"Blanke Nederlanders" Vallen Homo's Aan

Gestart door 3ich, 28/07/2009 om 14:31:20

3ich

Nou goed, dan zetten wij het e.e.a. maar weer recht. Ik presenteer Hugo Braakhuis, een van de organisatoren van de Gay Pride. Meneer was nietsvermoedend aan het knuffelen met zijn homoseksuele vriend in Amsterdam toen hij opeens werd uitgescholden door een groep jongens. Het liep uit op een vechtpartij, waarbij zijn vriend de meeste trappen mocht opvangen. Diep triest dat homoseksuelen nog steeds niet met rust worden gelaten door hun medeburgers.

Maar wie waren die medeburgers dan? Onze vriend Hugo zegt in een interview tegen de Volkskrant: "Groepje van 6/7 jongeren, 18/19 jaar... ennuh... Marokkaanse komaf. Ja, feiten mogen genoemd worden." Tegen Gay.nl zegt hij: "De daders waren Marokkaans uitziende jongens, maar ik zag er ook een blonde jongen bij." Ha, hij noemt hier in ieder geval al één niet-Marokkaan. In werkelijkheid blijkt er nog minder van te kloppen.



In een uitzending van NOVA wordt hem gevraagd ongeveer 10.08 min:

"De politie... euhm... hebben wij gebeld en gevraagd om wie gaat het, wat voor groep jongens zijn dat. En die politie zegt heel uitdrukkelijk 'normaal doen wij dat niet, maar in dit geval hechten wij er aan om te vertellen dat het gaat om... euh jongens die wij vast hebben gezet... om blanke Nederlandse jongens'. Klopt dat met uw waarneming?"

Hugo:

"Ja, dat is waar. De vraag natuurlijk of er Marokkanen bij betrokken waren. Probleem is er zijn er twee voortvluchtig. Inderdaad er waren ook autochtone jongens bij betrokken en die VIER zijn ook vastgezet"

Dus om het samen te vatten. Meneer werd aangevallen door een groep jongens. Hij geeft soms aan dat het gaat om Marokkanen, dan weer dat het gaat om Marokkanen met een blond jongen ertussen en bij NOVA erkent hij zelfs dat er blanke Nederlanders bij betrokken waren... om precies te zijn minimaal vier. Vier blanke autochtonen wat de politie onderschrijft, waarmee het maximale aantal betrokkene Marokkanen is gedaald tot twee, dat overigens net zo niet-Marokkaans kan zijn als de vier eerder opgepakte niet-Marokkanen.

Meneer Braakhuis, als de vier blanke Nederlanders overeenkomen met uw waarnemingen... waarom vindt u het dan nodig om de Marokkanen zo op de voorgrond te noemen? Als u de afkomst toch zo belangrijk vond, had u net zo goed gelijk kunnen aangeven dat het ging om minimaal vier blanke Nederlanders... of zie ik ze vliegen? Wie zet deze vier jongens even het land uit? Of gaan we toch over op de methode 'knieschijfjes schieten'?

Jammer, dat in mijn land nog steeds jongeren leven die niet met hun poten van homoseksuelen af kunnen blijven. En dat in mijn land de Marokkaan als dader zonder verdere vragen door het gros geslikt wordt.


http://www.wijblijvenhier.nl/archives/2136-Blanke-Nederlanders-Vallen-Homos-Aan.html#extended

3ich

Typisch!

Heb al tal van zulke voorbeelden mee mogen maken de afgelopen tijden!

.zw.n

Citaat van: 3ich op 28/07/2009 om 14:33:05
Typisch!

Heb al tal van zulke voorbeelden mee mogen maken de afgelopen tijden!
Het is een bewust strategie om de positie van homo´s te versterken.
lees deze interessant artikel    http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/seksueel_nationalisme_in_de_polder/