rifspirit, doe je naam een eer aan en geef deze topic wat spirit door foto’s te plaatsen van rif stranden of met een positieve reactie.
En hou aub op met dat negatievitiet. Anders wordt deze topic hetzelfde als de topic: Administratieve en gemeenschappen indeling van Nador provincie
wellah ila jij hebt gelijk a tawmat! maar het was zeker niet mijn bedoeling om negatief uit te drukken over de stranden van AlHoceima zeker niet, ik ben vaak daar geweest en vind het 1 van de mooiste stranden hebben. maar ik moet wel toegeven dat veel mensen uit Alhoceima weinig van de Nador stranden kennen en bezoeken (behalve dan misschien in de buurt bij temsamane en zo)
ik ga de fotos plaatsten (heb ze trouwens van de net geplukt er is dus een grote kans dat 1 van jullie ze eerder hier of ergens anders geplaatst had).
ik begin vanaf het oosten van Nador naar het westen, dus van Kebdana naar temsamane langs de hele kust van Nador. later ga ik die stranden nummeren en een plattegrond erbij doen zodat jullie weten waar ze liggen.