Free mason/New World Order/De heersers van de wereld

Gestart door (Offline), 27/10/2007 om 18:02:50

Hadou


Señor Canardo

#61
Ook in Marokko zijn de Freemasons druk bezig beziggeweest. Sinds het einde van de 19e eeuw tot op de dag van vandaag... >



   


Januari 1999

Ali Lmrabet; Le Journal

Señor Canardo

#62
Citaat van: incognito op 27/12/2009 om 17:34:59
Het kruis van de kruisridders... >





- http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltezer_kruis

- http://en.wikipedia.org/wiki/Maltese_cross

Niet alleen maar Albert Pike en Koning Fouad zijn dol op speldjes a la Malteser Kruis-symboliek. Ook het nieuwe hoofd van het Commission consultative de la régionalisation â€" Omar Azziman - dat over een half jaar verslag moet uitbrengen aan M6 over het autonomievoorstel lust er ook pap van… >


- Le Grand Cordon de l'Ordre de Mérite de la République du Portugal (1998)
- Commandeur de la légion d'honneur de la République française (1999)
- La Grande Croix de l'Ordre du Mérite Civil du Royaume d'Espagne (2000)





3ich

Binnen de illuminati/free-mason kringen is alles symbolisch zo communiceren ze ook onderling.

Haal je die symbolen weg, dan haal je alles weg!

3ich

Citaat van: incognito op 29/12/2009 om 14:09:42
Als we de foto van Albert Pike nader gaan bekijken, zien we dat hij ook gebruik maakt van de Feniks-symboliek... >




Feniks

De feniks (soms: phoenix; Grieks: Ο Φοίνιξ; Chinees: 鳳 of 鳳凰; Mandarijns: Feng of Fenghuang; Kantonees: Fong of Fong Wôong) is een fabeldier uit de Griekse mythologie en de Chinese mythologie. De Maleise feniks wordt Garoeda genoemd.

Eigenschappen

De Grieken geloofden dat de feniks in staat was steeds weer opnieuw uit zijn eigen as herboren te worden. Hij zal dan bovenin een boom van kruiden een nest maken en daarin verbranden. Door de geur van de kruiden zal hij opnieuw geboren worden. In de Chinese cultuur staat het dier voor het vrouwelijke geslacht op de wereld.

Ook schreef de Latijnse dichter Ovidius in een gedicht dat de Assyriërs de vogel feniks noemen. Hij zou geen zaden en grassen eten, maar het sap van sappige kruiden gebruiken als levensmiddel. Na vijfhonderd jaar geleefd te hebben zou de feniks hoog in een palmboom een nest van schors, kruiden en mirre maken. Als hij erin zat vloog het in brand. De geur van de kruiden neemt de ziel van de oude feniks mee. Het lichaam verbrandt en er komt een kleine feniks uit. Hierin nam de oude ziel weer plaats om weer 500 jaar te leven.

Voordat hij door de Grieken werd teruggehaald, verscheen de feniks, de goddelijke vogel, voor het eerst in Egypte; het is een grijsachtige reiger, een dier, dat verbonden was aan de seizoenen en getijden van het water van de Nijl. De Egyptenaren dachten dat hij zichzelf voortplantte om mee te doen aan de feesten van de wedergeboorte van de natuur.

Het christelijk geloof zag in de feniks het symbool van de herrijzenis. Twee Europese, en tenminste één Aziatische Ridderorden van de Feniks, werden naar dit fabeldier genoemd.

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Feniks

- http://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_(mythology)

- http://fr.wikipedia.org/wiki/Ph%C3%A9nix


     


We weten onderhand dat alles symbolisch is. Dat zien we weer heel mooi terug in de euromunt en de dollarbiljet.





The poenix, The all seeing eye, etc, etc!


3ich

Symbool 1: Is de logo van KKK velen beweren dat Albert Pike de oprichter er van was

Symbool 2: Vodafone. Zoek de verschillen.




3ich

#66
Citaat van: incognito op 27/12/2009 om 17:34:59
Het kruis van de kruisridders... >





- http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltezer_kruis

- http://en.wikipedia.org/wiki/Maltese_cross
Tempeliers - Scottish Rite





Geert Wilders vandaag in UK

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/man_met_raar_haar_doet_raarrrr.html#comments

Ps: voor degene die het niet door hebben die kruis is van de templars. Je weet wel diezelfde mensen die de staat Israel opgericht hebben. Dezelfde mensen die de Islam willen vernietigen. Dezelfde mensen die nu tunnels graven onder de al-aqsa moskee om dingen te zoeken van de tempel van salomon, dezelfde die belasting hebben ingevoerd. Dezelfde mensen die de moslim wereld uitbuiten en seksueel zwaar vernederen.


Botermes

Als je de moedervlekken die op je lijf zitten met lijntjes aan elkaar verbindt krijg je vast wel ook een illuminatie teken. Of als je op de wc pot zit en je laat een drol vallen kan er ook een illuminati teken ontstaan. Wat zeg je daarvan, haha

Señor Canardo

#68
Citaat van: allasian op 06/03/2010 om 23:02:59
Als je de moedervlekken die op je lijf zitten met lijntjes aan elkaar verbindt krijg je vast wel ook een illuminatie teken. Of als je op de wc pot zit en je laat een drol vallen kan er ook een illuminati teken ontstaan. Wat zeg je daarvan, haha

Toegevoegde waarde van Allasian = 0,0. Dus zit er voor onze Allasian niks anders op dan op de persoonlijke toer te gaan en andermans topic ff de grond in te boren...

En dan nog vragen veel Imazighen zich af waarom er nauwlijks sprake is van een Riffijnse gemeenschapsgevoel. Nou vanwege het gedrag van mensen zoals Allasian dus!

matou

Citaat van: incognito op 07/03/2010 om 02:06:02
Toegevoegde waarde van Allasian = 0,0. Dus zit er voor onze Allasian niks anders op dan op de persoonlijke toer te gaan en andermans topic ff de grond in te boren...

En dan nog vragen veel Imazighen zich af waarom er nauwlijks sprake is van een Riffijnse gemeenschapsgevoel. Nou vanwege het gedrag van mensen zoals Allasian dus!


huh..?  wat heeft amazigh gemeenschapsgevoel met illumiblabla te maken?

3ich

Citaat van: allasian op 06/03/2010 om 23:02:59
Als je de moedervlekken die op je lijf zitten met lijntjes aan elkaar verbindt krijg je vast wel ook een illuminatie teken. Of als je op de wc pot zit en je laat een drol vallen kan er ook een illuminati teken ontstaan. Wat zeg je daarvan, haha

Als je niks zinnigs te melden hebt, houd dan gewoon je bullshit voor je, wil je!


Moet dit grappig zijn? Sorry, dan ben k vergeten te lachen. Reageer dan inhoudelijk dan zal k je laten zien wat voor dom-oor je bent.

Amando

Citaat van: 3ich op 07/03/2010 om 12:25:35
Als je niks zinnigs te melden hebt, houd dan gewoon je bullshit voor je, wil je!


Moet dit grappig zijn? Sorry, dan ben k vergeten te lachen. Reageer dan inhoudelijk dan zal k je laten zien wat voor dom-oor je bent.
Ik geloof wel in samenzweringen, achter de schermen wordt de wereld gerund door machtige mensen. Die symbolen vind ik echter niet logisch.

Als men iets geheim wil houden dan gaan ze toch niet op elke euro of dollarbiljet een symbool zetten. Wat voor winst zou dat hebben? Het doel moet toch geheim blijven?

Dat vind ik onlogisch. Vergeet niet, over elk onderwerp is er wel een samenzweringstheorie te vinden op internet. Van aliens tot en met mensen die geloven dat de aarde plat is en dat we worden voorgelogen.

Sommige dingen kunnen best (deels) waar zijn, bv. documentaires die over de aanval op het wtc gaan.

Leg mij eens uit waarom freemasons of wie dan ook symbolen op geld zouden willen drukken?

Señor Canardo

Citaat van: matou op 07/03/2010 om 11:59:19

huh..?  wat heeft amazigh gemeenschapsgevoel met illumiblabla te maken?

Dat is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat Imazighen zoals 3ich (en ikzelf ook) geinterresseerd zijn in bepaalde zaken zoals de NWO en illuminati etc. Maar in plaats dat allasian ons op amazigh.nl de ruimte gunt om met elkaar op een fatsoenlijke manier van gedachten hierover te wisselen, probeert hij alleen maar de berichten van 3ich belachelijk te maken. Maw. hij gunt 3ich niet om zijn mening te geven over bepaalde zaken.

Die afgunst en leeghoofdige opmerkingen vormen in mijn ogen een van de belangrijkste oorzaken waarom Imazighen nog steeds verdeeld zijn en waarom Irifien in diaspora nog steeds geen gemeenschapsgevoel hebben.


Ps. Ik kan ook de bal terugkaatsen: wanneer is de laatste keer dat allasian iets daadwerkelijk nuttigs heeft gepost over de Rif, dan wel Marokko, dan wel de Amazigh-zaak?

Botermes

#73
Ja jongen, bij elke scheet waar over we het niet eens zijn komt het amazighgemeenschapsgevoel in het geding.
Aangezien het mythes zijn die tot nu toe niks bewezen hebben mag je best sceptisch zijn en dit vooral niet presenteren als de waarheid waar de meeste mensen nog niet achter gekomen zijn. Je moet wel in acht nemen dat hier geld aan verdiend wordt dmv boeken, films, lezingen etc.
Er zijn talloze youtube filmpjes, sites, forums die die theorieen ontkrachten met sterke argumentatie. Ik ga die hier niet posten aangezien ik vind dat je er zelf achter aan moet gaan als je echt de waarheid wilt weten. Kijk en vergelijk. Maar ja, zolang mensen alleen geloven in wat ze willen geloven kan ik daar verder weinig aan doen.
Ja we leven in een tijd waarin we de wereldpolitiek wantrouwen, en terecht, maar om daarom in allerlei mythen te gaan geloven vind ik ver gaan en afdoen aan je mentale gezondheid.

Señor Canardo

#74
Citaat van: allasian op 08/03/2010 om 18:29:59
Ja jongen, bij elke scheet waar over we het niet eens zijn komt het amazighgemeenschapsgevoel in het geding.
Aangezien het mythes zijn die tot nu toe niks bewezen hebben mag je best sceptisch zijn en dit vooral niet presenteren als de waarheid waar de meeste mensen nog niet achter gekomen zijn. Je moet wel in acht nemen dat hier geld aan verdiend wordt dmv boeken, films, lezingen etc.
Er zijn talloze youtube filmpjes, sites, forums die die theorieen ontkrachten met sterke argumentatie. Ik ga die hier niet posten aangezien ik vind dat je er zelf achter aan moet gaan als je echt de waarheid wilt weten. Kijk en vergelijk. Maar ja, zolang mensen alleen geloven in wat ze willen geloven kan ik daar verder weinig aan doen.
Ja we leven in een tijd waarin we de wereldpolitiek wantrouwen, en terecht, maar om daarom in allerlei mythen te gaan geloven vind ik ver gaan en afdoen aan je mentale gezondheid.

Dus jij vindt dat je het recht had om op de man te spelen. Met je kleuteropmerkingen?


Ps. Als ik me niet vergis, ben jij niet degene die een tijdje terug nog een topic had geopend over Obama en de NWO?