Hoofdmenu

Kaftans

Gestart door Tamza, 15/06/2007 om 13:11:21

sienia

Citaat van: Tamza op 15/06/2007 om 14:12:29
Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:06:31
Is zeker cute. Maar verzamel dat soort details en knutsel je eigen caftan in elkaar. En je weet, we hebben nu connecties...
Ik heb trouwens stoffen gekocht in die winkel, weejewel, die blauwe en een oranjeachtige. Kom morgen maar kiek'n.

Hehe, daarom zit ik ook te zoeken op het net voor inspiratie.

Heb je die ene lichtblauwe een beetje gehaald met die retro-look? Die was namelijk vet mooi. Bsa7tek i.e.g! De orangje-achtige heb ik niet gezien, toch?

Van vind je van deze dan (alweer alleen de middel :S):



Yep die blauwe, allah ye3tiek sa77a!
Die andere laat ik je morgen zien.

Middel is ook cute. Ik ga ook voor smallere riem, heb het gehad met de brede.
WEetje nog die blauwe (tweede) die je vorige week aanhad en dan de riem? Ik bedacht me dat mn moeder nog zo'n riem ergens op zolder had.... Moet toch weer de zolder opklimmen.

sienia

Citaat van: Tamza op 15/06/2007 om 14:14:42
Deze vind ik trouwens waanzinnig stoer voor een niet-traditioneel feest:



Vooral ook je piratenhoofddoekje er bij niet vergeten...mehe...

(Offline)


Tamza

Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:14:44

Yep die blauwe, allah ye3tiek sa77a!
Die andere laat ik je morgen zien.

Middel is ook cute. Ik ga ook voor smallere riem, heb het gehad met de brede.
WEetje nog die blauwe (tweede) die je vorige week aanhad en dan de riem? Ik bedacht me dat mn moeder nog zo'n riem ergens op zolder had.... Moet toch weer de zolder opklimmen.

Is goed, ben benieuwd. Die brede riemen bezorgen een vrouw nog eens een ingeklapte long. Ik heb die brede riemen nooit leuk gevonden, je moet er echt een lange rug voor hebben, en daar ben ik sowieso niet mee gezegend. Wij hebben die touwriemen ook nog, als het goed is. Die goudgele, je kent ze wel

Tamza

Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:16:21
Vooral ook je piratenhoofddoekje er bij niet vergeten...mehe...

Hahaha, piratenhoofddoekjes zijn net als dracula-mouwen: kán mooi zijn, mits je het juist weet te dragen

sienia

Citaat van: Tamza op 15/06/2007 om 14:21:03
Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:14:44

Yep die blauwe, allah ye3tiek sa77a!
Die andere laat ik je morgen zien.

Middel is ook cute. Ik ga ook voor smallere riem, heb het gehad met de brede.
WEetje nog die blauwe (tweede) die je vorige week aanhad en dan de riem? Ik bedacht me dat mn moeder nog zo'n riem ergens op zolder had.... Moet toch weer de zolder opklimmen.

Is goed, ben benieuwd. Die brede riemen bezorgen een vrouw nog eens een ingeklapte long. Ik heb die brede riemen nooit leuk gevonden, je moet er echt een lange rug voor hebben, en daar ben ik sowieso niet mee gezegend. Wij hebben die touwriemen ook nog, als het goed is. Die goudgele, je kent ze wel

Hahaha idd, als je klein en dik bent, lijk je met die brede riem helemaal op een kleine trol... Maar ik ben dus wat langer en kan ze wel hebben (heb maar twee jurken met zo'n brede riem). Zolang je borsten maar niet over die riem heen hangen...Hahaha! Gaar gezicht.

Tamza

Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:23:19
Hahaha idd, als je klein en dik bent, lijk je met die brede riem helemaal op een kleine trol... Maar ik ben dus wat langer en kan ze wel hebben (heb maar twee jurken met zo'n brede riem). Zolang je borsten maar niet over die riem heen hangen...Hahaha! Gaar gezicht.

Dan lijkt het gewoon alsof je uiers hebt ipv borsten, nog een bel om je hals en klaar, je ziet er uit als een aangeklede tafunast


sienia


Tamza

Ik vind die eerste wel leuk, die tweede zou ik nooit dragen; hou niet zo van open gaten bij schouders ofzo.

sienia

Citaat van: Tamza op 15/06/2007 om 14:36:08
Ik vind die eerste wel leuk, die tweede zou ik nooit dragen; hou niet zo van open gaten bij schouders ofzo.

Tweede was grapje natuurlijk he....omdat ie zo sexy is....

sienia

http://www.destockplus.com/pic_prod/10040449231033991640.jpg

De laarzen zijn spuuglelijk, de rest vind ik nog wel ok. Maarja, heb een hekel aan alles wat maar aan jabador doet denken. Cape is gaaf!

Memma


Memma

Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:45:44
http://www.destockplus.com/pic_prod/10040449231033991640.jpg

De laarzen zijn spuuglelijk, de rest vind ik nog wel ok. Maarja, heb een hekel aan alles wat maar aan jabador doet denken. Cape is gaaf!

Die cape vind ik ook wel mooi. Btw, hoe zagen de oude oorspronkelijke jabadors er eigenlijk uit, met al die rare ontwerpen heb ik niet eens een idee van wat het precies is, of is het gewoon een broek met een blouse?

sienia

Citaat van: Memma op 15/06/2007 om 14:54:56
Citaat van: sienia op 15/06/2007 om 14:45:44
http://www.destockplus.com/pic_prod/10040449231033991640.jpg

De laarzen zijn spuuglelijk, de rest vind ik nog wel ok. Maarja, heb een hekel aan alles wat maar aan jabador doet denken. Cape is gaaf!

Die cape vind ik ook wel mooi. Btw, hoe zagen de oude oorspronkelijke jabadors er eigenlijk uit, met al die rare ontwerpen heb ik niet eens een idee van wat het precies is, of is het gewoon een broek met een blouse?

Volgens mij is het idd een broek met blouse (of met rok en blouse). De simpele creaties vind ik nog wel gaan, maar ook hier vind je weer carnavalcreaties.

Btw waar haal je die lelijke jurken vandaan? :s