Chakib moet vrij [24 juni 2009, 14:00 uur voor de Marokkaanse ambassade]

Gestart door student1980, 22/06/2009 om 16:25:51

Señor Canardo

Oh dus jij mag wel vragen stellen aan mij, maar als ik vragen voor jou heb dan word ik verwezen naar het emailadres van AmazighTV. Is dat de werkwijze van mensen bij AmazighTV?

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 03:58:20
Oh dus jij mag wel vragen stellen aan mij, maar als ik vragen aan jou stel dan word ik verwezen naar het emailadres van AmazighTV. Is dat de werkwijze van mensen bij AmazighTV?

Aanhouder?


AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:01:53
Voor vragen en fatsoenlijk geformuleerde suggesties graag mailen naar waaromisYubazoverwijfd@amazightv.com

Moet dit een grapje voorstellen? Ook daar zou AmazighTV wel oren naar kunnen hebben.
Helaas, alweer per mail :)

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:04:39
Moet dit een grapje voorstellen? Ook daar zou AmazighTV wel oren naar kunnen hebben.
Helaas, alweer per mail :)

Ga jij maar eerst wat testosteron kweken a schandknaapje die je bent... Want dat je een schande bent voor Chakib el Khayari heb je allang bewezen, al op de 1e pagina van deze discussie zelfs.


Ps. Two-Faced A3essas = Bades = Asafu = AmazighTV.com, weet je nog of niet?

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:07:40
Ga jij maar eerst wat testosteron kweken a schandknaapje die je bent....

Ja is goed. (of zo?)

AmazighTV.com

Beste Incognito,

Ik denk dat je AmazighTV aanziet voor een psychiatrische instelling. Ik moet je helaas teleurstellen. Wij kunnen enkel een gesprek aan deze aandoening wijden en (per mail) zelfs voor doorverwijzer spelen.

Maar misschien heb je hier alvast wat aan?
http://www.amazightv.net/uitzending/1602_amazightv-uitzending-rotterdam-donderdag-19-november-2009.html


Hopelijk komt alles wel goed :)

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:18:07
Beste Incognito,

Ik denk dat je AmazighTV aanziet voor een psychiatrische instelling. Ik moet je helaas teleurstellen. Wij kunnen enkel een gesprek aan deze aandoening wijden en (per mail) zelfs voor doorverwijzer spelen.

Maar misschien heb je hier alvast wat aan?
http://www.amazightv.net/uitzending/1602_amazightv-uitzending-rotterdam-donderdag-19-november-2009.html

Hopelijk komt alles wel goed :)

Misschien ben je een beetje traag van begrip dus bij deze nogmaals: voor vragen en fatsoenlijk geformuleerde suggesties graag mailen naar waaromheeftYubazoweinigtestosteron@amazightv.com

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:22:54
Misschien ben je een beetje traag van begrip dus bij deze nogmaals voor vragen en fatsoenlijk geformuleerde suggesties graag mailen naar waaromheeftYubazoweinigtestosteron@amazightv.com


Lijkt me een uitstekend idee. (denk ik)

Jij bent al 24 jaar he?

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:24:21
Lijkt me een uitstekend idee.

Ik zeg doen!


Ps. Misschien dat je dan eindelijk een keer de baard in de keel krijgt en dat de kijkers van AmazighTV ook eindelijk onderscheid kunnen maken tussen jouw stemniveau en het stemniveau van een klein meisje uit groep 7...

AmazighTV.com

#130
Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:25:01
Ik zeg doen!


Zo gauw je je je zin dacht te kunnen krijgen leek de conversatie beëindigd. Daar waar het geen serieus te nemen reacties waren zijn we daar blij om.
Ook je bijdrage aan Chakib in deze topic zal vast erg gewaardeerd worden.

Vriendelijke groet en tot op AmazighTv.com




Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:31:30
Zo gauw je je je zin dacht te kunnen krijgen leek de conversatie beëindigd. Daar waar het geen serieus te nemen reacties waren zijn we daar blij om.
Ook je bijdrage aan Chakib in deze topic vast erg gerespecteerd worden.

Vriendelijke groet en tot op AmazighTv.com

Zolang Amin de broer van Chakib el Khayari down is met de acties die ik tot nu toe allemaal heb gedaan, heb ik eerlijk gezegd schijt aan verwijfde types zoals jij. Types die alleen maar debiele grapjes kunnen maken en nutteloze vragen kunnen stellen over het lot van Chakib el Khayari. Met zulke mensen wil ik eigenlijk niet eens in discussie gaan en dus liever verwijs ik ze door naar - hoe kan het ook anders - het volgende emailadres:

waaromheeftYubamaar1teelbal@amazightv.com

AmazighTV.com

#132
Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:41:55
Zolang Amin de broer van Chakib el Khayari down is met de acties die ik tot nu toe allemaal heb gedaan, heb ik eerlijk gezegd schijt aan verwijfde types zoals jij. Types die alleen maar debiele grapjes kunnen maken en nutteloze vragen kunnen stellen over het lot van Chakib el Khayari. Met zulke mensen wil ik eigenlijk niet eens in discussie gaan en dus liever verwijs ik ze door naar - hoe kan het ook anders - het volgende emailadres:

Voor vragen en fatsoenlijk geformuleerde suggesties graag mailen naar waaromheeftYubamaar1teelbal@amazightv.com


Grote jongen.

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:45:04
Grote jongen.

Hetzelfde kan ik helaas niet van jou zeggen a koorknaapje / schandknaapje...>


AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:52:22
Hetzelfde kan ik helaas niet van jou zeggen a koorknaapje / schandknaapje...>



Chakib zit bijna 1 jaar achter tralies, wat heeft je afbeelding met chakib te maken?