Wie informatie zoekt over de Imazighen heb ik hier een goede website.

Gestart door Zuiver-Amazigh, 06/04/2009 om 22:27:34

Zuiver-Amazigh

http://www.panf.info/upload/index.php


Als je naar beneden scrold dan zie je een Amazigh sectie met veel informatie en er zijn ook veel Imazighen actief op dit forum.

Veel plezier xD

Señor Canardo

Ik en velen met mij zijn niet geïnteresseerd in die raciale praatjes van het Pan Aryan National front. Beter voor de Amazighkwestie laat je die praatjes dan ook achterwege als je je op amazigh.nl begeeft.  Stick with your own kind on panf.info!

Zuiver-Amazigh

Citaat van: incognito op 06/04/2009 om 23:13:06
Ik en velen met mij zijn niet geïnteresseerd in die raciale praatjes van het Pan Aryan National front. Beter voor de Amazighkwestie laat je die praatjes dan ook achterwege als je je op amazigh.nl begeeft.  Stick with your own kind on panf.info!



Ach, jij weet natuurlijk heel goed wat belangrijk is voor de Amazigh kwestie :-(

Señor Canardo

Citaat van: Zuiver-Blanke-Amazigh op 06/04/2009 om 23:14:43


Ach, jij weet natuurlijk heel goed wat belangrijk is voor de Amazigh kwestie :-(

Ik weet in ieder geval wat niet goed is voor de Amazighkwestie en dat is de panf

Zuiver-Amazigh

Citaat van: incognito op 06/04/2009 om 23:17:05
Ik weet in ieder geval wat niet goed is voor de Amazighkwestie en dat is de panf


Nee natuurlijk niet,
Wie wij zijn en waar wij vandaan komen is erg onbelangrijk voor de Amazigh kwestie.

Ach wat maakt het ook uit laten we onze Genen maar vergeten en vermengen met alles en iedereen dan bestaat er geen Amazigh volk meer.

De discussies op dit soort forums zijn belangrijk als wij als volk en niet alleen in cultureel aspect maar ook raciaal willen blijven voortbestaan.

Señor Canardo

Citaat van: Zuiver-Blanke-Amazigh op 06/04/2009 om 23:23:53

Nee natuurlijk niet,
Wie wij zijn en waar wij vandaan komen is erg onbelangrijk voor de Amazigh kwestie.

Ach wat maakt het ook uit laten we onze Genen maar vergeten en vermengen met alles en iedereen dan bestaat er geen Amazigh volk meer.

De discussies op dit soort forums zijn belangrijk als wij als volk en niet alleen in cultureel aspect maar ook raciaal willen blijven voortbestaan.


Wij? Wie is wij?

Iri d argaz, wa tiri d aqzin!

Bades

Ik vind dit jammer. Dit zal de Imazighen alweer een stukje zwakker maken. Nasst voor athiesten te worden uitgemaakt worden we nu ook voor rasicten uitgemaakt.

Ik denk dat men de nadruk op cultuur moet leggen en niet op huidskleur.

Zuiver-Amazigh

Citaat van: A3essas op 07/04/2009 om 10:37:35
Ik vind dit jammer. Dit zal de Imazighen alweer een stukje zwakker maken. Nasst voor athiesten te worden uitgemaakt worden we nu ook voor rasicten uitgemaakt.

Ik denk dat men de nadruk op cultuur moet leggen en niet op huidskleur.

Waarom worden "wij" voor atheïsten an racisten uitgemaakt???

Cultuur is belangrijk maar, wij Imazighen zijn niet alleen een cultuur maar ook een volk.
Ik snap niet wat het probleem is met het willen behouden van je eigen volk/Ras.

Ras draait niet zozeer om huidskleur.