Hoofdmenu

Afellay

Gestart door MBTiza, 19/06/2008 om 11:14:15

TheCFO

Citaat van: Inuit op 30/10/2008 om 10:27:36
Dit is poker zoals ik het voor het eerst heb geleerd (en tot een jaar of 4 a 5 geleden wist ik niet af van de verschillende varianten van poker, dus ik wist niet dat er 'meer' was zeg maar :-)), maar dit is volgens mij geen 'marokkaanse' variant zoals bijv. de chinese ofzo.

Kweet ook niet echt of het typisch marokkaans is, ik heb ook ooit het pokerspel geleerd obv van 5 dichte kaarten. Bij mij vormden ook toen al wel de combi's one pair, flush en straat (en de combi hiervan straight flush) een 'hand'.

MBTiza

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 09:59:56
Het Haags kwartiertje!! (wereldberoemd in heel de totodivisie)

Tis een beetje een simpele, heel basale, variant van poker. (Dus met 5 kaarten in de hand en geen op tafel) De combi's zijn:
2 pair
3 of a kind
Full House
Carre
(dus geen straten of flush)
Een keer mag je 1, 2 of 3 kaarten ruilen

Inderdaad met (voornamelijk) marokkanen, vandaar ook dat 'de tafel' koos voor dat zeer debiele en ongeintegreerde tegen de klok in delen. (Als "bijnaberoepsgokker" had ik er natuurlijk wel voor gezorgd dat ik niet alleen met mij onbekende en vast even onbetrouwbare gokkers te zitten in hunnnie ze hometown. Slapen doen we 's nachts, zoals wij Rotterdammers zeggen)

Ok, dat ken ik wel...ik poker zelf nooit, heb ik het geduld niet voor. Ken hier wel een aantal hasjtenten waar s'nachts gegokt word...en waar voor best veel geld gegokt wordt, doe je ook aan online pokeren? Pokerstars, Everest poker?

TheCFO

Citaat van: Inuit op 30/10/2008 om 10:30:09
Itt tot Rotterdam wat eigenlijk het Mekka van het Nederlandse voetbal is

Eens en sinds gisteren is het ouwe westen hier de baas!

Spartamarsch

Rood wit is onze glorie
rood wit zit ons in het bloed
bij neerlaag of victorie
bij voor of tegenspoed
rood wit gaat nooit verloren
en jaren nog hierna
zullen wij laten horen
S-P-A-R-T-A

Dééz vlag ze is ons heilig
reeds tal van jaren lang
bij rood - wit zijn wij veilig
zijn wij voor niemand bang
wij zweren bij die kleuren
en zingen hoe 't ook ga
bij wat ook moog gebeuren
S-P-A-R-T-A

TheCFO

Citaat van: ElGalloNegro op 30/10/2008 om 10:53:49
Ok, dat ken ik wel...ik poker zelf nooit, heb ik het geduld niet voor. Ken hier wel een aantal hasjtenten waar s'nachts gegokt word...en waar voor best veel geld gegokt wordt, doe je ook aan online pokeren? Pokerstars, Everest poker?
Online doe ik alleen schaken (en dus ook niet voor cash).

Ik vind kaarten -ook voor geld, maar niet echt 'veel'- wel erg leuk, maar dan wel graag face to face en met een hapje en een drankje en zo.

MBTiza

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 10:04:28
en die az gast is inderdaad erg goed, maar naar mijn mening geen Afellay. (Wel weer een stuk beter dan Ricky vdB, maar ja)

Die gast van AZ is een beer van een kerel, idd totaal niet te vergelijken qua lichaamsbouw met Afellay. Hij stond 2 jr terug achter me in de rij op schiphol onderweg naar Al-Hoceima, had m niet zo groot verwacht..ken een aantal andere profs maar die zijn niet zo goed gebouwd.

Ik denk dat ze technisch wel even goed zijn, El Hamdaoui heeft veel blessureleed gekend bij de Spurs en kwam daar niet aan de bak, daarna bij Willem II in 3 duels 3 goals, vervolgens heel het jaar deruit gelegen en vorige jaar draaide AZ kut...

MBTiza

Citaat van: Inuit op 30/10/2008 om 10:30:09
Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 08:41:43
En ontopic, Afellay is natuurlijk een koning, helaas op het modderschip dat PSV heet.
Itt tot Rotterdam wat eigenlijk het Mekka van het Nederlandse voetbal is........alleen zien weinigen (lees: niemand) dat :-)

Het grappige is dat R'dammers Feyenoord nog steeds tot de NL'se top beschouwen, eerder subtop.

TheCFO


TheCFO

#22
Citaat van: ElGalloNegro op 30/10/2008 om 10:59:46
Het grappige is dat R'dammers Feyenoord nog steeds tot de NL'se top beschouwen, eerder subtop.
Het grappige is dat Hagenezen menen PSV met mazzel wint en dat ...
(ach laat ook maar, wij Feyenoorders hebben geen zin an deze disc op dit moment in dit seizoen)

MBTiza

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 11:05:20
Citaat van: ElGalloNegro op 30/10/2008 om 10:59:46
Het grappige is dat R'dammers Feyenoord nog steeds tot de NL'se top beschouwen, eerder subtop.
Het grappige is dat Hagenezen menen PSV met mazzel wint en dat ...
(ach laat ook maar, wij Feyenoorders hebben geen zin in deze disc)

Haha...was erbij, waren overigens erg veel Marokkanen uit Den haag op dit duel afgekomen allemaal voor Afellay, Amrabat en Bakkal...zo tussen de ADO supporters...maar ADO sucks overigens.

Inuit

Citaat van: ElGalloNegro op 30/10/2008 om 10:59:46
Het grappige is dat R'dammers Feyenoord nog steeds tot de NL'se top beschouwen, eerder subtop.
suptop? je hebt het hier gewoon over een potenteniele degradatie kandidaat Gallo......tsjah wat wil je als je je hoop vestigt op 'helden' van vroegah als Mols en Makaay :-)

TheCFO

Nee, Omniworld gaat lekker

Inuit

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 11:18:04
Nee, Omniworld gaat lekker
Hahahaha.....schitterend dit. Omniworld heeft het 'voordeel' dat de club nooit enig succes heeft gekend, dus onderin het rechterrijtje staan is geen verassing zeg maar en degradatie zit naar mijn weten ook niet in :-)

MBTiza

Citaat van: Inuit op 30/10/2008 om 11:16:39
Citaat van: ElGalloNegro op 30/10/2008 om 10:59:46
Het grappige is dat R'dammers Feyenoord nog steeds tot de NL'se top beschouwen, eerder subtop.
suptop? je hebt het hier gewoon over een potenteniele degradatie kandidaat Gallo......tsjah wat wil je als je je hoop vestigt op 'helden' van vroegah als Mols en Makaay :-)

Haha...Mols kreeg zelfs bij ADO geen contract meer aangeboden en wie klopte vervolgens aan bij Mols...

MBTiza

Maakt niet uit er komt een toppertje aan bij Feyenoord, kind van kennissen/familie en ook een Hagenees...speelt op nr. 10 positie en wordt als groot talent gezien binnen de club uit zuid. Wel nog ff een aantal jaartjes wachten.

Inuit

#29
Ik heb van betrouwbare bronnen (bij gebrek aan kennissen/vrienden/familie in die kringen) vernomen dat Feyenoord inmiddels bezig is om Jozef Kiprich (jaja de enige echte en tevens legendarische tovenaar van tatabanya) terug te halen in de hoop degaratie te ontlopen dit seizoen.....