Micheal Joseph Jackson

Gestart door Nimana, 10/07/2009 om 20:10:26

Nimana

Iemand hier die graag bij Micheal's memorial had willen zijn???

Het had gekund! Sabadilla was namelijk ingeloot voor toegangskaarten en hij is gewoon niet gegaan!!!

ATTACK..



Chatt zie arif

#1
In loving memory of Michael Jackson,



Flash: Hey Bro,ik moet je iets vertellen,man!

Chatt:Wat “moet” je vertellen dan?

Flash: Je moet me wel beloven om het nooit tegen iemand te vertelllen,ik bedoel echt niemand,weet je.

Chatt: Wat zit je nou geheimzinnig te doen,we zijn broers,je weet dat je mij alles kunt vertellen,niemand zal het ooit horen!

Flash: Beloof je dat?

Chatt: Ja man,ik zweer op m’n dood dat ik het aan niemand zal vertellen!

Flash:Het is nogal genant en ook een beetje moeilijk om openhartig te zijn over dit soort dingen,vooral tegen je kleine bro!

Chatt: Hey,flikker op met je verhaal man,ik hoef het al niet meer te horen!

Flash: Okee,okee,ik vertel het! Weet je,ik zat laatst naar een clip van Michael Jackson te kijken en ik kreeg plotseling een stijve….

Chatt: Wat zit je nou te bazelen,man? Bedoel je dat je opgewonden raakte van Michael Jackson of zo?

Flash: Ja,ik bedoel dat ik een stijve pik kreeg toen hij aan het dansen en zingen was,da’s wa’k bedoel!

Chatt: Motherfucker, Michael Jackson is een kerel,ben je een flikker of zo?

Flash: Nee man,ik word alleen van MJ opgewonden,verder niemand,ik zweer het! Het is gewoon da’k me kan voorstellen hem een beurt te geven.

Chatt: Fucking hell, mijn oudere broer is een flikker en ik heb gezworen het tegen niemand te vertellen! Ik had nooit moeten zweren,ons pa had je meteen het huis uit gemieterd!

Flash: Kleine teringlijer da je d'r rondloopt,ik wist da’k het je nooit had moeten vertellen,als je het aan ons pa vertelt vermoord ik je,ik meen het!

Chatt: Hoe kun je nou Michael Jackson willen naaien,ik begrijp je gewoon niet,weet je…

Flash: Kijk dan een keer goed naar z’n dansjes en z’n gezicht,ik zie hem eigenlijk als een soort van half om half,geen man en geen vrouw,een nieuw soort geslacht…wa’k best wel wil ketsen!.

Chatt: Ik hoef die shit niet meer te horen,je bent gewoon een flikker,that’s all! Als je nog een keer dat soort shit wilt vertellen moet je iemand anders zoeken!





Chatt zoekt meteen z’n vader en vertelt in geuren en kleuren wat ie net heeft gehoord.De vader hoort Chatt gelaten aan en besluit met : stelletje teringlijers, jullie allebei,ik wist da’k een stel mislukkelingen ter wereld had gebracht maar dit slaat alles!


Mijn god wat heb ik zo verkeerd gedaan dat U me een halve flikker en nota bene een verrader als zoon hebt geschonken ?!?



Ps:Flash spreek je uit als Vla en dan de shhh van Schweppes, Chatt wordt uitgesproken als de Cha van Cha-Cha met een dubbel T aan het eind.



Hadou

leuk !
heb je nog één ?
of meer?

Chatt zie arif

#3
Citaat van: Hadou op 03/09/2009 om 01:50:09
leuk !
heb je nog één ?
of meer?


Drie weken later was er een ouder-avond met als klapstuk een play-backshow.Chatt deed een vertolking van Michael Jackson met het liedje "Beat It".

Voordat ik op moest beloofde mijn vader dat Flash echt niet aanwezig zou zijn,toen eenmaal het liedje begon te spelen en ik begon te dansen-met witte handschoen- zag ik mijn vader en Flash naast hem breed grijnzend op de eerste rij.De zaal had gelukkig niet in de gaten dat ik voortdurend naar het kruis van mijn broer zat te staren terwijl ik de sterren uit de hemel danste.


Ik won ondanks alles toch de eerste prijs!

matou

hahaha    chatt je bent écht kostelijk met je verhalen

Chatt zie arif

Citaat van: matou op 05/09/2009 om 18:24:19
hahaha    chatt je bent écht kostelijk met je verhalen

Dank je,dank je...


Soms neuriet hij nog steeds "just beat it.....beat it...."als ik bij hem op bezoek ben.

Awarinou

Citaat van: matou op 05/09/2009 om 18:24:19
hahaha    chatt je bent écht kostelijk met je verhalen

En zijn hersenpoep-verhalen zijn voor jou zeker het hoogtepunt van de dag, zielig ventje.

matou

Citaat van: Awarinou op 05/09/2009 om 18:44:35
En zijn hersenpoep-verhalen zijn voor jou zeker het hoogtepunt van de dag, zielig ventje.

ga met je pik spelen man

Awarinou

Citaat van: matou op 05/09/2009 om 18:46:18
ga met je pik spelen man


Aha, je bent zeker z'on sexueel gefrustreerd wijfie, aha..Heb je niet genoeg aan die van je negervriendje, mijn pik is mij heilig.