Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

Amazigh.nl/forum  |  Media  |  Foto's / Strips / Tekeningen  | 
Pagina's: 1 2 » Print
Auteur Topic: Rif stranden
Rbaaz

« Gepost op: 02/09/2007 om 11:05:07 »

Isli

Bouref7em

Sfiha

Amando

« Antwoord #1 Gepost op: 26/10/2007 om 17:15:12 »

Dat water is helder, mgija.
Ken je mktou3a?
(Offline)

« Antwoord #2 Gepost op: 30/11/2007 om 17:32:06 »

De stranden van Al-hoceima kan geen enkele strand van heel marokko overtreffen... Grin (eerlijk = eerlijk)
Rif Spirit

« Antwoord #3 Gepost op: 30/11/2007 om 19:41:23 »

eerlijk is eerlijk ik vind de stranden van Nador de mooiste en heeft ook meer stranden en zijn schoner. ik ken de stranden van AlHoceima en die van Nador.
volgens mij kennen jullie alleen de stranden van AlHoceima en zijn jullie nooit naar andere stranden geweest in Nador. er zijn veel stranden hoor , als ik hier fotos laat zien dan zul je zelf gaan zien dat die van Nador mooier en nog maagd zijn. vooral de stranden van Ait Chikar en kebdana en Ait said
Rif Spirit

« Antwoord #4 Gepost op: 30/11/2007 om 19:43:13 »

zoals de tweede foto kan niet voor strand gekwalifiseerd worden. want wat betreft kust Nador heeft nog meer van zulk mooie wateren.
Rbaaz

« Antwoord #5 Gepost op: 01/12/2007 om 18:37:10 »

rifspirit, doe je naam een eer aan en geef deze topic wat spirit door foto’s te plaatsen van rif stranden of met een positieve reactie.

En hou aub op met dat negatievitiet. Anders wordt deze topic hetzelfde als de topic: Administratieve en gemeenschappen indeling van Nador provincie

Lezer

« Antwoord #6 Gepost op: 02/12/2007 om 02:25:51 »

Ik ben niet vaak geweest in Rif. Ik heb wel in Rabat geweest als student. Ik zat meestal op een Almohadse (neem ik aan) kasteel (kasba), en ik keek naar het volk beneden: zwemmen, wandelen, kopen en verkopen... aan de strand, en als je nog ietsje ver kijkt, zie de zie beneden, een lang blauwe horizon, de zeeen van sale en die van Rabat onderscheidt door de Abou Raqraq Rivier. De golven botsen zich tegen de gesteende weg in de zee...
Ik weet niet hoe het mooi is, maar het was een van de mooiste uitzichten in mijn leven, en ik herinner me een duitse jonge vrouw (toerist) die is oop de kasba muur komen staan, en met de beide handen naar boven roept ze: "wooo...". Het was ten eerst heel dapper van haar, want een duwtje van de wind zal haar meters naar beneden duwen (dus dat betekent de dood). Maar het was wel de moeite waard.
Rif Spirit

« Antwoord #7 Gepost op: 02/12/2007 om 12:17:40 »

rifspirit, doe je naam een eer aan en geef deze topic wat spirit door foto’s te plaatsen van rif stranden of met een positieve reactie.

En hou aub op met dat negatievitiet. Anders wordt deze topic hetzelfde als de topic: Administratieve en gemeenschappen indeling van Nador provincie

wellah ila jij hebt gelijk a tawmat! maar het was zeker niet mijn bedoeling om negatief uit te drukken over de stranden van AlHoceima zeker niet, ik ben vaak daar geweest en vind het 1 van de mooiste stranden hebben. maar ik moet wel toegeven dat veel mensen uit Alhoceima weinig van de Nador stranden kennen en bezoeken (behalve dan misschien in de buurt bij temsamane en zo)

ik ga de fotos plaatsten (heb ze trouwens van de net geplukt er is dus een grote kans dat 1 van jullie ze eerder hier of ergens anders geplaatst had).
ik begin vanaf het oosten van Nador naar het westen, dus van Kebdana naar temsamane langs de hele kust van Nador. later ga ik die stranden nummeren en een plattegrond erbij doen zodat jullie weten waar ze liggen.
Rif Spirit

« Antwoord #8 Gepost op: 02/12/2007 om 12:22:48 »

Kaboyawa ook wel bekend als: Cap de l eau , ras Kebdana, Cabo de Agua

Rif Spirit

« Antwoord #9 Gepost op: 02/12/2007 om 12:30:42 »

de stranden en de kust van Arekman

iloumane

iloumane

iloumane

sidi el bachir

sidi el bachir

sidi el bachir

ighermawen

ifoutathen

ifoutathen

ifouathen (Cabo oro door de plaatselijke inwoners genoemd: amejjoun n wargh)

Karia

Karia

Karia

Karia

tagzirth (restinga)
Rif Spirit

« Antwoord #10 Gepost op: 02/12/2007 om 12:40:18 »

Boukana & Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Miami

Boukana

Boukana

Boukana

boukana

Boukana

Boukana

boukana

het hele semi eiland heet eigenlijk Boukana en is 12 km lang de eerste stuk vanaf Bni ensar waar je zand strand vindt heet Miami, vanaf dat stuk waar de schelpen strand begint heet boukana
Rif Spirit

« Antwoord #11 Gepost op: 02/12/2007 om 12:45:03 »

stranden en de kust omgeving Farkhana en idodohen ten noorden van melilla

idoghothen (Cala Trifa)

Cala Trifa

Cala Trifa

Cala Blanca (Azro n boulben)

Cala Blanca

Cala Blanca
Rif Spirit

« Antwoord #12 Gepost op: 02/12/2007 om 12:57:53 »

De stranden en de kust van Ait Chichar

Tibouda (Cala vinia)

Tibouda

tibouda

Tibouda

Tibouda

Tibouda

Tibouda

onbegaanbare strand bij tres forkas

Cala Tramontana

Cala Tramontana

Charrana

Charrana

Charrana

Charrana

imrabdhen

imrabdhen

Anu n allal

playa n boujathir (zzathi dchar n khadheb)

rabha n ghassassa + rghabeth n tardit

playa Ghassassa

playa n ghassassa
Rif Spirit

« Antwoord #13 Gepost op: 02/12/2007 om 13:04:45 »

stranden van Iazzanen (Bouyafar)

Sidi Masaoud

Sidi Masaoud

Sidi Masaoud

Sidi Masaoud

Sidi Masaoud

Sidi Masaoud