Ik krijg ook wel eens van die ongewenste pm.



ayned_m


Azul tamurtinu
Dat jn/haar PM
Vies mannetje, je moet je schamen om zo over Timazighin te praten, bah.

Dat heeft is al gezegd op de forum en ik weet niet waarom stuurd ie mij dat ook via PM heheheheh
azul

Awarinou

Citaat van: ayned_m op 11/10/2009 om 13:03:04
heheheh! ik heb niks gezegd over timazighin  heheheh!!!! waar heb jij het over  a l a3ziz? ik had het over organisatie  en dat is wat anders , toch ? zie je!!! daarom zei ik ik heb je door !!! heheheheheheh

trouwens  stuur mij geen PM Aub . Ik ben gtrouwd en ik heb twee kinderen !!!! Laat AUb  je berichten hier op de forum waar iedereen het kan lezen  en geen PM  AUB !!!
dus ruha tirared cwayt di barra aqa ddewxed !!!



Een dikke vette BAH op jou, ouwe vent, hehe Wat weet jij over organisaties, niks..Ga met je akalaw en de abschoun van je vrouw spelen, a zemmer, hehe..nogmaals BAH op zgn imazighen zoals jij

Awarinou

Citaat van: TamurtIno op 11/10/2009 om 13:19:01
Wat stond er in die email?  Hij heeft je toch niet bedreigd of uitgescholden?

Ik krijg ook wel eens van die ongewenste pm.




Ik heb hem op zijn plek gezet, een amazigh moet respect tonen voor timazighin, klaar. Ik weet nu wel zeker dat die ifinc/tamaynut/khadya hem gewoon gekwetst hebben, kan niet anders, waar komt die vieze haat dan vandaan, hehe. Dat een vrouw een man zo gek kan maken, hehe..respect!

TamurtIno

#35
Citaat van: Awarinou op 11/10/2009 om 16:37:43
Een dikke vette BAH op jou, ouwe vent, hehe Wat weet jij over organisaties, niks..Ga met je akalaw en de abschoun van je vrouw spelen, a zemmer, hehe..nogmaals BAH op zgn imazighen zoals jij

Dit zegt heel  veel over jou, maar niets over Iyned.   Je mag deze troep niet posten in het openbare forum .

Je bent zelf ook getrouwd en hoe zou je reageren als men die vuile woorden over je en jouw vrouw zegt. Is dit het respect waar je het over over hebt?

Awarinou

#36
Citaat van: TamurtIno op 11/10/2009 om 16:39:52
Dit zegt heel  veel over jou, maar niets over Iyned.   Je mag deze troep niet posten in het openbare forum .

Wat voor troep? Dat hij iemand haat betekent niet dat de hele wereld die persoon moet gaan haten en dat hij me elke keer aanspreekt, daar heb ik ook geen behoefte aan. Dus ouwe vent, richt je niet meer tot mij.

TamurtIno

Citaat van: Awarinou op 11/10/2009 om 16:41:00
Wat voor troep?

"Een dikke vette BAH op jou, ouwe vent, hehe Wat weet jij over organisaties, niks..Ga met je akalaw en de abschoun van je vrouw spelen, a zemmer, hehe..nogmaals BAH op zgn imazighen zoals jij."


Vind je de tekst hierboven normaal?

Awarinou

Citaat van: TamurtIno op 11/10/2009 om 16:43:17
"Een dikke vette BAH op jou, ouwe vent, hehe Wat weet jij over organisaties, niks..Ga met je akalaw en de abschoun van je vrouw spelen, a zemmer, hehe..nogmaals BAH op zgn imazighen zoals jij."


Vind je de tekst hierboven normaal?

Hehe, zeker geschikt voor de persoon in kwestie, ik heb ergere dingen gelezen van die ouwe bok.

Awarinou

Citaat van: TamurtIno op 11/10/2009 om 16:39:52
Dit zegt heel  veel over jou, maar niets over Iyned.   Je mag deze troep niet posten in het openbare forum .

Je bent zelf ook getrouwd en hoe zou je reageren als men die vuile woorden over je en jouw vrouw zegt. Is dit het respect waar je het over over hebt?

Spreek niet over mijn vrouw, svp, ze staat los van deze discussie. Die vent komt opeens over zijn vrouw en kids praten, kan mij geen fuck schelen.

TamurtIno

Citaat van: Awarinou op 11/10/2009 om 16:46:57
Spreek niet over mijn vrouw, svp,
Maar je mag wel vuile woorden over zijn vrouw zeggen.
Je hebt het over respect voor Amazigh vrouwen. Is zijn vrouw geen Amazigh vrouw dan?

Die vrouw van Tamaynout heeft wel dergelijk iets tegen Rifijnen en zelfs een Sousi heeft dat op deze site geschreven.


Als je het vuur tussen Imazighen wilt doven, moet je niet de  ene aanvallen en de andere beschermen. 

Awarinou

Citaat van: TamurtIno op 11/10/2009 om 16:52:57
Maar je mag wel vuile woorden over zijn vrouw zeggen.
Je hebt het over respect voor Amazigh vrouwen. Is zijn vrouw geen Amazigh vrouw dan?

Die vrouw van Tamaynout heeft wel dergelijk iets tegen Rifijnen en zelfs een Sousi heeft dat op deze site geschreven.


Als je het vuur tussen Imazighen wilt doven, moet je niet de  ene aanvallen en de andere beschermen. 

Hhehe, ik val niemand aan, man. Wat betreft die vrouw van Tamaynout, iedereen loopt te schreeuwen dat ze iets tegen rifijnen heeft, maar ik kan daar gewoon niks over vinden, punt. Misschien ben ik naief, maar ik ga niet met de stroom mee. Ik heb die khadya uitgebreid gegoogled en ik lees positieve dingen over haar en haar werk. Zoals ik al zei, Marokkanen gunnen elkaar het licht niet in de ogen, en als de een het beter doet dan de ander, wordt hij of zij helemaal zwart gemaakt en verguisd. Dit is weer z'on voorbeeld, ze hebben het hier over internetruzies of wat dan ook, hallo internet? Ik heb een paar keer om citaten gevraagd en niemand komt ermee. In this case beschouw ik mezelf als een eerlijk forumlid, punt.


ayned_m

Citaat van: Awarinou op 11/10/2009 om 16:36:00
Een dikke vette BAH op jou, ouwe vent, hehe Wat weet jij over organisaties, niks..Ga met je akalaw en de abschoun van je vrouw spelen, a zemmer, hehe..nogmaals BAH op zgn imazighen zoals jij

zielig !!!! heheheheh denk jij dat je met deze worden kan kwetsen? heheheh
wedden dat je ziek bent in je hoofd en dat je de aandacht vraagt !!!?
ik heb geen een naam genoemd in mijn berichten, helaas.Ik heb organisatie genoemd .
als jij denkt dat ik niks weet over de organisaties , dan ben ik bereed om iets van jou te leren , kom op dan !!!
als je weet dat een zemmer ben dan heb jij zeker  met mij wat gehad  heheheh ! neem contact met markouch !! hij kan  makkelijk een plaats voor jou reserveren daar ..... je weet wel !!!
JIJ KUNT MET MIJ GEEN KANT OP  a kanker ziekte !!!
als je de waarheid niet wilt vertellen, doe ik het dan !!! en de meest kennen de waarheid hier .

* Hassan ammouch  was ooit voorzitter van syphax in Utrecht en hij werd door tassoussit  beschouwd als een verraader omdat hij voor irifiyyen op komt en niet voor isousiyyen .
* vraag aan modrator van amazigh.nl en tawiza.nl  de archief daar kan je zien mijn berichten en haar berichten .Mijn berichten over de hele imazighen en haar berichten over irifiyyen .

Ben jij ingehuurd om mij te pesten ga je gang . jij gaat verliezen   ay afounas/tafounast.

Awarinou

Citaat van: ayned_m op 11/10/2009 om 17:31:45
zielig !!!! heheheheh denk jij dat je met deze worden kan kwetsen? heheheh
wedden dat je ziek bent in je hoofd en dat je de aandacht vraagt !!!?
ik heb geen een naam genoemd in mijn berichten, helaas.Ik heb organisatie genoemd .
als jij denkt dat ik niks weet over de organisaties , dan ben ik bereed om iets van jou te leren , kom op dan !!!
als je weet dat een zemmer ben dan heb jij zeker  met mij wat gehad  heheheh ! neem contact met markouch !! hij kan  makkelijk een plaats voor jou reserveren daar ..... je weet wel !!!
JIJ KUNT MET MIJ GEEN KANT OP  a kanker ziekte !!!
als je de waarheid niet wilt vertellen, doe ik het dan !!! en de meest kennen de waarheid hier .

* Hassan ammouch  was ooit voorzitter van syphax in Utrecht en hij werd door tassoussit  beschouwd als een verraader omdat hij voor irifiyyen op komt en niet voor isousiyyen .
* vraag aan modrator van amazigh.nl en tawiza.nl  de archief daar kan je zien mijn berichten en haar berichten .Mijn berichten over de hele imazighen en haar berichten over irifiyyen .

Ben jij ingehuurd om mij te pesten ga je gang . jij gaat verliezen   ay afounas/tafounast.



Arahad, ik verbouw je kop, a mis nouday! Je hebt het alleen over je eigen fora, a zwakkeling, hehe..heb je ooit iemand hiermee geconfronteerd, heb je een bewijs van alles, ah ah, nee dus, hehe..Alleen een zemmer valt vrouwen op die manier aan, roh qawad ayaghiyour. Je bent gek, loco als the motherfucker. Ja, net als si raha heb ik ook een zwak voor tisharawiyin en tisoussiyan, yallah met!

Dit is een rifhater zeker, alkhra.

http://www.nadorama.com/index.php?option=com_content&task=view&id=279&Itemid=51

Awarinou

#44

Tzdak Tzdak Tzdak, djwarou voor IFINC, hehe.