De 'hoe-maak-ik-deze-Marokkaanse-gerechten?' topic

Gestart door Thayouth, 17/02/2008 om 22:35:13

Amando

Citaat van: ElGalloNegro op 19/02/2010 om 16:30:53
Niet zo serieus joh tering kind. Echte mannen hebben een aparte ingang in het huis, direct naar de huiskamer.

Veel Marokkaanse meiden/vrouwen kunnen niet koken vandaag de dag, baart me ernstige zorgen...krijgen kinderen niet meer de dagelijkse shit binnen die ze nodig hebben en krijgen we geen muchacho's meer die de straten kunnen terroriseren, zgn. straatsoldaten en alleen maar van die op junkfood levende kantoortijgers.

De doelgroep waar je het over hebt, weten wel alle mcdonalds en la place 'restaurants'  te lokaliseren binnen een omtrek van 100 km van de randstad. De menukaart kennen ze uit het hoofd.

Dat doe je ze niet na!

Moet je eens proberen; mcdonalds kortingsbonnen uit de krant knippen en op een willekeurig centraal station massaal de lucht in gooien. Binnen 3 minuten is het lyca netwerk overbelast en bij mcdonalds direct een tsunami van H&M kleding collectie 2008, al dan niet gecombineerd met hoofddoek.

MBTiza

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 18:27:10
Zou dat de reden zijn dat de Marokkaanse echtscheidingen de afgelopen 10 jaar explosief gestegen is?

Ja, dat is idd een van de redenen, niet willen koken enz, je kent dat wel die prinsessengedrag.

3ich

Citaat van: ElGalloNegro op 19/02/2010 om 21:10:14
Ja, dat is idd een van de redenen, niet willen koken enz, je kent dat wel die prinsessengedrag.
Ja, ik ken dat wel, de hele dag mooi willen zijn.

"echt zo van, straks breek ik nog me nagels"

Temshoent_