Hoofdmenu

Ramadan 2009

Gestart door ameziane, 17/08/2009 om 16:45:00

Azghar

Ik ging vanuit dat vandaag de eerste dag van Ramadan was.

Moslims kunnen nooit met elkaar eens zijn. waarom zou Saudi Arabie met vasten beginnen terwijl Marokko of andere landen een dag later ?

Asrem

yeah prettige hongerdagen toegewenst,meesten geven toch geen ruk om de boodschap dus..wat nou vasten islam moslim bla bla, meelopers

ameziane

Citaat van: Asrem op 22/08/2009 om 00:06:11
meesten geven toch geen ruk om de boodschap dus..
Spreek alleen voor jezelf!

Verder kan ik je mededelen dat jij als vis zijnde niet hoeft te vasten.Doe dus een beetje rustig.

Bades


En de walvissen dan, moeten die wel vasten?

ameziane

Citaat van: A3essas op 22/08/2009 om 11:57:33
En de walvissen dan, moeten die wel vasten?
Dat weet ik niet.

Bewakers hoeven in ieder geval niet, die moeten de veiligheid garanderen.En daarvoor is veel energie nodig.

Bades

Dank je Amezian voor de vrijstelling! jij bent een coole god :D

Ik heb maar deze gennomen

Awarinou

Citaat van: Asrem op 22/08/2009 om 00:06:11
yeah prettige hongerdagen toegewenst,meesten geven toch geen ruk om de boodschap dus..wat nou vasten islam moslim bla bla, meelopers

Haha! Indd, velen lopen gewoon mee.

Bades

Citaat van: Azghar op 21/08/2009 om 19:57:22
Ik ging vanuit dat vandaag de eerste dag van Ramadan was.

Moslims kunnen nooit met elkaar eens zijn. waarom zou Saudi Arabie met vasten beginnen terwijl Marokko of andere landen een dag later ?

arme jongen... :(

Asrem

Goed vasten begint met het erkennen van eigen tekortkomingen zei ooit iemand tegen me.
Maar daar heb je lef voor nodig, je kop in het zand steken kan iedereen.
Ben blij dat vissen geen deel hoeven te nemen aan de 29 dagen van huichelaarij ameziane thnx :)

Bades

Citaat van: Asrem op 23/08/2009 om 00:46:53
Goed vasten begint met het erkennen van eigen tekortkomingen zei ooit iemand tegen me.
Maar daar heb je lef voor nodig, je kop in het zand steken kan iedereen.
Ben blij dat vissen geen deel hoeven te nemen aan de 29 dagen van huichelaarij ameziane thnx :)

29? hoe weet je dat dan? misschien laat de maan een nachje op zich wachten en wordt het 30? dat weten we dan pas.

bewakers hoeven ook niet te vasten :) 

Awarinou

Citaat van: Asrem op 23/08/2009 om 00:46:53
Goed vasten begint met het erkennen van eigen tekortkomingen zei ooit iemand tegen me.
Maar daar heb je lef voor nodig, je kop in het zand steken kan iedereen.
Ben blij dat vissen geen deel hoeven te nemen aan de 29 dagen van huichelaarij ameziane thnx :)

Helemaal waar, maar niet iedereen steekt zijn kop in het zand. Ik train het behoud van mijn discipline met het vasten, moet je ook doen.

Bades


Rebellious

Arendan d amimoun allemaal

ps. het is weer duidelijk dat er een paar ongelovige in deze topic aanwezig zijn, om te kotsen..

Señor Canardo

Citaat van: RifRebel op 23/08/2009 om 19:54:23
Arendan d amimoun allemaal

ps. het is weer duidelijk dat er een paar ongelovige in deze topic aanwezig zijn, om te kotsen..

Probeer je kots binnen te houden, zodat je je vasten niet verbreekt ;)

Rebellious

Citaat van: incognito op 23/08/2009 om 19:58:18
Probeer je kots binnen te houden, zodat je je vasten niet verbreekt ;)
;)