Zijn Marokkaanse mannen moederskindjes?

Gestart door Khadija76, 14/05/2008 om 17:00:58

Khadija76

Bij MTNL heb ik naar deel III, http://www.mtnl.nl/site/winmed/mix/2008mix_trouwma3.wmv, gekeken van Marokkaanse Trouwma's.
Ik denk soms wel eens dat de moeder bepaalt wie de juiste vrouw is voor haar zoon? Of zijn  Marokkaanse jongens gewoon moederskindjes?

Wonderfull


De Marokkaanse man is over het algemeen inderdaad een moederskindje. Zij verwennen hun zonen veel te veel. Wanneer hij thuis komt; Zoonlief, wat zal ik te eten voor je maken. Wanneer hij wakker word loot hij zijn kamer uit, zonder zijn bed op te maken etc.

Yasmina Amazigh

#2

zeker weten

Chatt zie arif

#3
Citaat van: Wonderfull op 09/05/2009 om 15:40:18
De Marokkaanse man is over het algemeen inderdaad een moederskindje. Zij verwennen hun zonen veel te veel. Wanneer hij thuis komt; Zoonlief, wat zal ik te eten voor je maken. Wanneer hij wakker word loot hij zijn kamer uit, zonder zijn bed op te maken etc.

Lieve kind, zo zijn zorgzame en lieve moeders nou eenmaal.

Ze genieten ervan hun kindje in de watten te leggen,daarom zijn ze meer geliefd dan hun eigen vrouw later.Waarom zijn er altijd conflicten tussen schoonmoeders en moeders;omdat de moeder weet dat de vrouw hem nooit zal kunnen liefdhebben en verzorgen zoals zijn mama dat deed.

Wanneer heeft een man echt pijn? Als zijn moeder sterft zou hij het liefst dezelfde dag willen sterven van verdriet.De dag dat vader sterft is ook een verdrietige dag maar de drang om te leven is er nog wel.

I LOVE MAMA FOREVER!


home > Cultuur & media > kunsten > "Alexander McQueen heeft zich opgehangen"
"Alexander McQueen heeft zich opgehangen" 
Belga wo 17/02/2010 - 11:41
De Britse modeontwerper Alexander McQueen heeft zichzelf van het leven beroofd door ophanging. Dat heeft de politie in Londen bekendgemaakt.

Het levenloze lichaam van de 40-jarige ontwerper werd donderdag aangetroffen in het huis van McQueen in Londen.

Uit de lijkschouwing blijkt dat hij omkwam door verstikking, nadat hij zich had opgehangen. Uit het onderzoek blijkt dat McQueen zelfmoord heeft gepleegd aan de vooravond van de begrafenis van zijn moeder. De moeder van McQueen overleed begin februari.

Alexander McQueen is een van de belangrijkste Britse modeontwerpers van de voorbije decennia. Zijn ontwerpen zijn gegeerd bij heel wat beroemdheden.




R.I.P



Nech

Marokkaanse mannen zijn kinderen van hun moeders zoals alle mannen in de wereld. Er zijn weinige mannen in de wereld die hun moeder haten.
Hoe wil je dat je zoon wordt?

matou

de moeder is de eerste vrouw in het leven van een man, niet één vrouw is comparable met de moeder , ik heb ook vaak gezien dat een man een vrouw kiest die op zijn moeder lijkt ,uiterlijk maar ook qua  karakter  , vooral het verzorgend aspect telt  hahaha  , ik ben in ieder geval géén vaderskindje

3ich

Citaat van: Wonderfull op 09/05/2009 om 15:40:18
De Marokkaanse man is over het algemeen inderdaad een moederskindje. Zij verwennen hun zonen veel te veel. Wanneer hij thuis komt; Zoonlief, wat zal ik te eten voor je maken. Wanneer hij wakker word loot hij zijn kamer uit, zonder zijn bed op te maken etc.

Dat isch klopt. En ik zeg het je eerlijk ik vind het hééééééérlijk!

Als mijn mama komt te overlijden dan overlijd ook een stuk van mijn hart!

koepiest

Ik ken er trouwens ook genoeg vrouwen die aan hun moeder blijven plakken.
t is niet erg dat mannen moederskindjes zijn, dat is alleen maar goed zie zo met respect zou je later ook graag door je eigen kinderen behandeld willen worden.
t wordt alleen vervelend als moeder met zoonlief en vrouw gaat bemoeien, en die zoonlief heel koppig ipv verstandig mee omgaat. wat ooohhh zo vaak voorkomt. ook een van de grootste oorzaken van scheidingen.

koepiest

Citaat van: 3ich op 17/10/2009 om 19:00:03
Dat isch klopt. En ik zeg het je eerlijk ik vind het hééééééérlijk!

Als mijn mama komt te overlijden dan overlijd ook een stuk van mijn hart!

wil je een man zijn hart veroveren wees dan net zo zorgzaam als zijn moeder.
ahaha

Hadou

Niet alle Marokkaanse mannen zijn moederkindjes.

matou

de meeste mannen , en niet alleen marocs, of ze nou willen of niet,  zijn moederskindjes, niks mis mee, en als dat niet zo is zijn ze gelijk mama  haters en dús vrouwenhaters, tenminste dat heb ik opgemerkt

Simo7

....dat is opzicht niet raar......de sleutel tot het paradijs is immers je moeder....

TheCFO

Citaat van: matou op 15/11/2009 om 13:29:29
de meeste mannen , en niet alleen marocs, of ze nou willen of niet,  zijn moederskindjes, niks mis mee, en als dat niet zo is zijn ze gelijk mama  haters en dús vrouwenhaters, tenminste dat heb ik opgemerkt
ah, u is reeds ergens schoondochter?

matou

wás..   ben te vrij gevochten om aan banden gelegd te worden

                           

TheCFO

Citaat van: matou op 31/12/2009 om 14:03:41
wás..   ben te vrij gevochten om aan banden gelegd te worden

                           
Zo in mijn eindejaarsdepressie heb ik niet echt zin om aan me schoonmoeder te denken, maar misschien dat we in het nieuwe jaar op jacht kunnen gaan naar de interculturele overeenkomsten in de loden last die schoonmoeder heet.

Of is schoonmoederhaat ook vrouwenhaat?