Hoofdmenu

Maagdenvlies

Gestart door Stille_wateren, 26/09/2007 om 11:41:05

RiffiapOurLaVie

Met andere wOorden
Eerst gOe de blOemekes buiten zetten en dan het maagdenvlies gaan herstellen.
Mensen denk is gOed na..
Allah swt ziet alles hOor of je het nu herstelt ofniet
Allah is diegene die weet of jij nOg wel echt maagd ben ofniet
Of je nu blOed ofniet tijdens je 1ste nacht.
Ik vind dit gwn schandalig dat er nu zOiets op de markt kOmt

RiffiapOurLaVie

Citaat van: moroviago op 02/01/2008 om 15:37:23
Citaat van: najoua80 op 30/12/2007 om 00:21:07
Is het eerlijk dat een vrouw  maagd moet blijven en een man niet. Het is maar een vraag, want ik zou ook niet een vies mannetje in mijn bed willen hebben, die met elke buurmeisje heeft gedaan.  En daar van een kind willen lijkt mij net zo smerig. Ik zie zoveel jongens met iedereen naar bed gaan en dan hoor je ook nog eens"ja maar hij is wel een jongen"!! ik word daar nou echt deprie van, dus ja mannen een schone meid voor een schone man een ontmaagde meid voor een ontmaagde man. Of niet?
maak jij je daar druk om ? jij kan toch ook je eigen beslissingen nemen ...of je wel maagd of niet maagd wil zijn /of je wel met een maagd of niet maagd wel trouwen .( het is dus net zo moeilijk te controleren als wij bij jullie de meisjes) er bestaad niet zoiets als wij mogen hun mogen !!!

zOwel jongens als meiskes mOeten maagd blijven
Wat mensen zeggen van jongens dit en jongens dat is puur cultureel en niet islamitisch!
Dat is een grOot verschilt

Ighes

Citaat van: RiffiapOurLaVie op 21/05/2008 om 11:49:23
Citaat van: moroviago op 02/01/2008 om 15:37:23
Citaat van: najoua80 op 30/12/2007 om 00:21:07
Is het eerlijk dat een vrouw  maagd moet blijven en een man niet. Het is maar een vraag, want ik zou ook niet een vies mannetje in mijn bed willen hebben, die met elke buurmeisje heeft gedaan.  En daar van een kind willen lijkt mij net zo smerig. Ik zie zoveel jongens met iedereen naar bed gaan en dan hoor je ook nog eens"ja maar hij is wel een jongen"!! ik word daar nou echt deprie van, dus ja mannen een schone meid voor een schone man een ontmaagde meid voor een ontmaagde man. Of niet?
maak jij je daar druk om ? jij kan toch ook je eigen beslissingen nemen ...of je wel maagd of niet maagd wil zijn /of je wel met een maagd of niet maagd wel trouwen .( het is dus net zo moeilijk te controleren als wij bij jullie de meisjes) er bestaad niet zoiets als wij mogen hun mogen !!!

zOwel jongens als meiskes mOeten maagd blijven
Wat mensen zeggen van jongens dit en jongens dat is puur cultureel en niet islamitisch!
Dat is een grOot verschilt

Moeten en kunnen zijn twee grroooooooooote verschillen.
Jongens kunnen niet willen niet... en waarom zouden zij willen.

Taker3acht_Beni_Sidel

#48
Citaat van: Stille_wateren op 26/09/2007 om 11:41:05
Pil voor herstel maagdenvlies moslima's


AMSTERDAM - Het UMC Utrecht gaat een pil aanbieden als alternatief voor het herstellen van het maagdenvlies. De pil is een truc voor moslimvrouwen en -meisjes om het bloeden bij hun ontmaagding na te bootsen, meldt het ziekenhuis woensdag.

Het gaat om een vaginale zetpil die een half uur na inbrengen een 'slijmerige rode afscheiding' veroorzaakt, zegt gynaecoloog Ineke van Seumeren.

Reconstrueren

Het UMCG Utrecht krijgt jaarlijks zo'n twintig verzoeken van meisjes van Turkse en Marokkaanse afkomst om het maagdenvlies te reconstrueren. Ongeveer de helft van de verzoeken wordt ingewilligd, zegt Van Seumeren.

Van Seumeren benadrukt tijdens consultaties dat de meeste vrouwen niet of nauwelijks bloeden tijdens de eerste keer. "Ik vraag hen of zij onderling dan niet praten over alternatieve hulpmiddeltjes. Als alternatief geef ik ze de pillen mee."

Weefselrandje

De gynaecoloog stelt verder dat het maagdenvlies helemaal geen vlies is. "Het is een dubbellagig soepel weefselrandje vlak achter de ingang van de vagina.

Ongeveer zestig procent van de meisjes heeft bloedverlies bij de eerste keer omdat het randje inscheurt, maar ze hebben dat in zeer wisselende mate. Veertig procent van de vrouwen merkt er niks van de eerste keer."
Dat vrouwen of meisjes dat echt willen doen.Je bedriegt gewoon jezelf, je leven en je man.

tamazightsnoepje

sommige hier hebben nog geen janneman in hun bloempot  gehad of nog nooit  hun janneman erin gestopt daarom hebben ze het ook over vies.


groenebriefjes

Citaat van: RiffiapOurLaVie op 21/05/2008 om 11:49:23
maak jij je daar druk om ? jij kan toch ook je eigen beslissingen nemen ...of je wel maagd of niet maagd wil zijn /of je wel met een maagd of niet maagd wel trouwen .( het is dus net zo moeilijk te controleren als wij bij jullie de meisjes) er bestaad niet zoiets als wij mogen hun mogen !!!


zOwel jongens als meiskes mOeten maagd blijven
Wat mensen zeggen van jongens dit en jongens dat is puur cultureel en niet islamitisch!
Dat is een grOot verschilt
bullshit man, maagd geen maagd, fok die shit doe lekker wat je wilt. We leven niet in flinstones tijdperk.