Chakib moet vrij [24 juni 2009, 14:00 uur voor de Marokkaanse ambassade]

Gestart door student1980, 22/06/2009 om 16:25:51

Bades

up.

(NOGMAALS!)

ameziane

Citaat van: incognito op 23/06/2009 om 22:42:39
Ik vind dat jij jezelf en je volk te schande maakt door een persoon als Chakib el Khayari, iemand die bereid is zijn leven op het spel te zetten om onrecht aan te kaarten, door het slijk te halen zoals je vandaag hebt laten zien aan mij.
Niet serieus nemen!

Onze bewaker bedoelt het allemaal sarcastisch!

student1980


AMISNADOR01

Hij is veroordeel tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham. Omgerekend is dat bijna â,¬80.000.


student1980

Citaat van: AMISNADOR01 op 24/06/2009 om 19:53:42
Hij is veroordeel tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham. Omgerekend is dat bijna â,¬80.000.

Niet te geloven!

Señor Canardo

Citaat van: AMISNADOR01 op 24/06/2009 om 19:53:42
Hij is veroordeel tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham. Omgerekend is dat bijna â,¬80.000.

Heb je misschien ook een bron voor ons?

Massin_Izran

ik heb zijn broertje (Amine elkhayari )net gebeld , het klopt dat hij veroordeel is tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham.

U kunt het ook cheken op : www.nadorcity.com


Azul
Massin

Massin_Izran


Bades

Citaat van: AMISNADOR01 op 24/06/2009 om 19:53:42
Hij is veroordeel tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham. Omgerekend is dat bijna â,¬80.000.



Godeverdomme zeg!

Wat is deze man eigenlijk ten laste gelegd en wat waren daar de bewijzen voor?

Vooral naar dat 2e ben ik wel erg benieuwd. Wil iemand het plaatsen als het bestaat?

Señor Canardo

Citaat van: A3essas op 24/06/2009 om 22:05:10
Godeverdomme zeg!

Wat is deze man eigenlijk ten laste gelegd en wat waren daar de bewijzen voor?

Vooral naar dat 2e ben ik wel erg benieuwd. Wil iemand het plaatsen als het bestaat?

Je zegt het precies goed > Moge God jou verdoemen > a Two-Faced A3essas.

Vandaag zogenaamd jezelf solidair verklaren met Chakib. Maar gisteren zat je nog "sarcastisch" te doen over het lot van diezelfde Chakib >

Citaat van: A3essas op 23/06/2009 om 18:06:15
Net goed voor Chakib!

Misdadigers moeten in de gevangenis!

Taz gesj!


SAMADIE

hij IS veroordeeld wegens het beledigen van een organisatie !!! de staat dus en, voor het illegaal wisselen van vreemde valuta ( daarom die geld boete).

hij is opgepakt toen ze met acties bezig waren tegen de hasj baronnen in Nador er werden toen ook veel politie agenten en mariniers opgepakt. hij had een artikel geschreven dat de kleine jongens waren gepakt als schijn vertoning en dat de grote vissen met rust zijn gelaten, waarop hij werd opgepakt en ze zeiden van als je wat weet moet je dat zeggen
maar voor die acties zijn er heel veel onschuldige opgepakt, waaronder advocaten zakenmensen en ook politici, sommige zijn al vrij gelaten anderen nog steeds niets van gehoord( hassanII acties).

maar de journalisten als hij beschuldigen ook veel mensen van hasj handel in hun artikelen ze noemen ze met naam en toe naam, een familie lid van mij is opgepakt omdat een journalist hem in een artikel noemde hij vroeg zich af hoe het kon dat hij niet is gepakt paar dagen later werd ie ontvoerd en naar Casa gebracht.

ik zeg niet dat Schakib tot die groep  behoort, maar Marokko is weer Terug bij AF.

Bades

Journalisten mogen hun mening geven en namen noemen binnen de juridische kadders die Marokko heeft.
maar de staat kan niet enkel op basis daarvan mensen gaan oppakken!

In de boven staande tekst heb ik geen bewijs kunnen treffen.

Bades

Citaat van: incognito op 24/06/2009 om 22:23:25
Je zegt het precies goed > Moge God jou verdoemen > a Two-Faced A3essas.

Vandaag zogenaamd jezelf solidair verklaren met Chakib. Maar gisteren zat je nog "sarcastisch" te doen over het lot van diezelfde Chakib >

Taz gesj!



Zo kan kan die wel weer.

tikezdallah

Citaat van: Massin_Izran op 24/06/2009 om 20:44:19
Vandaag hebben we bij de marokkaanse ambassade gedemonstreerd, hieronder zijn er een paar filmpjes daarvan op youtube te zien:



http://www.youtube.com/watch?v=7bAPzD3QlxY

http://www.youtube.com/watch?v=VjEIzWOWyg0
 
http://www.youtube.com/watch?v=J6KHUiPjehg


TAZ  en triest.

er  wonen meer dan 30.000  iparra7en in den haag, maar er kwamen een paar mensen protesteren.
de justitie in marokko is een grote tering zooi.

3ich

Citaat van: AMISNADOR01 op 24/06/2009 om 19:53:42
Hij is veroordeel tot drie jaar gevangenisstraf, en een geldboete van 753.000 Dirham. Omgerekend is dat bijna â,¬80.000.



Als k dit zo lees dan is Marokko niks verandert.

De huidige koning draait iedereen een rad voor ogen.