Hoofdmenu

kraamzorgteam Oemmy

Gestart door oemmy, 12/05/2009 om 12:12:02

Awarinou

Citaat van: A3essas op 29/08/2009 om 00:21:37
Sseghd aqa tekked zzayec thasut! Of ik wel of niet geboboren was toen wij naar nederland kwamen weet jij niet. Bovendien hoef je er niet bij te zijn geweest om te weten dat de fundis er toen niet waren. de fundis zijn het virus van de laatste 18 jaar.

Dat deze oemmy onzin zich zelf islamitisch noemt sugereert dat andere kraamzorg niet islamitisch is. Dit is de dwarsheid waarmee baarden werken. Nadruk leggend op zaken en deze als vroom islamitisch stempelen en andere zaken al dan niet direct als heidens bestempelen.

Dit terwijl deze oemmy zoals je zegt enkel regening zou houden met de cultuur van een bepaalde groep. En cultuur is nog geen religie zoals iedreen weet. deze zaken kun je gescheiden houden.

bovendien! waarom zou je je moeten afzonderen van de nederlandse maatschappij terwijl je als burger ook van seculiere/openbare instellingen kunt verwachten dat ze rekening houden met de culturele behoeften van de burgers?

Simpel, de boel ontregelen! daar gaat het om!



Weer helemaal waar, bro, hehe.

Botermes

Het is gewoon dom om die kraamzorgteam te lopen dissen.
Leef en laat leven, je zet alleen jezelf voor schut met al die negativiteit waar je op drijft.

Awarinou

Citaat van: allasian op 29/08/2009 om 00:54:12
Het is gewoon dom om die kraamzorgteam te lopen dissen.
Leef en laat leven, je zet alleen jezelf voor schut met al die negativiteit waar je op drijft.

Voor schut, dom, waarom..Ik geef mijn mening, punt. Islamitische identiteit wordt te vaak misbruikt door zgn moslims, leef en laat leven, ja. Beschouw dit gewoon als een commerciele aktie, gaat gewoon om geld en niet om de Islam.

Bades

Citaat van: allasian op 29/08/2009 om 00:54:12
Het is gewoon dom om die kraamzorgteam te lopen dissen.
Leef en laat leven, je zet alleen jezelf voor schut met al die negativiteit waar je op drijft.

idabbi war theggid ca tahcict nni assa abu thiccin?

Botermes

Citaat van: A3essas op 29/08/2009 om 00:58:52
idabbi war theggid ca tahcict nni assa abu thiccin?
ga lekker zo door jongen, je bent top. En nou allemaal lachen, iedereen. Ik rook geen tahcicth, jongen, jij wel ?

Asrem

Citaat van: A3essas op 29/08/2009 om 00:21:37
Sseghd aqa tekked zzayec thasut! Of ik wel of niet geboren was toen wij naar nederland kwamen weet jij niet. Bovendien hoef je er niet bij te zijn geweest om te weten dat de fundis er toen niet waren. de fundis zijn het virus van de laatste 18 jaar.

Dat deze oemmyonzin zich zelf islamitisch noemt sugereert dat andere kraamzorg niet islamitisch is. Dit is de dwarsheid waarmee baarden werken. Nadruk leggend op zaken en deze als vroom islamitisch stempelen en andere zaken al dan niet direct als heidens bestempelen.

Dit terwijl deze oemmyonzin zoals je zegt enkel rekening zou houden met de cultuur van een bepaalde groep. En cultuur is nog geen religie zoals iedreen weet. deze zaken moet je gescheiden houden. Dat oemyonzin rekening houdt met een bepaalde cultuur maakt deze geen islamitische instelling. want dat kan (voor zover dat niet gebeurt) een openbare instelling evengoed. Deze is toch zeker ook niet islamitisch?

bovendien ! waarom zou je je moeten afzonderen van de nederlandse maatschappij terwijl je als burger ook van seculiere/openbare instellingen kunt verwachten dat ze rekening houden met de culturele behoeften van de burgers?

Simpel, de boel ontregelen! daar gaat het om!


Ga lekker in een zandbak spelen a berberia-kleuter,je komt net kijken en neemt meteen grote woorden in je mondje.
Iedereen mag organiseren wat hij of zij wilt, joods christen turk moslim berber etc dat is nou leven in een vrije democratie a kleuter.
Als het je oo zo stoord begin er zelf dan een voor de "amazigh oemmah of weet ik veel", ipv mensen die wel initiatief tonen voor hun achterban te dissen.
Hun hebben blijkbaar een achterban, daarom dat zij tot deze stap zijn gekomen, iets wat ontbreek bij menige zogenaamde internet activist.
Maar ja je naam zegt genoeg "a3essas" oftewel aqzien wat komt er uit zon bek dan stank en geblaf!

Asrem


Bades

#22
haha Asrem ;)

poeh wat een scheldkanade! Je lijkt wel een vis op het droge!


Awarinou

Citaat van: Asrem op 29/08/2009 om 17:15:11
Ga lekker in een zandbak spelen a berberia-kleuter,je komt net kijken en neemt meteen grote woorden in je mondje.
Iedereen mag organiseren wat hij of zij wilt, joods christen turk moslim berber etc dat is nou leven in een vrije democratie a kleuter.
Als het je oo zo stoord begin er zelf dan een voor de "amazigh oemmah of weet ik veel", ipv mensen die wel initiatief tonen voor hun achterban te dissen.
Hun hebben blijkbaar een achterban, daarom dat zij tot deze stap zijn gekomen, iets wat ontbreek bij menige zogenaamde internet activist.
Maar ja je naam zegt genoeg "a3essas" oftewel aqzien wat komt er uit zon bek dan stank en geblaf!

Er moet juist helemaal geen achterban zijn, wa bnadem, dit gaat om geld verdienen en niet om het dienen van de achterban. Zelfs Amazigh Kraamzorg zou ik niet serieus nemen, sorry.

Awarinou

Citaat van: Asrem op 29/08/2009 om 17:16:20
meeloper

Dat zijn wij van elkaar, ja. A3essas en ik, Amazigh steunt Amazigh, kan ik niet van jullie zeggen, hehe.