In welke stad in Nederland wonen de meeste Ikzeneyen?

Gestart door A.messadi, 04/08/2007 om 13:34:48

A.messadi

Ik weet dat er een hele 'enclave' Ikzeneyen (uit Tastit) in Zeist huisvesten hihi. Verder heb je Ikzeneyen in Gouda, Rotterdam, Utrecht voornamelijk. Maar de meeste Ikzeneyen wonen toch in Den Haag. Ik kan het niet met statistieken onderbouwen, maar ik haar vaak van mensen dat zij dat ook denken. Je hebt hier echt honderden families uit een dorp bijv. Vooral veel Ikzeneyen uit Ain Hamra, Ajdir, Aknoul heb je hier. Je hebt hier veel winkels (eethuizen, slagerijen, bakkerijen) van Ikzeneyen. Vooral in Schilderswijk, Transvaal en Molenwijk zitten er veel.

Wie is het met me eens dat de meeste Ikzeneyen in Den Haag wonen?

Faat24

Hahahah, moest lachen. ik las echt 'honden'bedoel je izeneyen?
Ik ken er ook sommige in het gooi. Ikzelf ben het niet. Wel leuke mensen.

Massin_Izran

ik ben met jou eens messedi, ik ben zelf ayzenay en ik woon in Den Haag
hier wonen ze veel izenayen en ait wayarer, maar gelukkig we zijn allemaal imazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzighen

Al Zenati


Akzeney_Aitsaid

ik denk dat je gelijk hebt.
Er wonen er veel in Den Haag en Utrecht

taghalaitenbatabuz

Relatief gezien is Zeist veruit nr.1 ikzenayensatd. dan gouda op nr.2.

absoluut gezien, dus is aantallen is den haag nr1 en utrecht een goede nr2.

maar aangezien utrecht en zeist zowat tegen elkaar aan liggen is omgeving utrecht toch ikzenayen omgeving van nederland!


selwa

klopt, den haag en omgeving utrecht volgens mij. ben zelf een tayzennassht (mijn vriendinnen zeggen thazjennesht), maar dan uit Apeldoorn.....richting échterhoek dus.

selwa


mara

Daar moet ik je wel gelijk in geven (van leuke mensen)...:)

tamasint 4 live

ait wayagers zijn de leukste mensen natuurlijk

Dora

zeist natuurlijk.

werd zeist niet de hoofdstad van qzeneya genoemd?

MBTiza

Den Haag met stipt nummer 1, dat weet ik zeker....Asht Aru Aissa, Asht Mhand, Boured, Sidi Ari Bourekba, Tara Tazzuwaght, Ajdir, Taghilast, Ikaroughen, Ikhuwanen, Tinimrar, Wahnkwarth, Asth huppelepup allemaal wonen ze hier...zeist wonen niet eens 3000 Marokkanen..haha in de Schilderswijk alleen al wonen bijna 9000 Marokkanen (illi's niet eens hierin meegenomen)

mara

Ik denk dat Gouda toch nog steeds op nr 1 staat.

E3ber_Tastite

Gouda is lang niet zo geconcentreerd Azenay als Zeist hoor. Van de Riffijnen in zeist, zijn misschien wel 70% Azenay en de rest bestaat uit Asht S3ied en Ibdarsen. Vooral Asht tastite en omgeving Tizi ouasri wonen er in Zeist, de Izenayyen uit Ajdir en Aknoul e.o. heb je meer in Utrecht en Den Haag.

mara

Dat klopt niet helemaal; de meeste in Utrecht komen uit omgeving sidi ali boarkaba-tizi ousli (of beter gezegd tussen kassita en tizi ousli). Ik weet dat ook veel mensen uit deze omgeving in Gouda gesitueerd zijn...