Hoofdmenu

Blowen

Gestart door Nimana, 13/01/2008 om 23:27:23

tamazightsnoepje

Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 22:55:43
Citaat van: tamazightsnoepje op 15/01/2008 om 16:15:04
Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 15:33:45
het valt me laatste tijd op dat veel Rif meiden veel aan drugs zitten.

zit het in onze genen? :D

we zijn aan het integreren

ik dacht dat hachich en jointjes juist iets marokkaans zijn, of bedoel je integreren in het marokkaanse leven :D

we kunnen hier in nederland lekker uitgaan
lekker roken
lekker sexen
lekekr blowen

denk je dat dat in arif ook zou kunnen

Nimana

Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 11:22:04

Wat ben jij eigenlijk een m/v

Daar ben ik nog niet uit :S.
En ik blow niet, maar zal het vast wel een keer uitproberen. Gewoon om het geprobeerd te hebben, vind ik wel leuk.

(Offline)

Citaat van: Nimana op 17/01/2008 om 21:45:10
Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 11:22:04

Wat ben jij eigenlijk een m/v

Daar ben ik nog niet uit :S.
En ik blow niet, maar zal het vast wel een keer uitproberen. Gewoon om het geprobeerd te hebben, vind ik wel leuk.

Ja ja, jij stiekemerd. Je blowt je elke dag helemaal suf, zoveel dat je vergeten bent of je nou als een m/v geboren bent!

Mocht je ooit een jointje willen roken doe het dan op een vertrouwelijke plek, waar jij je goed voelt en met mensen die je mag. ;)

Botermes

blowen is voor mij dagelijks routine. het hoort bij het rasta zijn

Rebellious

Citaat van: Nimana op 13/01/2008 om 23:27:23

Wie houdt er hier wel van een jointje op zn tijd/ of vaak?
ik smoke er wel 1 op zn tijd...lekka toch...het hoort bij de riffijnse cultuur, om op zn tijd een lekkere hiya hiya te consumeren

Botermes

blowen moet je s`avonds laat doen niet smorgens gelijk al. ik rook alleen tha7shishth. Hier hebben we dan ook het beste van het beste.
Ik heb gezien wat ze daar in de randstad roken, allemaal rotzooi man. Vooral wat ze daar in amsterdam aan die touristen geven.

MBTiza

Citaat van: allasian op 27/01/2008 om 19:40:56
blowen moet je s`avonds laat doen niet smorgens gelijk al. ik rook alleen tha7shishth. Hier hebben we dan ook het beste van het beste.
Ik heb gezien wat ze daar in de randstad roken, allemaal rotzooi man. Vooral wat ze daar in amsterdam aan die touristen geven.

De Marokkaanse shops/koffiehuizen hebben hier ook goede kwaliteit.

Rebellious

Citaat van: allasian op 27/01/2008 om 19:40:56
blowen moet je s`avonds laat doen niet smorgens gelijk al. ik rook alleen tha7shishth. Hier hebben we dan ook het beste van het beste.
Ik heb gezien wat ze daar in de randstad roken, allemaal rotzooi man. Vooral wat ze daar in amsterdam aan die touristen geven.
spreek maar niet over de randstad, als je t niet kent. Jullie hebben t beste van t beste hahaahah...je lijkt wel een kind man...je had vast van dat slechte spul op, van jullie....

(Offline)

Citaat van: allasian op 27/01/2008 om 19:40:56
blowen moet je s`avonds laat doen niet smorgens gelijk al. ik rook alleen tha7shishth. Hier hebben we dan ook het beste van het beste.
Ik heb gezien wat ze daar in de randstad roken, allemaal rotzooi man. Vooral wat ze daar in amsterdam aan die touristen geven.
Jij vergist je man. Als je een blowtje haalt in 1 van de shops in de binnenstad, ja die zijn er indd voor toeristen. Maar A'dam en omgeving heeft goede kwaliteit omdat er hier ook veel vraag naar is. Dat is ook logisch bij dit soort business. Vraag en aanbod.

(Offline)

Citaat van: ElGalloNegro op 28/01/2008 om 16:03:24
De Marokkaanse shops/koffiehuizen hebben hier ook goede kwaliteit.
Vind je het logisch met al die hasjbaronnen daar, is algemeen bekend. Ik ken izen rhajj van in de 60 die nog steeds blowt uit DH. :D

Inuit

zozo het lijkt wel of allasian jullie heeft uitgescholden ;D

altijd schitterend om te zien hoe mensen in paniek raken als je zegt dat iets bij jouw in buurt beter/lekkerder is dan bij hun.

Inuit

Citaat van: allasian op 27/01/2008 om 19:20:58
blowen is voor mij dagelijks routine. het hoort bij het rasta zijn
eet je ook geen voedsel met geur-, kleur- , smaakstoffen, conserveringsmiddelen enzo?

Dora

Citaat van: Inuit op 29/01/2008 om 14:56:37
zozo het lijkt wel of allasian jullie heeft uitgescholden ;D

altijd schitterend om te zien hoe mensen in paniek raken als je zegt dat iets bij jouw in buurt beter/lekkerder is dan bij hun.

wat mij verrast is hoe "cool" mensen denken te zijn als ze blowen/dealen.

subhana-Allah.

MBTiza

Citaat van: (Offline) op 29/01/2008 om 14:42:23
Citaat van: ElGalloNegro op 28/01/2008 om 16:03:24
De Marokkaanse shops/koffiehuizen hebben hier ook goede kwaliteit.
Vind je het logisch met al die hasjbaronnen daar, is algemeen bekend. Ik ken izen rhajj van in de 60 die nog steeds blowt uit DH. :D

zoveel hasjbaronnen zitten hier niet, vorige keer een marokkaanse man met twee boodschappentassen (Lidl) vol hasj, stond een agent naast hem zegt ie tegen hem zo lekker veel boodschappen gedaan hahaha...stomme stomme agentje...die vent had daar voor bijna â,¬100.000 aan hasj ;D. En die agentje waarschijnlijk denken das zo n Marokkaan die zn boodschappen niet bij de AH kan halen ofzeau?

MBTiza

Citaat van: Dora op 29/01/2008 om 15:09:28
Citaat van: Inuit op 29/01/2008 om 14:56:37
zozo het lijkt wel of allasian jullie heeft uitgescholden ;D

altijd schitterend om te zien hoe mensen in paniek raken als je zegt dat iets bij jouw in buurt beter/lekkerder is dan bij hun.

wat mij verrast is hoe "cool" mensen denken te zijn als ze blowen/dealen.

subhana-Allah.

wat mij verrast is hoe "cool" mensen denken te zijn als ze constant religeuze teksten posten.

mars-Allah.