LoungeM Amazigh Special- 2 Maart

Gestart door Thaziry, 07/02/2008 om 18:58:21

Thaziry

zo 02.03.2008, 15:00 uur
Podium Mozaiek i.s.m. Marmoucha
LoungeM Amazigh Special
groep - Podium Mozaiek i.s.m. Marmoucha

In deze editie van LoungeM ligt de focus op de Amazigh (Berberse) muziek uit het Noorden van Marokko en op comedy. De artiesten Abdelmoula en Wahid Thaziri treden op en de stand up comedy komt van Amar Ajjouri en Yahia & Dr Johnny Love. Deze combinatie van artiesten staat garant voor een dosis humor, melancholische Amazigh muziek en de beste Rif pop.

De veelzijdige artiest Abdelmoula heeft een gevarieerd repertoire van Rai, Chaabi, Reggada en Riffia. Door de jaren heen heeft Abdelmoula al een formidabele live- reputatie weten op te bouwen als zanger en entertainer. De zelf geschreven liederen van Wahid Thaziri gaan over een diversiteit aan maatschappelijke en sociale thema’s, maar natuurlijk ook over de liefde.

Cabaretier Amar el Ajjouri zal de avond opluisteren met zijn scherpe sketches. Hij neemt geen blad voor de mond en neemt op humoristische wijze zware maatschappelijke thema’s op de hak.

Dr. Johnny Love tot slot, is een ervaren comedian met een wekelijkse Talkshow bij Rotterdam TV. Samen met Yahia speelt hij het muzikale theaterspektakel “Ruzie in de soulbus”. Yahia is een manusje van alles, hij acteert, zingt, en doet verslag van al zijn bizarre ervaringen in het dagelijks leven. Hij is daarnaast het gezicht van Jongerenzender FunX.

Voorstelling(en):
zo 02.03.2008, 15:00 uur
prijs   â,¬ 12,50
pas65, stadspas, CJP,xxxs   â,¬ 10,50
Clubpas   â,¬ 10,00
Voorverkoop (kaarten zijn uiterlijk 1 dag van tevoren betaald)   â,¬ 10,00
oba   â,¬ 10,00

bron: www.podiummozaiek.nl

meer info: www.loungem.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

L'mohiem, niet zeiken gewoon komen! :D
Einde bericht. :)



ayned_m

hehehehehehh,
meskina , tennac niet zeiken gewoon komen !!!!!heheheheh

Bades

10.50?

voor die onzin betalen? Ik zou voor wahid Thaziri zijn gegaan maar die heb ik al aantal x gezien.

tajrrumt

Citaat van: Azghar op 08/02/2008 om 10:21:52
10.50?

voor die onzin betalen? Ik zou voor wahid Thaziri zijn gegaan maar die heb ik al aantal x gezien.


Ten eerste is 10.50 zeker niet veel voor meerdere artiesten, uit ervaring weet ik dat je de kosten niet moet onderschatten. In de meeste gevallen zijn dit soort evenementen niet commercieel van aard zijn en er dus zeker niet om winst te halen (ik weet niet of het het geval is bij loungeM).

Ten tweede zou ik graag van je willen weten wat is er onzin aan? Het is mogelijk dat het niet je smaak is, het is evenmin mijn smaak, maar er zijn genoeg mensen die dit waarschijnlijk een mooie programma zullen vinden.

verder wens ik aan de mensen die er wel naar toe zullen veel plezier.


MBTiza

trrrrrrrrrrr zoveel want die aparah van een yahya is totaal niet grappig, stomme cliche-grappen van hem op Fun-x is de gemiddelde luisteraar meer dan zat.

Ajjouri is ook niet ech de moeite waard, zn neefje (familie van me) zegt van wel maar vind hem 3 keer niks.

en die zanggroep trekt ook geen volle zalen.


dus je vrije avond + 10 euries niet waard

Thaziry

Gaan jullie toch nog zeiken? :D

Ik doe een vriendinnetje een plezier en heb het namens haar geplaatst.
Ben persoonlijk ook totaal niet van dit soort ''Marmoucha'' partijtjes.

Oja, voor de weinige liefhebbers onder ons, het is ook te bezoeken in Amersfoort en Dordrecht. :)


Bades

Amazigh lounge is niet meer dan een zoethoudertje voor de Imazighen.


nee, op nuit de Maghreb nodigt dezelfde organisatie wel artiesten die er helemaal niet passen en bleren in klasiek arabisch.