Hoofdmenu

Afrika! Afrika!

Gestart door Thaziry, 07/10/2007 om 22:15:35

Thaziry

Eindelijk zijn ze in Hollanda! Ik wacht al een jaar!
Op de Uitmarkt heb ik een voorproefje kunnen aanschouwen, maar
binnenkort ga ik het zien.:)
Wie van jullie ook?

Laysa

#1
Toevallig keek ik net de hun site, ik ben van plan om er heen te gaan. Wanneer ga jij?

Tamza

Bij mij in de wijk is het iedere dag Afrika-circus met die faq cghar Ghanezen, Somaliërs, Ugandezen en Marokkanen :/

Maar dit lijkt me ook wel leuk

Laysa

#3
Citaat van: Tamza op 08/10/2007 om 02:08:52
Bij mij in de wijk is het iedere dag Afrika-circus met die faq cghar Ghanezen, Somaliërs, Ugandezen en Marokkanen :/

Maar dit lijkt me ook wel leuk

Kunnen die dan ook zo mooi dansen? Zo ja, wellicht kun je kaartjes verkopen voor een show. :P

Ik ben de eerste die zal boeken, mits het incluis versnaperingen is.

Thaziry

#4
Citaat van: Laysa op 08/10/2007 om 02:02:56
Toevallig keek ik net de hun site, ik ben van plan om er heen te gaan. Wanneer ga jij?

Ik ga in november, moet nog met de groep een exacte datum prikken. Wanneer ga jij?

Thaziry

Citaat van: Tamza op 08/10/2007 om 02:08:52
Bij mij in de wijk is het iedere dag Afrika-circus met die faq cghar Ghanezen, Somaliërs, Ugandezen en Marokkanen :/

Maar dit lijkt me ook wel leuk

Wahahahahah. Mijn vriendin zei dit ook.

Ze zei letterlijk, waarom ik niet de metro richting Gein neem en op de Amsterdamse Poort ga staan. Dan heb je ook Afrika. Waaah.:)


Amando

Wat kunnen we verwachten?

Thaziry

Citaat van: Amando op 26/10/2007 om 18:09:47
Wat kunnen we verwachten?

Een vrolijke en wervelende dans- en circusshow.

Voor meer info:
http://www.afrika-afrika.com/

tamza_berkaine30

Nou laysa ik ben laatst naar de musical Afrika Afrika geweest en geloof me het is een zware aanrader. Mooie dans uit afrika en omstreken ook zie je er een stukje marokko echt superrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ben van plan om er weer heen te gaan.
Er zijn dingen in het leven waar je spijt van krijgt als je er niet heen bent geweest en dit is daar 1 van. Gelukkig is het gratis voor mij maar geloof me laysa je moet gaan :) Misschien zie ik je daar :)

adios

Thaziry

Ben 2e kerstdag naar deze show geweest en ben er nog steeds stil van. Wat een prachtige show mensen! Alle lovende recensies die ik had gelezen hierover zijn allemaal waar!
Vooral de live band die prachtige Afrikaanse liederen ten gehore bracht, maakte de show helemaal af. Er was ook een stukje Marokko in de show te zien. Echt, te mooi gewoon. 

Ik heb nog meer liefde voor het continent Afrika gekregen dan ik al had.

Voor de mensen die nog willlen gaan: ik zou me haasten, want ze staan er nog maar tot 2 jan..