Iemand in Amsterdam?

Gestart door student1980, 01/07/2008 om 14:48:12

student1980

Straks treedt Asfru op in Amsterdam, op de radio.
Uitzending van 18.00 tot 19.50 uur op Radio 5. Café open: 17.30 uur.

Adres: Café Desmet, Plantage Middenlaan 4a Amsterdam (om de hoek bij Artis).

tuzin


Sa3ieD

#2
Heb de laatste minuutjes meegepikt. Klonk erg goed.

Wel een raar vervolg item na het optreden. Het tijdschrift ontdek Arabia. Het commentaar van Abdelouahed van Bommel in de loop van de uitzending. "Arabieren zijn schandalig bezig en kennen geen sociale rechtvaardigheid. Behandelen hun gastarbeiders schandalig". Die zag de uitgever die ook aan tafel zat waarschijnlijk niet aan komen! hahaha

Ayhan Tonca haalt ook uit naar Marcouch later in de uitzending en later de slijmbal Marokkaan die achter Marcouch staat. Beetje rollenbollen over de grond als moslims. Tonca haalt lekker uit naar die Marokkaan, heerlijk.....Er is waarschijnlijk ook gewoon een verschil tussen Turkse en Marokkaanse moskeeen. Als Turk zou ik niet geassocieerd willen worden met amateuristische Marokkanen als het gaat om geloof. Die Marokkaan gaat op een gegeven moment ook offtopic, van straffen in de moskee naar het zwart maken van Turkse moskeeen. Wat schaam ik mij voor die sukkel zeg.......... Domme Amsterdammer, like Marcouch.

student1980

#3
Asfru is een band waar we nog veel van gaan horen, wat een leuke en vernieuwende band, zeg.