Hoofdmenu

Marokko aanloop wk2010

Gestart door Botermes, 30/03/2009 om 20:12:29

Señor Canardo

De bondsarts van Peru kwam met een tegenargument:

'Als de FIFA hooggelegen stadions wil verbieden, dan zou de bond hetzelfde moeten doen met stadions in steden met hoge temperaturen zoals São Paulo, of in vochtige steden zoals Buenos Aires. Die zijn óók schadelijk voor de gezondheid van spelers.'

Botermes

Morgen in de wedstrijd tegen Kameroen wordt het dan definitief of Marokko nog een kans maakt op het WK2010 of niet. Persoonlijk gun ik ze natuurlijk de winst maar ze maken weinig kans. Alles is mogelijk met voetbal, laat ik het voorlopig daar maar op houden. Eteo doet niet mee dus dat opzich is al een opluchting.
Marokko zal echt moeten strijden, alles of niks !

Botermes

Eteo speelt wel mee. Ik had weer eens de bullshit die mensen op internet zetten klakkeloos overgenomen.
Heb net de eerste helft gezien via een stream en ik krijg gewoon koppijn van het slechte beeld en geruis. Marokko speelt best slecht, middenveld zuigt, halen het tempo uit de wedstrijd, weten niet wat counteren is,  El Hamdaoui schiet weer eens op de paal , zoals hij vaker doet , uit op zich best wel een moeilijke hoek. Verdiging speelt niet op mandekking. Ik wens ze veel succes de 2e helft maar ik wil geen koppijn meer dus ik laat het hier bij.

Botermes

het is 0-0 geworden en daarmee heeft gabon nog meer voordeel en is het WK nog verder van huis voor Marokko en Kameroen, voor Marokko helemaal.
Marokko zal nou alle resterende wedstrijden moeten winnen en zelfs dan nog moeten Gabon of Kameroen een paar keer gelijk spelen. M.a.w mission impossible dus ze kunnen er wel naar fluiten. Daaaag Marokko, weer voor de 3e keer achter elkaar niet geplaatst voor het WK. 

Botermes

Vandaag Marokko-Togo om 19:00 Nederlandse tijd,  hier de stream http://www.nkora.net/ voor degenen die geen schotel hebben waaronder ik.
Als ze deze wedstrijd niet winnen dan is het helemaal gedaan.
Ik denk weer dat het uitstel van executie wordt en Marokko netals in 2005 pas de laatste wedstrijd alsnog niet door zal gaan naar het WK.
Ze moeten nog Gabon uit, Togo uit en Kameroen thuis.

Botermes

Een telleurstellende 0-0 , weer 2 punten kwijt. Klaar, het is over en uit. El hamdaoui heeft een penalty gemist a la Roberto Bagio. Je kon het al eigenlijk in zijn aanloop al zien. Bij het Marokkaans elftal speelt hij anders dan bij AZ. Het kan zijn dat het aan het middenveld van Marokko ligt die hem niet goed kunnen bereiken. Hij speelde iig niet goed en werd na 60min al gewisseld. El Ahmadi vond ik wel een goede wedstrijd spelen, heel goed in de opbouw maar ook dat mocht niet baten.

Botermes

Marokko staat 1-0 achter op Togo de eerste helft is net afgelopen. Tja..Ze strijden toch al een verloren strijd want het WK halen ze toch al niet meer. Geen NL-Marokkanen erbij wegens blessures alhoewel Boussoufa maar ja das meer een Belg eigenlijk.

Botermes

Voor de zoveelste keer, WEG MET DIE GELDWOLFEN DIE IN QATAR, KOEWEIT, SA. ed SPELEN. Met spelers uit zulke zwakke competitie's win je echt geen wedstrijden op internationaal niveau.

Rebellious

Marokkaanse voetbalteam, is weerspiegeling van  Marokko als zwakke 3e wereld land, wat een onkunde, een bijelkaar geschete knudde team van  zwakke spelers die niet eens de kracht hebben om een bal te pasen, alleen al als ik de volkslied hoor, ga ik al bijna overgeven, bijne he


ps. ik hoop dat Aissati de verstandige keus gaat maken, als Boulahrouz en Affelay. Hup
Holland Hup!!

Botermes

Toch nog een gelijkspel binnen gesleept door Taraabt in blessuretijd. Dit team verdient gewoon niet meer. Pasing slecht, positiespel slecht, tempo laag etc.