Hoofdmenu

Hassan de 2e

Gestart door (Offline), 20/02/2008 om 12:44:55

(Offline)

Ik heb me laatst laten vertellen dat hij helemaal niet de zoon van mohamed de 5e was, en dat zijn moeder een soussia is, die mo de 5e kado heeft gekregen. Zij scheen zwanger te zijn gemaakt door een Moulay die destijds over Marakkech regeerde, waar hij dus uit is gekomen... En dat hij mo de 5e vermoord heb en zodoende zn troon heeft overgenomen en met abracadabra praktijken van zijn moeder was hij ondschenbaar.

Wie kan dit bevestigen?

MBTiza

Hassan z'n moeder was idd een Berberse, een donkere Berberse maar geen Tassousit volgens mij maar uit de Atlas. Hij werd ook wel 'de neger' genoemd.

De moeder van Mo VI is ook een Berberse uit de omgeving van Khenifra (Atlas), z'n ooms zijn daar de the Richpeople.

Tamza

Dat zijn gewoon oude geruchten die Gilles Perrault als waarheid heeft gepresenteerd in zn boek "Le roi, notre ami". Hij schreef ook dat Hassan II de vader was van een van de kinderen van Fatima Oufkir. Dit is later keihard ontkend door Malika Oufkir in haar boek over het lot van haar familie na de dood van haar vader.

Het is wel zo dat de moeder van Hassan II een donkere Tamazight is (was altijd een traditie geweest van het Marokkaanse koningshuis om de mooiste Tamazight te trouwen van een bepaalde stam, om de politieke verhoudingen veilig te stellen). Maar dat ie zn vader heeft vermoord (door op het infuusslangetje te staan ze3ma) en dat zn moeder een voodooheks was; daar geloof ik niks van.

Hadou

#3

Thami El Glaoui , pasha Marakkesh
( Vader van Hassan II ? )

Hassan II



Mohammad V
( vader vn Hassan II ?)

Berkoekes

#4
En dan had je nog die joodse vrouw die recent verklaarde de dochter van Hassan 2 te zijn:



Eerlijk waar, ze lijken allebei (Thami el Glaoui en zij) heel erg op Hassan.

Hadou

#5

Tamza

Citaat van: Hadou op 20/02/2008 om 20:53:54


Hahaha deze gast lijkt precies op E.T., in die scene dat die jongens die alien in een fietsmandje zetten en langs de maan fietsend vliegen.

Tamza


Hadou

Zou dat de vader van Hassan II zijn?
( 3de optie)

David Icke had het over reptilian-humans en Illuminati.

Berkoekes

Citaat van: Tamza op 20/02/2008 om 22:17:20

Hahaha. Echt sprekend. Wij hebben gewoon de kleinzoon van ET als koning.

(Offline)

Citaat van: Hadou op 20/02/2008 om 20:53:54

Thami El Glaoui , pasha Marakkesh
( Vader van Hassan II ? )

Hassan II



Mohammad V
( vader vn Hassan II ?)

Dus het klopt wel! Als ik die foto's zo bekijk is daar geen twijfel aan mogelijk...

(Offline)

Citaat van: Berkoekes op 20/02/2008 om 22:34:51
Citaat van: Tamza op 20/02/2008 om 22:17:20

Hahaha. Echt sprekend. Wij hebben gewoon de kleinzoon van ET als koning.
Deze foto heeft mij echt doen lachen! :D :D

(Offline)

Citaat van: Berkoekes op 20/02/2008 om 21:18:53
En dan had je nog die joodse vrouw die recent verklaarde de dochter van Hassan 2 te zijn:



Eerlijk waar, ze lijken allebei (Thami el Glaoui en zij) heel erg op Hassan.
Ja man, tering! Ik heb heel goed gekeken en ze hebben wel dezelfde trekjes, die vorm van hun gezicht en die neus...

Izwan

Citaat van: Tamza op 20/02/2008 om 13:07:22
Het is wel zo dat de moeder van Hassan II een donkere Tamazight is (was altijd een traditie geweest van het Marokkaanse koningshuis om de mooiste Tamazight te trouwen van een bepaalde stam, om de politieke verhoudingen veilig te stellen). Maar dat ie zn vader heeft vermoord (door op het infuusslangetje te staan ze3ma) en dat zn moeder een voodooheks was; daar geloof ik niks van.
Je lult uit je nek.
M.5 heeft deze vrouw van Thami El Glaoui gekregen zwanger gekregen, aldus de geruchten. Het is gebeurd in de koloniale tijd. Marokko had toen geen koning. Uit welke stam kwam die vrouw?

Tamza

Citaat van: Izwan op 22/02/2008 om 10:38:13

Je lult uit je nek.
M.5 heeft deze vrouw van Thami El Glaoui gekregen zwanger gekregen, aldus de geruchten. Het is gebeurd in de koloniale tijd. Marokko had toen geen koning. Uit welke stam kwam die vrouw?

Ta ru7 aghirin 3awed met je gefrustreerde 'je kletst uit je nek'. Je zegt het al: aldus de geruchten. Geruchten waar ik niks van geloof. Tenzij jij een speciaal lijntje hebt met die familie en Hassan's moeder jou ooit alles heeft toevertrouwd. Maar dat dacht ik dus niet.

Marokko had idd geen koning, wel een zelfbenoemde sultan: Youssef, vader van Mohamed V.

En weet ik veel uit welke stam die vrouw precies kwam. Niet uit de Rif i.e.g.