Hoofdmenu

trouwen van marokko?

Gestart door fouad1500, 15/03/2009 om 23:11:45

fouad1500


tachelhiet


3ich

Mensen met een gezond verstand weten dat je dat niet van te voren kan weten.

Hoe kan je bij voorbaat weten waar jij je ware tegenkomt? Liefde is grenzeloos!

Al zit hij/zij in China....

Wij geloven in mektub...maar voordat, is er altijd een sebab, en dat ligt totaal in jou handen.

fouad1500

3ich ik begrijp je helemaal, maar als je je ware bent tegengekomen in marokko en je wilt ermee trouwen maar je hoort mensen zeggen trouw niet van marokko..... dan mag je je toch afvragen waarom niet? doei

Yasmina Amazigh

#19
De ware , wat is de ware ?  ik geloof niet dat er een ware bestaat , ik geloof meer dat je in elke land elke cultuur of elk geloof wel iemand is die bij je past ,er bestaat heus wel niet een iemand die de ware kan zijn , ik weet dat ik  heel anders over bepaalde dingen denkt dan een standaard Marokkaan.

Ik heb alle middelen om een man uit Marokko te halen maar toch kies ik ervoor om dat niet te doen  .
Ik vind  dat wie in dit land wil wonen de taal de wetten en de cultuur moet respecteren ,  die liefde kan allemaal wel wachten.

Zoals je hebt gehoord of gelezen moeten  ze nu allemaal naar school om hun Nederlands te verbeteren
en dat vind ik terecht.

foudiatje

ben het ook met yasmina amazigh eens
ik geloof ook niet in de ware en er zullen altij wel mensen
zijn die bij je passen
en ik zou ook niet echt direct
met iemand van marokko
kunnen trouwen

maar ik denk nog niet echt aan trouwen
ik word in juni 18 dus voor trouwen is het nog te vroeg
xxx


Bades

Citaat van: foudiatje op 08/04/2009 om 14:24:00
ben het ook met yasmina amazigh eens
ik geloof ook niet in de ware en er zullen altij wel mensen
zijn die bij je passen
en ik zou ook niet echt direct
met iemand van marokko
kunnen trouwen

maar ik denk nog niet echt aan trouwen
ik word in juni 18 dus voor trouwen is het nog te vroeg
xxx



aycha de vrouw van de profeet trouwdeop haar 9e :)

ik vertel het maar...

Señor Canardo

Citaat van: A3essas op 08/04/2009 om 15:30:09
aycha de vrouw van de profeet trouwdeop haar 9e :)

ik vertel het maar...

Sterker nog ze werd al uitgehuwelijked op haar 6e/7e. Het huwelijk werd pas voltrokken op haar 9e.

Bades


moslimakhadija

ik ben er me eens met tachelhiet
je moet er voor gaan als  je van iemand houdt en niet ere achter schuilen

Lezer

#25
Het is nog niet zo stabiel met de vreemdelingenwet. België begint er stilaan om de wetten te verstrengen. Maar Belgie blijft nog van het meest soepele landen in europa voor gezinsherenigers.
De zogenaamde Belgische route wordt nu serieuzer aangepakt. Maar lukt nog steeds, denk ik.

Of de vraag nu of de nederlandse taal verplicht zou zijn in belgie, zeg ik wel in dit geval.
http://www.vmc.be/thema.aspx?id=344#plichtV
http://www.binnenland.vlaanderen.be/inburgering/inburgeringsbeleid.htm

De sanctie loopt tot 5 duizend euro voor verplichte inburgeraars. Dat klinkt bizzar, maar ik denk dat het zo is. Dit doet men na aankomst in belgie en niet in het thuisland.

Meer over gezinshereniging in België:
http://www.vmc.be/thema.aspx?id=489

=============
Wat mijn mening betreft over de vraag in dit topic, is de regel zoals hier eerder gezegd is: Het meest rationele keuze is het verstandige keuze, niet de emotionele keuze. Maar het verstand is niet bevredigend noch spannend. De emotie daarentegen kan bepaalde hormonen in je hersenen doen lopen waardoor je leven tijdelijk een ander leven wordt. Bij minder gelukkige gevallen, wordt de emotiekeuze beboet met een ongenadige pijn.
Het verstand en de emotie kunnen bepalen waarvan men zou kunnen trouwen, maar dat wil nog niets zeggen. De beiden kunnen de twee keuzes nemen. En leven blijft een formule van emotie, verstand en geluk. De chemie van deze drie factoren vormen het leven volgens hun aandelen in het leven.
=============

foudiatje

ja daar heeft lezer wel een punt
xxx