Ik heb haar gevonden.....

Gestart door Chatt zie arif, 30/08/2009 om 01:17:14

Chatt zie arif

1

Nech

#1

Toen je zag dat de ouders er niet mee eens zijn, had je moeten vertrekken. Liefde voor man/vrouw is minder belangrijk dan liefde voor de ouders.
Je hoort vaak mensen zeggen dat ze liever voor hun man/vrouw kiezen boven de ouders. Maar dit is tijdelijk. Je zult nooit je ouders voor altijd verlaten voor een man/vrouw. 
OP de tv zag ik ook voorbeelden van Marokkaanse mannen met Nederlandse vrouwen. Die vrouwen werden zelfs moslims voor hun vriend en verlieten ze ook hun ouders. Maar naar een aantal jaren verlangen ze naar hun nest en hun ouders. Ze willen een andere liefde en andere glimlach. Het is van hun vader en moeder. Ze willen hun ouders omhelzen voordat ze dood gaan. EN dan besloten ze om het te breken met hun vriend/man die niet gewenst is door haar ouders.


Awarinou

#2
Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 01:17:14
Ik heb haar gevonden….

De liefde van mijn leven die op een dag verdween, zomaar in het niets opging. Haar omhelzing,haar geur,haar lach,haar warmte,haar betoverend mooie ogen waren in mijn geheugen gegrift. Ik zie haar betraande gezicht nog altijd door de achterruit naar me kijken terwijl de auto langzaam wegrijdt.De auto stopt en ze springt eruit,we rennen naar elkaar toe en omhelzen elkaar om nooit meer los te laten.Haar vader en moeder proberen ons tevergeefs uit elkaar te halen, als haar moeder me na een tijdje met rode ogen van de tranen teder vraagt haar dochter los te laten geef ik toe.Liefdevol wordt ze door haar ouders naar de auto geholpen terwijl ze haar pijn eruit probeert te schreeuwen.Ik voelde dat er iets brak wat nooit meer zou helen,het verlies was ondraaglijk. Ik had het gevoel helemaal alleen achter te blijven op de wereld,het leven had geen zin meer.Het liefst was ik op dat moment doodgegaan om de helse pijn maar niet te voelen!

Chatt was gebroken zoals niets kon breken.....

Het was te mooi om waar te zijn,ik wist dat op een dag ons sprookje ruw zou worden verstoord. De eerste keer dat ik in haar ogen keek was ik al in de ban, vroeg me af of zij ook hetzelfde voelde en liep als op wolken naar huis.Op een dag liepen we elkaar blozend voorbij,op een gegeven tijdstip draaiden we ons allebei om op exact hetzelfde moment. Zij keek me mysterieus,verlegen,maar met een vastberaden blik aan. De bikkelharde kick-bokser kreeg heel even zwakke benen,ik wist instinctief dat ik verloren was.

Daarna kwamen de mooiste dagen uit het doorgaans bitter-zoete leven van Chatt. Liefde in haar puurste vorm was ons deel,de tijd die ik met haar doorbracht leek wel te vliegen.Uren werden minuten wanneer we samen waren,minuten werden uren wanneer we niet samen waren.Iedereen die ons samen zag voelde de intense liefde die er tussen ons was,we waren voor elkaar geboren.




Dit verhaal dateert van twintig jaar geleden,Chatt’s hart is door de jaren heen versteend en gevoelloos geworden,vastbesloten als ie was om nooit weer gebroken te worden.Toch vroeg ik me soms af waar mijn ultieme jeugdliefde zou vertoeven,zou ze in Nederland leven,zou ze getrouwd zijn,zou ze gelukkig zijn?. Er is een vraag die ik mezelf nooit hoefde te stellen;zou ze me nog lief hebben?

Vandaag kon ik het niet laten,ik toetste haar naam op google en ik heb haar gevonden! Met naam en toenaam en telefoonnummer! Ik troostte mezelf met de gedachte dat er tig mensen met dezelfde naam rondliepen,maar het gezicht dat me aankeek liet geen twijfel toe,ik heb haar gezien! Ze is getrouwd/samenwonend en heeft twee kinderen met een horeca-pief in de Randstad.



De vraag is wat JIJ zou doen ?



Geen wonder dat je ziek en saai in je kop bent. Laat die vrouw met rust, ze is al over je heen. Ga haar leventje niet verstoren met je zieke "what if" gedachtes.

Chatt zie arif

#3
[

Awarinou

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:01:53

Ik was degene die haar liet gaan,zij was klaar om te vechten tot desnoods de dood er op zou volgen.Wat zij en ik hadden stond mijlenver boven dat Marokkaans/Nederlands verhaal.In het begin werd ik bij haar thuis uitgenodigd voor een kennismaking met haar familie.Met haar vader kon ik het goed vinden,maar de moeder was ronduit afstandelijk.

Soms hoorde ik de vader het woord 'kalverliefde' mompelen tegen zijn vrouw,maar de vrouw voelde aan dat dit geen kalverliefde was.Aan het eind van onze relatie was de moeder me openlijk vijandig gezind,ik deed m'n best om zeer beleefd te blijven ondanks de bitse woorden die ze me toebeet.Haar dochter nam het altijd voor me op met alle gevolgen van dien.

Mijn lief en haar oudere zus hadden me voorgesteld om een kind te nemen,volgens haar zou dat alles veranderen.Haar moeder zou na alle tegenstand toch inbinden als er eenmaal een kind was. Ik weigerde omdat het een soort van chantage was en ik niet gediend was van dat soort pressie-middelen.

De nacht voor de catastrophe was ze stiekem naar me toe gefietst met een rugzak vol kleding en het idee dat we maar zelf ons leventje gingen inrichten,ver van bemoeizuchtige ouders.Ik heb uren lang op haar in moeten praten om haar op andere gedachten te brengen.

Ik wou haar (familie) leven niet ontwrichten,daarvoor hield ik teveel van haar...


Een paar weken later kreeg ik een bordeaux-rode postcard met  het Vrijheidsbeeld erop,ze waren geemigreerd naar Amerika. (het kaartje draag ik soms nog steeds bij me,ik heb 'm geplastificeerd)

Van pure ellende ben ik vier jaar door Frankrijk gaan zwerven...


Haha, wie gaat dit geloven? Een Marokkaan en nog wel een arifi met z'on verhaal? Whahahahahw, fucking fictie! Ga een Bouquetreeks schrijven over je "verloren" liefde, hahaha! Dit is eerder een fantasie waar je tig keer van en op klaargekomen bent. Fucking psycho.

Je bent niet saai, je bent een psychopaat die een liefdesrelatie met zijn lul heeft.

Chatt zie arif

#5
f

Awarinou

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:16:24
Noem een reden waarom ik zou liegen?



Fucking fake en nu niet in traantjes uitbarsten, zwakkeling.

Awarinou

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:16:24
Noem een reden waarom ik zou liegen?

Dit verhaal heeft niets met seks te maken,dit gaat over de liefde die je op een bepaald moment voor iemand kunt voelen.

Als je goed en aandachtig leest zul je automatisch aanvoelen wat een tragedie Chatt en zijn Lief hebben moeten doormaken.




Ik heb het gelezen en waar beweer ik dat het over seks zou gaan? Ik vind het verhaal gewoon fake en dat is het ook. Begin maar te schrijven, misschien win je nog wel iets.

Chatt zie arif

#8
[

Señor Canardo

#9
Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:01:53
Een paar weken later kreeg ik een bordeaux-rode postcard met  het Vrijheidsbeeld erop,ze waren geemigreerd naar Amerika. (het kaartje draag ik soms nog steeds bij me,ik heb 'm geplastificeerd)

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:16:24
03-05-1989,de dag dat Chatt alles zwart zag!

Misschien was de politieke carrière van haar moeder in Nederland op een dood spoor beland en bood NY nieuwe kansen voor haar...

Señor Canardo

#10
Of misschien hoort zulke intense liefde tussen 2 personen juist onbereikbaar te blijven en vormt Chatt daarbij geen uitzondering op de regel...

Rebellious

#11
Ik vind Chatt, een indrukwekkende poster, die emoties en humor leuk kan uiten. Chatt's posts fictie of non-fictie, zijn altijd erg leuk om te lezen.


ameziane

Chatt is een psychopaat met een rijke fantasie!

Botermes

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 30/08/2009 om 18:01:53
Van pure ellende ben ik vier jaar door Frankrijk gaan zwerven...
Wow , dat is echt cool, man.

Chatt zie arif

#14
[