Ik heb haar gevonden.....

Gestart door Chatt zie arif, 30/08/2009 om 01:17:14

Awarinou

Citaat van: 3ich op 31/08/2009 om 12:08:09

Geloof ook weinig van al die verhalen die je hier post. Kan me herinneren dat je enige tijd geleden vertelde dat je gehuwd en kids hebt! En nu opeens doe je jezelf voor als 3ami zoefrie die in Arif woont en een wilde bestaan heeft!

Imazghen geven hun verleden en prive omstandigheden niet zomaar bloot. Mensen als jij bestaan niet ze willen graag zo een bestaan hebben... Doet me vermoeden dat je het allemaal voor je imago doet!

Op zn tmazight zeggen we awar n faqshger!

3ami zoefri, hahaha! Die man heeft een levendige fantasie, ik wist gelijk dat het een heel saai en levenloos persoon is.

Chatt zie arif

#31
He

3ich

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 31/08/2009 om 18:15:24
Het is allemaal één grote leugen,Chatt is in werkelijkheid een doodgewone huis-tuin en keuken Turk die wel van een geintje houdt op z'n tijd.

Maar mischien is mijn verhaal toch waar, het is aan jou om te geloven of niet...



Je lult jezelf gewoon vierkant klem gozer! Wel moet ik toegeven dat je een rijke fantasie heb... Jammer hé, dat mensen er zo door heen prikken!

Awarinou

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 31/08/2009 om 18:15:24
Het is allemaal één grote leugen,Chatt is in werkelijkheid een doodgewone huis-tuin en keuken Turk die wel van een geintje houdt op z'n tijd.Het begon een beetje saai te worden en je weet zelf dat honger rare dingen met je psyche kan doen.


Bottomline is.....




Ik mis Tamza trouwens,Tamza.....baby,would you like to dance with Chatt in the pale moonlight?  Some day... scantily clad maybe?






Maar mischien is mijn verhaal toch waar, het is aan jou om te geloven of niet...


Serious? Are fucking kidding me? Ik en anderen hebben jouw verhaaltje nooit serieus genomen, getuige de posts. Dus don't try to fuck your way out met deze reaktie.

matou

laten we eerlijk zijn jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet en o wee als er iemand buiten de toon valt, nou dan kan die persoon wel inpakken , he he opgelucht?  lekker klemgezet, leuk toch , zijn belevenissen/ fantasieen daar kunnen jullie een puntje aan zuigen, echt wel

Rebellious

#35
Ik begrijp die negatieve reacties tegen Chatt ook niet. Lekker boeiend of t een fictie of non-fictie is, leef en laat leven man, het is leuk geschreven en daar gaat t om...
RR

3ich

Stel dat iedereen zn fantasie overal ma zou neerkladerren dan zie je door de bomen het bos niet meer!

Iemand die zich voordoet als iemand die helemaal niet bestaat is een btje seiko...


Nu k het zo terug lees denk k dat het wanhopige poging is na "tamza" toe... dit is ook me laatste woorden voor dit soort faqsgher,


TheCFO

The only thing worse then being talked about, is not being talked about

Ik denk dat ik in jouw schoenen toch maar gewoon contact zou opnemen, amor fati voor alles!

http://www.youtube.com/watch?v=jTXE36Lr-lc

Chatt zie arif

#38
All

Chatt zie arif

#39
[

Chatt zie arif

#40
[

MBTiza

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 01/09/2009 om 23:34:17
Alles kent een opkomst en een ondergang,de opkomst begon ongeveer zo.....





De tijd die ik met haar doorbracht zal ik nooit meer vergeten, het verwachtingsvolle wachten voor school totdat ze vrij was.
De geheimzinnige lach,het pruilende mondje en de dromerige blik waar ze me mee betoverde als ze eindelijk voor me stond.
De vluchtige kus op haar zijdezachte lippen deed m’n hart overslaan,elke keer weer.
Ze stond altijd met tegenzin toe dat ik ook haar vlezige wipneusje een kus gaf.


Dan gingen we afhankelijk van de tijd die we hadden naar het park of we bleven op het schoolplein waar een soort van betonnen sculptuur stond.
Soms bleven we elkaar zo lang liefkozen dat het langzaam donker werd,alle leerlingen en leraren/leraressen waren ons voorbijgelopen en gefietst zonder dat we ze hadden opgemerkt. We waren zo opgegaan in een wereld die wij samen deelden dat er daarbuiten niets bestond,we bevonden ons in een vacuum van liefde.
Aan het eind bleven we helemaal alleen achter op het schoolplein, twee verliefde schimmen onder het schijnsel van de lantaarns.


Het werd soms guur als het donker werd,als ze begon te trillen van de kou deed ik mijn trui of jas om haar heen en deed alsof ik nergens last van had.
Ik genoot ervan als ze mijn kledingstuk  aantrok en er aan rook met een verlekkerd gezicht. Het lekkerst ruiken vond ik haar haar,ik kon uren door haar haar ademhalen terwijl ik luisterde naar haar stem.
Af en toe kuste ik haar nek,ze trilde en kreeg  kippevel die ik aanvoelde met mijn tong,kleine harde oneffenheden die even later weer verdwenen. Soms bleven we uren stil,geen woord,we hoefden niets te zeggen,we keken elkaar in de ogen en waren zielsgelukkig met wat we hadden.We begrepen elkaar zonder een woord te zeggen,twee personen werden één.





Wanneer het echt te laat werd hoorden we een grote gestalte met zware voetstappen naderen.Het was haar vader,hij was leraar op de scholengemeenschap waar we beiden op school zaten.


“Hé tortelduifjes,als jullie nog heel even blijven hoeven jullie niet meer naar huis,dan kun je meteen door naar het eerste lesuur van de ochtend !”




To be (lieve) or not to be (lieve) is the question...

Mermi manaya?

Botermes

Chatt zat je toen op het Moller ? Of was dat die andere school  "de heilige geest ", die van vlakbij de vijverberg. In 1989 zat ik nog op de basisschool, groep 6 of 7, denk ik.

Chatt zie arif

#43
[

Hadou

Chatt don t stop!!

Jij schrijft geweldig..
En dat vind ik leuk om te lezen.