Vechten tegen de Bierkaai

Gestart door Señor Canardo, 22/08/2009 om 15:17:23

TamurtIno

Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 11:24:47
Terreur, de basis van de huidige Joodse staat III >

Is dat zoiets als Oekba Bno Nafi3 en Idris 1?
Tweede vraag:
Hoe is Palestina een moslim land geworden? Weet je wie dat gedaan heeft?


Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 11:28:50
Iemand die zichzelf een Jood noemt, is een Jood.  Ik ga geen definities van een Jood bedenken, en ik ga ook niet voor anderen bepalen of ze Joden zijn of niet.

Richt ik mijn kritiek op alle joden of spits ik mijn kritiek toe op Joden die op de een of andere manier voorstander zijn van Israel?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 11:31:22
Richt ik mijn kritiek op alle joden of spits ik mijn kritiek toe op Joden die op de een of andere manier voorstander zijn van Israel?
Bijna alle Joden zijn voorstanders van Israel, zoals bijna alle moslims voorstanders zijn van Palestina en Maghreb-Arabie.  Zeer kleine minderheid met die lelijke baard zijn tegen het staat Israël.

Señor Canardo

#123
Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 11:33:44
Bijna alle Joden zijn voorstanders van Israel, zoals bijna alle moslims voorstanders zijn van Palestina en Maghreb-Arabie.  Zeer kleine minderheid met die lelijke baard zijn tegen het staat Israël.

Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag... Dus bij deze nogmaals >

Richt ik mijn kritiek op alle joden of spits ik mijn kritiek toe op Joden die op de een of andere manier voorstander zijn van Israel?


TamurtIno

Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 11:35:49
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag...
Je vraag was wel beantwoord, maar niet direct.
Alle Joden zijn voor het staat Israël. Dus je hebt een hekel aan alle Joden. Uitzonderingen zoals die met lelijke baard, heb je overal.

Señor Canardo

#125
Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 11:39:29
Je vraag was wel beantwoord, maar niet direct.
Alle Joden zijn voor het staat Israël. Dus je hebt een hekel aan alle Joden. Uitzonderingen zoals die met lelijke baard, heb je overal.

Gaat mijn vraag over het hekel hebben aan alle joden of gaat mijn vraag over op welke joden mijn kritiek zich richt?

Ps. Blijkbaar is het te moeilijk voor jou om die vraag te beantwoorden...

Señor Canardo

#126
Met die valse beschuldiging aan mijn adres voel ik mij af en toe net de president van Venezuela >





Professoren publiceren advertentie tegen valse berichten AP

Over de Venezolaanse president Hugo Chavez doen de wildste geruchten de ronde. Dat is niet abnormaal bij een president die door zijn beleid zoveel tegenstanders tegen de haren in strijkt. Maar dat betekent niet dat persagentschappen die roddels gewoon moeten overnemen, vonden een aantal Amerikaanse professoren. Zij legden hun spaargeld samen en kochten een advertentiepagina in The Columbia Journalism Review. Daarin nagelen ze Associated Press (AP) aan het kruis. AP verspreidde de voorbije jaren twee leugens over Chavez die de lezers moeten overtuigen dat de Venezolaanse president een antisemiet is en dat hij de opstandelingen van de Farc steunt. Volgens de professoren heeft AP ook toegegeven dat het om valse geruchten ging.

Señor Canardo

#127
Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 09:32:25
Heel simpel!Omdat Joden de kennis, kunde en het netwerk hebben. Dit is wat je nodig hebt om een bank te besturen.
De meeste Latino's en zwarten hebben uitkering en handelen in drugs en smokkel. Waar vind je dan een Latino of een zwart met veel kennis, ervaringen in de financiële wereld.
Het komt dus niet door toeval, maar door het feit dat Joden de kennis hebben.
Op ALjazeera hebben ze een keer geklaagd over het feit dat de meesten die Nobel prijs hebben gewonnen, Joden zijn. Waar vind je dan wel een moslim of een Arabier die iets in natuurkunde, economie, etc. heeft ontdekt?

De wetenschap en kennis is in handen van de Joden en westerlingen en daarom hebben ze top posities. Kijk eens naar Nederland. Wat doen moslims dan zo goed in Nederland? In criminaliteit, uitkering, overlas zijn ze nummer 1. Maar in kennis en wetenschap, hebben ze geen verstand van. Je moet blij zijn dat Obama een moslima  heeft aangenomen.

Ze3ma wel de anti-semitische kaart spelen naar mij toe, maar zelf ben je nog racistischer bezig - typerend voor zionisten en hun aanhang eigenlijk. Lees maar zelf na hoe jij Latino's, zwarten, moslims en Arabieren portretteert.   

TamurtIno

#128
Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 11:58:16
Ze3ma wel de anti-semitische kaart spelen naar mij toe, maar zelf ben je nog racistischer bezig - typerend voor zionisten en hun aanhang eigenlijk. Lees maar zelf na hoe jij Latino's, zwarten, moslims en Arabieren portretteert.   
Er is een verschil tussen mening geven en valse propaganda verspreiden. Niemand houd je tegen om je mening over de Joden te geven. Maar valse propaganda is wat jij, Hitler en Wilders doen.
Je hebt hier honderden berichten over Joden en zionisten gepost en ik zag het als mening en heb je nooit bekritiseert. Nu ben je bezig met valse propaganda om een volk zwart te maken. Dit volk kan zich hier niet verdedigen. Dit kan en mag niet.

Dat Marokkanen, zwarten en moslims lui zijn en bereiken niets, is mijn mening.  Maar ik ga geen duizenden berichten posten om mensen te overtuigen hoe slecht moslims, Marokkanen en zwarten zijn. 

matou

Jewish lobby and Israel blamed for economic crisis

zoals altijd het zwarte schaap in tijden v crisis, na worldwar1 werden de joden ook aansprakelijk gesteld voor de ec. crisis , zoals ik al zei toen er praktisch geen jood meer overbleef in europe was de ec. crisis , hongersnood misere alom groter dan ooit, bizar


matou

wat jij doet incogniet is draaien om de pot

Señor Canardo

#131
Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:21:25
Jewish lobby and Israel blamed for economic crisis

zoals altijd het zwarte schaap in tijden v crisis, na worldwar1 werden de joden ook aansprakelijk gesteld voor de ec. crisis , zoals ik al zei toen er praktisch geen jood meer overbleef in europe was de ec. crisis , hongersnood misere alom groter dan ooit, bizar

Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:22:12
wat jij doet incogniet is draaien om de pot


Niet alleen moet jij je Nederlandse taal gaan leren - ik heb het vaker tegen je gezegd - aangezien het rond de pot draaien is en niet om de pot draaien.

Maar ook is het verstandig voor jou om je geschiedenisboeken weer op te zoeken, want degene die als zondebokken uit de Wereldoorlog I zijn gekomen zijn niet de Joden geweest, maar de Duitsers en Turken.

Sterker nog dankzij het verloop Wereldoorlog I hebben joodse zionisten hun Balfour verklaring weten los te peuteren van Engeland en daarmee een basis gelegd voor hun terroristische staat Israel. Dus echt slechter zijn de joden er niet van geworden, eerder het tegendeel.

matou

Met die valse beschuldiging aan mijn adres voel ik mij af en toe net de president van Venezuela

nou noem je ook echt wat op he, hij is zo corrupt als maar zijn kan

matou

leer goed lezen ipv te trippen op je eigen woorden, ik zei ná worldwar 1

Señor Canardo

Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:32:31
leer goed lezen ipv te trippen op je eigen woorden, ik zei ná worldwar 1

Beweer ik dan iets anders?