Hoofdmenu

Miss Maghreb 2007

Gestart door Izouran, 27/05/2007 om 16:24:01

Hadou

#30
ze zijn allemaal wel leuk.

Thayouth



Vervolgtopic wordt zeker: op welke van deze chicks lijk jij? :P

TheCFO

#32
Citaat van: Thayouth op 06/06/2007 om 23:17:26
Vervolgtopic wordt zeker: op welke van deze chicks lijk jij? :P

Ik vind mijn eigen spiegelbeeld het meest lijken op No 1, in zijn totaal dat is. (want ik heb de mond van No 2 en de borstkas van 8, over mijn mooie blauwe ogen hoef ik hier verder niet te beginnen)

sienia

Hmmm...als ik vent zou zijn geweest dan zou ik voor alle vrouwen gaan, behalve nummer 7, die is voor serieus, trouwen dus.

miss.F.

Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:17:43
Persoonlijke frustratie, denk ik, Miss F

Mijn vrouw (onder mijn vrienden bekend als het 'Ministerie van Financien en Oorlog') leek 11 jaar geleden ook heel onschuldig enzo, zeker op een foto. Ik dacht "Kooppie, pik in, het is winter"  11 jaar verder blijken onder die lieve ogen en dat volgzame lachje toch heel wat haaietanden verscholen te zitten.

(maar als ze slaapt, ziet ze er nog steeds heel lief uit)

zie je je hebt je in eerste instantie toch laten leiden door haar lieve uiterlijk, tja en toen was het te laat eh

Debouz

Citaat van: TheCFO op 07/06/2007 om 08:01:21
Citaat van: Thayouth op 06/06/2007 om 23:17:26
Vervolgtopic wordt zeker: op welke van deze chicks lijk jij? :P

Ik vind mijn eigen spiegelbeeld het meest lijken op No 1, in zijn totaal dat is. (want ik heb de mond van No 2 en de borstkas van 8, over mijn mooie blauwe ogen hoef ik hier verder niet te beginnen)

Huh! en ik die dacht dat jij een man was
7cuma qa33 :)

TheCFO

hoho, ben ook een man! (en wat voor één!), maar was melig genoeg om ff te controleren welke het meest op me leek.

Het is geen echte man
Die niet richten kan


(tegeltjeswijsheid op de deur van een herentoilet)

Debouz

Ok thecfo, bij deze doop ik je tot de beste man die richten kan zonder zijn "charle" vast te houden

TheCFO

:-)

Kweet nog dat ik -sorry dames ff boystalk- op de middelbare school voor het eerst op de grote mensen urinoirs mocht plassen (die op grotemannen hoogte hingen bedoel ik, op de lagere school waren er wel kabouterpisbakken) en dat ik op een gegeven moment naast de heer Nieboer (leraar Nederlands) stond.
Deze man had allebei zijn armen losjes op de schotten naast die urinoirs gehangen. Ik zal niet al te gedetailleerd op mijn gedachten van dat moment ingaan, maar de heer Nieboer heb ik de rest van mijn leven met een mengeling van groot ontzag en grote afschuw bekeken.

Bades

2.50 cent om te stemmen....
ze sporen niet....

Izouran

#40
Citaat van: Thayouth op 06/06/2007 om 22:43:12

Citaat van: Izouran op 06/06/2007 om 20:03:35
Das geen hoofddoek, maar haar armen die ze boven haar hoofd houd.

Hahaha.
Is sjow hoor, moe nie gekkuh worde heey ;D

Botermes

#41
Citaat van: Izouran op 27/05/2007 om 16:24:01
Eigenlijk weer iets onzinnigs, snap ook de doel van zoiets niet.
Wat dacht je van cariërre maken? of hoe schreef je dat woord ook al weer?

Stille_wateren

Nadia7 is het mooiste van hun allemaal. Verder zit er niets bijzonders bij

The Franchise

Citaat van: Stille_wateren op 08/06/2007 om 21:10:35
Nadia7 is het mooiste van hun allemaal. Verder zit er niets bijzonders bij

Hey, hoe diep zijn jouw gronden?

Bades

nadia7
imane 11
fadma 10


zijn waarschijnlijk timazighin.