23-02-08 Literaire en Culturele avond Syphax

Gestart door Bades, 08/02/2008 om 10:24:37

Tamza

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:33:34
Ewa safi, je verkracht me hele integriteit. Je wilde gratis kaartjes, dus bla bla.

'Integriteit verkrachten' en 'gratis kaartjes willen, bla bla'.

Kan er wederom geen touw aan vastknopen. Muhim, get the fak outta here. Ik weet dat je grappig ofzo wil zijn, maar het komt helaas gewoon niet over.

Thayouth

#16

Ieg, als ik mijn voorgaande reactie teruglees zie ik dat die weleens heel anders opgevat zou kunnen worden. Dat is gewoon mijn manier om aan te geven dat ik het een leuke nickname vind en niks anders. :(

A7abith hierboven, sinds wanneer staat bewondering voor een kunstuiting gelijk aan reetlikkerij? :S

Berkoekes

Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 21:43:48
Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:33:34
Ewa safi, je verkracht me hele integriteit. Je wilde gratis kaartjes, dus bla bla.

'Integriteit verkrachten' en 'gratis kaartjes willen, bla bla'.

Kan er wederom geen touw aan vastknopen. Muhim, get the fak outta here. Ik weet dat je grappig ofzo wil zijn, maar het komt helaas gewoon niet over.
Ik weet nu niet of ik blij of verdrietig moet zijn dat mijn humor nooit begrepen zal worden door meisjes met groupie-neigingen, of dat ik blij moet zijn dat ik nog altijd een intellectuele zwaargewicht ben, ook qua humor.

Safi ik ga al, ye kokosnoot.

Tamza

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:57:27
Ik weet nu niet of ik blij of verdrietig moet zijn dat mijn humor nooit begrepen zal worden door meisjes met groupie-neigingen, of dat ik blij moet zijn dat ik nog altijd een intellectuele zwaargewicht ben, ook qua humor.

Safi ik ga al, ye kokosnoot.

:/

Tragisch dat verknipte zelfbeeld. Je kan jezelf wijsmaken wat je wil, maar je pogingen tot grappig willen zijn worden met de reactie kanslozer. Pleur er een dikke scheut arrogantie bij, en het wordt ronduit pijnlijk om aan te zien.

Yallah, ga maar gauw voordat je jezelf nog meer pijn doet.

Bades

ik begrijp berkoekes ook niet helemaal.


Bades

hehehe mensen hebben vele praatjes.

grappige Imazighen!!!


issiwer wen innan 'nec wadjigh hu d-Amazigh, nec contra Imazighen....!'