NIET VAN TOEPASSING OP AMAZIGH.NL

Gestart door IFINC, 05/10/2009 om 13:36:39

Nech

Citaat van: Sa3ieD op 10/10/2009 om 12:33:17
Ik denk dat jij niet zo goed geinformeerd bent over Tamaymut en Tasousiet. Je kunt je hoofd in het zand steken en alles toejuichen maar het nemen van een standpunt als het gaat om mensen die zich telkens weer misdragen is ook nodig. Zoals Ayned al zei, Tassousiet is gewoonweg een enorme racist. Dat heeft ze keer op keer bewezen. Ik weet dus niet hoe naief jij bent..... Met dooddoeners als "jullie zijn jaloers", "jullie kraken anderen altijd af" kom je er ook niet. Oprechte initiatieven worden van harte gesteund. Wij hebben gewoon weinig met mensen die ons of zichzelf haten. Erg begrijpelijk. Vertrouwen kun je winnen maar ook voor altijd verliezen. In het geval van Tamaynut / Tassousiet is er sprake van dat laatste.

Wanneer het om de Amazigh zaak gaat, schakel ik mijn gevoelens uit en val ik op mijn hersenen.  Ik ben niet naief, want ik heb op Marokko.nl ook reacties van Tasousit over Rifijnen gelezen. Op die sit heb ik persoonlijk met haar gediscussieerd.  Ik ben niet met haar eens. Ze beschuldigt Rifijnen van het geven van slechte imago aan Marokkanen en Imazighen. Tja! is dit erg?
In de Volkskrant las ik een artikel op de voorpagina waarin een Turkse vrouw Marokkanen beschuldigt van het geven van slechte imago aan moslims.  Mijn Vader geeft stam Ibdarsen de schuld van slechte imago aan Rifijnen.   Mijn oom vindt dat een dorp in Ayt Wayagher criminelen zijn en geven daardoor Ait Wayagher slechte imago.


Ze is Sous nationalist, en ik geloof in 1 Amazigh natie. Dit vind ik ook niet erg, wat er zijn ook genoeg Rifijen die Rif-nationalisten zijn en haten Isousien.  Jammer, maar met beide blijf ik in gesprek.

Als we ruzie over zoiets maken dat bereiken we niets. Landen voeren jaren lang oorlogen tegen elkaar en dan gaan ze toch met elkaar praten.  Dat Tasousit iets voor de Amazigh zaak doet, juich ik toe. Verder heb ik geen reden om haar te haten, ook al heeft ze een hekel aan mij. 

Tasousit heel veel succes en ik hoop dat je ooit net als ik gaat geloven in 1 Amazigh natie. Geen Sous, Rif, Touarq, etc.

Awarinou

#16
WOW, wat een haat, zeg! Ik heb die Tamaynut/IFINC voorzitter net gegoogled, ze ziet er niet alleen bloody fucking goed uit, volgens mij is ze op veel gebieden heel erg succesvol, jullie zijn jaloers en het is iets persoonlijks naar die khadya! dan ga je niet een hele organisatie zwart maken.Ik ben getrouwd met een Saharaanse en ja, die vrouwen zijn vurig maar fucking eerlijk.

Een vraag; hebben jullie deze vrouw ooit persoonlijk ontmoet en ruzie gehad of zo? Want volgens mij hebben jullie het alleen over internetruzies met een nick, wie beweert dat zij het is en ik kan niks vinden over rifhaat, ze wordt zelfs verdedigd door haar vrienden uit canarias.

Ik ken haar niet, dus heb ik geen vooroordeel over haar. Ik vind haar juist heel lief uit zien.

Awarinou

#17
Citaat van: ayned_m op 10/10/2009 om 09:51:20
Azul awarinou :
Deze organisatie is zo maar ontstaan in Nederland  zonder dat Imazighen  er iets over weten . IFINC  komt nu namens ons praten  van NL tot canaria !!!!!???? Ik vind het niet vraam want ik weet dat tamaynut er achter staat .Tamaynut heeft niks bereikt in nederland, dus het is tijd voor een andere organisatie .
kijk wie heeft dat activiteit gesteunt ???? www... wwww....www....www.... !!!!!!!!!!!!!!!
misschien probeert IFINC contact te zoeken met Imazighen in Nederland door chacha en sadki te benaderen , maar ik vind het jammer dat het gebeurt met personnen en niet met organisaties .

dat komt omdat iemand van  tamaynut ooit zei . Jullie IRIFIYYEN zijn niks  er is maar een arifi die goed is en die is rachid rakha omdat hij met een tasoussit getrouwd is heheheheheh!
Ik was a lang klaar met tamayunut en nu ook met IFINC .!!!!!!!!
azul

En wat heb jij bereikt? Een man hoeft een vrouw niet zo erg af te katten, man. Ik denk dat Ta,maynut/IFINC veel bondgenoten heeft in het buitenland, ik heb zojuist alles gegoogled, het persbericht is ook helder. Het evenement wordt gesponsord door een bedrijf, achteraf gebleken ook van die khadya, itt fondsen; dan heb je heel veel over voor de amazighzaak om het uit eigen zak te betalen, respect!

IFINC staat volgens mij voor alle Imazighen, ziet er erg professioneel uit, vind ik. Ik juich het toe, als is het vanwege dat knappe smoeltje van mademoiselle Tasousit, hehehe

Awarinou

Citaat van: Nech op 10/10/2009 om 12:22:21
Ach jongens,

Wat zijn jullie goed in het afkraken van Amazigh organisaties, bewegingen en personen.
De sterkste eigenschap van een Amazigh, is zijn broeder afmaken.


Weten jullie waarom we nooit  iets bereik hebben? Het komt door die eigenschap die wij van onze voorouders hebben geërfd, namelijk: haat voor je eigen Amazigh broeder.

Laat mensen hun eigen werk doen en jullie doen maar iets beters. Jullie zijn toch beter. Waarom anderen afkraken dan? 

Iyned voert jaren lang oorlog tegen zijn Ex uit Sous. Nu wil hij er een Amazigh zaak van maken. We hebben niets te maken met jullie relatie en jullie ruzie en ik heb je ruzie met Tasousit helemaal zat.


Ohhh, is die Ayned echt een ex, dat verklaart weer alles. Respect voor jouw comment, man. Marokkanen zijn altijd goed in het afkraken van elkaar, daarom zullen ze niks bereiken, is er geen broeder/zusterliefde.

Wow, het lijkt of ik in een soap zit, hehe..vertel vertel, hehe

Nech

Moet ik deze vrouw haten, omdat ze een trots Tasousit is en omdat ze soms een vuile mond heeft over Rifijnen?
Het heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar met die vlag in haar kamer.



Awarinou

Citaat van: Sa3ieD op 10/10/2009 om 12:33:17
Ik denk dat jij niet zo goed geinformeerd bent over Tamaymut en Tasousiet. Je kunt je hoofd in het zand steken en alles toejuichen maar het nemen van een standpunt als het gaat om mensen die zich telkens weer misdragen is ook nodig. Zoals Ayned al zei, Tassousiet is gewoonweg een enorme racist. Dat heeft ze keer op keer bewezen. Ik weet dus niet hoe naief jij bent..... Met dooddoeners als "jullie zijn jaloers", "jullie kraken anderen altijd af" kom je er ook niet. Oprechte initiatieven worden van harte gesteund. Wij hebben gewoon weinig met mensen die ons of zichzelf haten. Erg begrijpelijk. Vertrouwen kun je winnen maar ook voor altijd verliezen. In het geval van Tamaynut / Tassousiet is er sprake van dat laatste.

Ik snap verder niet wat jij nu opeens Ayned persoonlijk aanvalt. Lees de regels. Hetgeen Ayned zei wordt onderschreven door IEDEREEN die tassousiet / tamaymut heeft meegemaakt. Je moet niet vergeten dat het iets is wat al 8 jaar speelt. Telkens weer eigenlijk.

Wat heb jij dan ook meegemaakt met deze soussia, ik zie nergens iets over rifhaat of racisme, heb alles gegoogled. ze staat zelfs op verschillende rif-sites. Ik weet nu wel dat zij een van de zeer weinige isoussiyan in NL die aktief  is en Ik denk niet dat IFINC op amazighorganisaties uit Nederland zit te wachten, hehe.

ja sorry, ik heb nu eenmaal een zwakte voor mooie vrouwen, vooral als  ze pittig zijn, hehe

Awarinou

Citaat van: Nech op 10/10/2009 om 13:56:33
Moet ik deze vrouw haten, omdat ze een trots Tasousit is en omdat ze soms een vuile mond heeft over Rifijnen?
Het heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar met die vlag in haar kamer.





WOW WOW WOW, ik krijg helemaal de rillingen, man,ze heeft het toch vooral over tamazight, ze benadrukt wel haar roots, maar dat doen alle imazighen, ik kan nog steeds niks vinden over rifhaat van haar kant, waar staat het dan, geef een link of zo

Nech

Citaat van: Awarinou op 10/10/2009 om 14:03:06

WOW WOW WOW, ik krijg helemaal de rillingen, man,ze heeft het toch vooral over tamazight, ze benadrukt wel haar roots, maar dat doen alle imazighen, ik kan nog steeds niks vinden over rifhaat van haar kant, waar staat het dan, geef een link of zo
Ik kan geen links vinden, maar soms komt ze inderdaad over alsof ze Rifijnen minderwaardig vindt.   Tuurlijk is het jammer, maar sommige Rifijnen doet dat ook.   Dit is voor mij geen reden om elkaar te haten.

Awarinou

Citaat van: Nech op 10/10/2009 om 14:06:23
Ik kan geen links vinden, maar soms komt ze inderdaad over alsof ze Rifijnen minderwaardig vindt.   Tuurlijk is het jammer, maar sommige Rifijnen doet dat ook.   Dit is voor mij geen reden om elkaar te haten.

waar staan die minderwaardige reacties over rifijnen dan, want als ik naar dat evenement ga, ben ik man genoeg om haar daarmee te confronteren, hehehe..Ik ga het zo aanpakken, kom es hier jij, wat heb jij tegen rifijnen, heheh

Nech

Citaat van: Awarinou op 10/10/2009 om 14:09:30
waar staan die minderwaardige reacties over rifijnen dan, want als ik naar dat evenement ga, ben ik man genoeg om haar daarmee te confronteren, hehehe..Ik ga het zo aanpakken, kom es hier jij, wat heb jij tegen rifijnen, heheh
Ik heb haar reacties in het verleden gelezen.

Haar met die reactie confronteren en lachen  is de juiste reactie denk ik. Boos lopen, is geen verstandige reactie.

Awarinou

Citaat van: Nech op 10/10/2009 om 14:13:02
Ik heb haar reacties in het verleden gelezen.

Met haar confronteren en lachen dat is de juiste reactie denk ik. Boos lopen, is geen verstandige reactie.

zo ga ik het ook aanpakken, hehe,waar staan die reacties die jij gelezen hebt dan? Print ik uit en neem ik mee, hehe

Awarinou

#26

hee, asis aynan staat ook op de flyer, zie ik net, hehe..die wil ik echt een keer ontmoeten, scherpzinnige en eerlijke columnist, ik las altijd zijn column in het parool.

ayned_m

azul awarinu !!!
ik heb je  door  a la3ziz  !!! rud a tirared cwayt di barra  a qa din re3win ad ayek yeweet  cwayt !!!!

Awarinou

Citaat van: ayned_m op 10/10/2009 om 23:13:38
azul awarinu !!!
ik heb je  door  a la3ziz  !!! rud a tirared cwayt di barra  a qa din re3win ad ayek yeweet  cwayt !!!!


Vies mannetje, je moet je vuile bek houden over onze timazighin, BAH. Je moet schamen met je leeftijd, je was zeker impotent, daarom ben je gedumpt door je ex, hehehe

TheCFO

Citaat van: Awarinou op 10/10/2009 om 14:17:50
hee, asis aynan staat ook op de flyer, zie ik net, hehe..die wil ik echt een keer ontmoeten, scherpzinnige en eerlijke columnist, ik las altijd zijn column in het parool.
:-)

Dat geldt denk ik voor de meesten hier, diep in hun hart.
Velen hebben dat genoegen ondertussen ook al mogen smaken, daar Asis een graag- en veelgeziene gast is op allerhande culturele feestjes.

Ik heb een keer hier in Rotterdam de eer gehad, een dag die ik mij nog lang zal heugen. De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat dat niet alleen door mijn audientie bij de heer Aynan kwam.

Uit welingelichte kringen heb ik later nog vernomen dat ik mij ons gesprekje ook beter kan herinneren dan de columnist zelf, precies zoals het hoort.