Hoofdmenu

Ramadan 1429/2008

Gestart door ameziane, 30/08/2008 om 19:30:24

ameziane

De vastenmaand begint dit jaar op maandag 1 september. Belangrijke landen als Egypte en Saoedi-Arabie hebben dit officieel bekend gemaakt.

In Marokko begint men maandag of dinsdag.

Arendan d'hamimoun!

Asrem

Zij ze het een keer eens?

Arendan dhamimoun

ameziane

Citaat van: Asrem op 31/08/2008 om 00:31:50
Zij ze het een keer eens?
Daar lijkt het wel op. Hoewel men in Libie heeft gemeend om vandaag met het vasten te beginnen.

Bades

Is het weer zo ver? :D

Thayouth


Gezegende vastenmaand toegewenst mensen. Moge jullie duaa's (behalve die waarin jullie mensen gaan lopen vervloeken of bad crap gaan wensen natuurlijk) verhoord worden, jullie zelfdiscipline gesterkt en jullie vrijgevigheid grenzeloos (Islamic Relief heeft zo'n project waarbij je kinderen wereldwijd met r3id voor 15 euro ofzo een feestpakketje kunt geven met nieuwe kleren enzo, maar ja, elk goed doel is natuurlijk te overwegen).

Tamza

Iedereen veel succes en bezinning toegewenst

Thaziry

Gezegende Ramadan mensen. Geniet van deze prachtige maand.

Dora

salaam allen,

ramadan mubarak. moge Allah swt onze gebeden verhoren en na deze geweldige maand ons de kracht schenken om dit gevoel te behouden voor de rest van het jaar.

ook wil ik graag jullie allen vragen mij te vergeven mocht ik ooit iemand pijn hebben gedaan, bewust of onbewust.

wa salaam

ayned_m

heheheheheh
meskina DORA  tettar lmusamaha !!!heheheh ar ami d ramadan i tettared lmusamaha !!!?
ok ik denk even na !!!!
heheh
azul

MBTiza

Citaat van: ayned_m op 03/09/2008 om 15:46:54
heheheheheh
meskina DORA  tettar lmusamaha !!!heheheh ar ami d ramadan i tettared lmusamaha !!!?
ok ik denk even na !!!!
heheh
azul

L_L thecca 10 bestillas n isermen wehthes ghi char n 7. Yuyuyuyuyuyu

Dora

Citaat van: ayned_m op 03/09/2008 om 15:46:54
heheheheheh
meskina DORA  tettar lmusamaha !!!heheheh ar ami d ramadan i tettared lmusamaha !!!?
ok ik denk even na !!!!
heheh
azul
uiteraard, iets wat elke moslim verplicht is te doen...

het mag dan wel een forum zijn en velen ken ik niet persoonlijk, maar het
ging er af en toe heftig aan toe. denk dat het alleen maar goed is als men af en toe
inziet dat ie best gas terug mag nemen.

helaas zijn mannen daar net iets te trots voor om je zwak/kwetsbaar op te stellen.

maar denk er maar even over na :).
of dien ik in dit geval juist jou te vergeven?????

wa salaam lieve LG.

Asrem

In mijn zwakke en kwetsbare staat, wil ik u vergeven voor al het virutele leed dat u mij/ons heeft aangedaan.
Voor al die oogdruppels en pijntjes in mijn vingers, voor al uw l3assab en ta3ennant dat mijn ogen hebben moeten aanschouwen.
Vergeef ik u bij deze, onze (lieve) lach :)

Dora

Citaat van: Asrem op 06/09/2008 om 17:35:09
In mijn zwakke en kwetsbare staat, wil ik u vergeven voor al het virutele leed dat u mij/ons heeft aangedaan.
Voor al die oogdruppels en pijntjes in mijn vingers, voor al uw l3assab en ta3ennant dat mijn ogen hebben moeten aanschouwen.
Vergeef ik u bij deze, onze (lieve) lach :)

haha allatif was ik zo erg ;D

Allah yardi3lik.

Milou


lieve mensen.

Het is niet te geloven maar volgende week is het alweer voorbij...
Jammer want dan leven thuis weer langs mekaar heen, terwijl wij nu aan tafel zitten en op de seconden af ook samen eten..
Anderzijds is het ook wel fijn dat we op het werk weer eens eenkopje koffie niet hoeven te weigeren...( haha).

Nou veel plezier en bezinning in de laatste dagen van de ramadan.

Milouda

Bades

Citaat van: Dora op 17/09/2008 om 11:55:41
Citaat van: Asrem op 06/09/2008 om 17:35:09
In mijn zwakke en kwetsbare staat, wil ik u vergeven voor al het virutele leed dat u mij/ons heeft aangedaan.
Voor al die oogdruppels en pijntjes in mijn vingers, voor al uw l3assab en ta3ennant dat mijn ogen hebben moeten aanschouwen.
Vergeef ik u bij deze, onze (lieve) lach :)

haha allatif was ik zo erg ;D

Allah yardi3lik.


jij ben goed in Tamazight en zo!