hoeveel gaat mijn huis kosten?

Gestart door fouad1500, 01/05/2009 om 12:08:56

fouad1500

salamu3alajkum broeders en zusters

Ik ben van plan een huis te gaan bouwen in marokko grond heb ik al, nu zou ik willen weten hoeveel een huis van 140 vierkante meter ongeveer gaat kosten (2 verdiep), wie hier iets van weet laat iets achter aub dankuuu.

MBTiza

ze bouwen per m2 en prijs ligt volgens mij tussen de 600 en 800 per m2

fouad1500


bentayeb

Ik weet niet waar je wilt bouwen maar 2 verd zal tussen de 60 en 70 duizend euro gaan kosten

fouad1500


Azjdhiedh

de prijs varieert nogal volgens mij, afhankelijk van de volgende factoren:

- werken ze per 4kante meter of per dag
- hoe liggen de prijzen van de materialen (steen, zand, staal etc)
- als er volop werk ik kan het zo zijn dat je werknemers weggekocht worden door een ander, of dat ze halve werk gaan verrichten, omdat ze toch snel ergens anders aan de slag kunnen.
- En het allerbelangrijkste is dat jijzelf of anders iemand bij je hebt die verstand heeft van het bouwen, anders kun je nogal eens bedrogen uitkomen.

hoe dan ook veel succes en heel veel geduld!!

fouad1500

Zal ik zeker nodig hebben en veel geld ook, bedankt:)

fouad1500

nog een vraagje mensen wie heeft er ervaring met bouwen in Marokko, en wat wil hij hier over kwijt. BEDANKT

SAMADIE

Wij hebben wels wat laten bouwen of verbouwen. Het zijn en blijven maorkkanen. Dus goed vergelijken, qua prijzen enzo van het materiaal. Bij het inkopen van ijzer cement enzo, uitkijken dat je algerijnse troep krijgt.
Personeel: arabieren zijn vaak hardere werkers dan imazighen. :-) wat de prijs betreft ik denk dat je het zo duur of goedkoop kan maken als jij zelf wel. voor 70.000 heb je wel een hele dure twee verdiepingen. ga eerder uit van 40.000.

niet in de zomer beginnen, maar beter rond feb/maart. in de zomer is er veel werk dus zijn de prijzen hoger personeel en materiaal schaars.

waar ga je bouwen eigenlijk ?

MBTiza

Ik weet niet wat je voor â,¬40.000 wil laten bouwen, maar de prijzen per m2 die ik noemde zijn gangbaar in Tanger en Al-Hoceima.


fouad1500

dat was nuttige info bedankt Samadie ps ik ga in kassita bouwen.

SAMADIE

Citaat van: ElGalloNegro op 04/05/2009 om 16:01:26
Ik weet niet wat je voor â,¬40.000 wil laten bouwen, maar de prijzen per m2 die ik noemde zijn gangbaar in Tanger en Al-Hoceima.



IK heb het over de prijs exl. grond! als je die ook nog moet kopen dan ben je natuurlijk meer kwijt !