Vraagje aan de "hoofddoekjes"dragers/draagsters...

Gestart door Chatt zie arif, 09/09/2009 om 15:16:45

Chatt zie arif

Chatt heeft wel eens geprobeerd om modieus te zijn door petten en andere hoofddeksels te dragen,maar dat viel me vies tegen. Ik hou het hoogstens een uurtje vol,,na een uurtje moet ik m'n hoofd (haar) krabben anders word ik gek van de jeuk.Het doet er niet toe of het winter of zomer is en ja,Chatt wast zich dagelijks!

Soms zie ik "hoofddoekjes" die hun hoofddoek de hele dag heel strak op hebben en ze lijken nergens last van te hebben.

Hoe doen jullie dat ?

Awarinou

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 09/09/2009 om 15:16:45
Chatt heeft wel eens geprobeerd om modieus te zijn door petten en andere hoofddeksels te dragen,maar dat viel me vies tegen. Ik hou het hoogstens een uurtje vol,,na een uurtje moet ik m'n hoofd (haar) krabben anders word ik gek van de jeuk.Het doet er niet toe of het winter of zomer is en ja,Chatt wast zich dagelijks!

Soms zie ik "hoofddoekjes" die hun hoofddoek de hele dag heel strak op hebben en ze lijken nergens last van te hebben.

Hoe doen jullie dat ?

Die "hoofddoekjes" zijn kaal en wie kaal is heeft nergens last van, hehe. Echt weer een typische psycho-vraag, hehe.

Bades

Die hoofdoekjes zitten niet altijd strak.

Soms kan het ook een onderdeel zijn van een cape zoals batman die heeft.

Ighes



Azghar

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 09/09/2009 om 15:16:45
Chatt heeft wel eens geprobeerd om modieus te zijn door petten en andere hoofddeksels te dragen,maar dat viel me vies tegen. Ik hou het hoogstens een uurtje vol,,na een uurtje moet ik m'n hoofd (haar) krabben anders word ik gek van de jeuk.Het doet er niet toe of het winter of zomer is en ja,Chatt wast zich dagelijks!

Soms zie ik "hoofddoekjes" die hun hoofddoek de hele dag heel strak op hebben en ze lijken nergens last van te hebben.

Hoe doen jullie dat ?

een kwestie van wenen waha...

matou

#6
huh..?
             

Nadjwa

Chatt,le Fou Sentimental.
Heb je geen last van jeuk wanneer je geen hoofddeksel draagt of valt het dan pas op, doordat je onder het hoofddeksel moet gaan krabben ;)

Een hoofddoek zit gebruikelijk helemaal niet strak. Ik draag zelf een hoofddoek en heb eigenlijk niet eens in de gaten dat ik het op heb. Het is ook een kwestie van wennen.

3ich

Citaat van: Ighes op 09/09/2009 om 19:22:13
Ik ben echt heel boos, heel boos.

Verklaar je nader?

Wat heeft jou zoooo boos gemaakt?

De echte vrouwen waren de ouderwetse vrouwen... Die de hele dag in de zon werkte op het platteland en ondertussen ook voor hun kinderen en het huis zorgte.... Nu maken ze zich eerder druk of de hoofddoekje goed gecombineerd is met hun pumps

Je heb trouwens wel de dag er voor uitgekozen! Gisteren zat Femke Halsema ook al over die hoofddoekje te zeiken!

Chatt zie arif

Citaat van: Nadjwa op 10/09/2009 om 12:30:47
Chatt,le Fou Sentimental.
Heb je geen last van jeuk wanneer je geen hoofddeksel draagt of valt het dan pas op, doordat je onder het hoofddeksel moet gaan krabben ;)

Een hoofddoek zit gebruikelijk helemaal niet strak. Ik draag zelf een hoofddoek en heb eigenlijk niet eens in de gaten dat ik het op heb. Het is ook een kwestie van wennen.


Nee,zonder hoofddeksel heb ik geen last van jeuk,alleen als ik een pet in de zomer of een muts in de winter draag.Wat ik wel vaak draag is een helm,maar daar zit zo'n luchtdingetje boven op waardoor je kruin zeg maar gelucht wordt.

Ik vroeg het me gewoon af,weet je. Misschien zweet ik meer als de gemiddelde mens,wie weet ?


Awarinou

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 10/09/2009 om 20:07:21
Nee,zonder hoofddeksel heb ik geen last van jeuk,alleen als ik een pet in de zomer of een muts in de winter draag.Wat ik wel vaak draag is een helm,maar daar zit zo'n luchtdingetje boven op waardoor je kruin zeg maar gelucht wordt.

Ik vroeg het me gewoon af,weet je. Misschien zweet ik meer als de gemiddelde mens,wie weet ?



Overgewicht kan ook een oorzaak zijn van overmatig zweten, hehe.

Nadjwa

Chatt,le Fou Sentimental; Zou best eens kunnen dat het door het zweten komt.
Helm dragen i.p.v. een pet in de zomer is ook niet echt een optie.

Bades

Citaat van: Nadjwa op 11/09/2009 om 15:38:44
Chatt,le Fou Sentimental; Zou best eens kunnen dat het door het zweten komt.
Helm dragen i.p.v. een pet in de zomer is ook niet echt een optie.

eh.. pet ipv een helm?

iqer3am re3qer ma?

Chatt zie arif

#13
Citaat van: Nadjwa op 11/09/2009 om 15:38:44
Chatt,le Fou Sentimental; Zou best eens kunnen dat het door het zweten komt.
Helm dragen i.p.v. een pet in de zomer is ook niet echt een optie.

De helm wordt (in de zomer) draaglijk om te dragen als de snelheid minimaal 70 a 80 kilometer bedraagt,de lucht wordt door de inlaat geperst door middel van luchtdruk,die er niet is als je flaneert op een boulevard. Misschien wordt het wel een nieuwe rage om met een helm rond te lopen! Na de zonnebril met glazen gelijk aan een stel wieldoppen en de shawl in hartje zomer is alles mogelijk..

Toen ik aan het begin de dames van die grote zonnebrillen zag dragen dacht ik steeds: meskiena,die teringlijer van een vriend/man zal haar wel een blauw-oog geslagen hebben...


Is het geen goed idee om speciale "GORE TEX" hoofddoeken op de markt te brengen,je weet wel: van dat speciaal materiaal dat ademt maar niet water-doorlatend is ?

Nadjwa

A3essas; wadayi ina9rab bo ra39ar.


Chatt,le Fou Sentimental;
"GORE TEX" ?
Ik moet denken aan Burkini? Zou dat niet van dat materiaal gemaakt zijn.

Is zo`n rieten hoed niet wat voor jou. Erg lucht doorlatend.