piloot voorkomt crash

Gestart door Samir!, 04/03/2008 om 12:34:33

Samir!

Ik zag dit filmpje gisteren meerdere malen op Aljazeera.


http://www.ad.nl/fun/bizar/2099154/FILMPJE_piloot_voorkomt_crash.html

Heb echt respect voor deze piloten.

taghalaitenbatabuz

een doodgewone doorstart naar een crosswind landing...
die piloot doet het trouwens niet best, als hij langer schuin blijft vliegen heeft de wind minder grip. de piloot (een vrouw) ging te vroeg rechtaan vliegen.

Kahina

Buz waarom staat 'een vrouw' tussen haakjes? Denk je dat het geslacht wat te maken heeft met het, volgens jou, gebrekkige talent van de piloot?

anoul-nador


ja volgens mij ook zo vrouw kan niet vliegen !!!

Nimana

Citaat van: taghalaitenbatabuz op 04/03/2008 om 19:50:40
een doodgewone doorstart naar een crosswind landing...
die piloot doet het trouwens niet best, als hij langer schuin blijft vliegen heeft de wind minder grip. de piloot (een vrouw) ging te vroeg rechtaan vliegen.

Ik weet niet zo goed als jij welke techniek de piloot/pilote het best had kunnen gebruiken in deze situatie (dit is zo sarcastisch bedoeld), het kan altijd anders en beter. Maar hij/ zij heeft het in elk geval best gedaan aangezien iedereen veilig en wel aan land is gekomen. Dus afkraken is nergens voor nodig.

Thamazigh21


Dora


Amando

Citaat van: Nimana op 05/03/2008 om 10:33:12
Citaat van: taghalaitenbatabuz op 04/03/2008 om 19:50:40
een doodgewone doorstart naar een crosswind landing...
die piloot doet het trouwens niet best, als hij langer schuin blijft vliegen heeft de wind minder grip. de piloot (een vrouw) ging te vroeg rechtaan vliegen.

Ik weet niet zo goed als jij welke techniek de piloot/pilote het best had kunnen gebruiken in deze situatie (dit is zo sarcastisch bedoeld), het kan altijd anders en beter. Maar hij/ zij heeft het in elk geval best gedaan aangezien iedereen veilig en wel aan land is gekomen. Dus afkraken is nergens voor nodig.

Dus dan mag er geen feedback/reactie worden gegeven?

taghalaitenbatabuz

Citaat van: Kahina op 05/03/2008 om 00:06:29
Buz waarom staat 'een vrouw' tussen haakjes? Denk je dat het geslacht wat te maken heeft met het, volgens jou, gebrekkige talent van de piloot?
hey kahina, das lang geleden, leef je nog? nou ik denk dat een vrouw inderdaad eerder bang wordt in noodsituaties. het gevolg is dat het toestel te snel recht trok terwijl ze moet wacht tot een fractie van een seconde voor touch down (het raken van de baan). en dan nog een paniekerige doorstart terwijl de windvlaag verleden tijd is.


(handig een goede vriend als piloot, daar leer ik wat van haha)

Ouchen Asoussie

De piloot is duidelijk geen (goede) Moslima anders had ze de kist gewoon als martelaar laten crashen.