Hoofdmenu

Miss Maghreb 2007

Gestart door Izouran, 27/05/2007 om 16:24:01

The Franchise

Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:00:50
Dat vind ik nou misschien wel de meest gevaarlijke vrouwelijke eigenschap die er is Miss F, dat onschuldig overkomen


Dat maakt het juist zo leuk. Stille waters, maar gronden diep genoeg om het monster van Loch Ness te herbergen.

TheCFO

Stille waters? Not in a lifetime my friend

TheCFO

(verder zal ik stoppen met mijn vrouwonvriendelijke bakerpraatjes, ik ben echt heel blij met Mw TheCFO, en ik moest van haar zeggen dat ik thuis meer te vertellen heb dan ik zojuist suggereerde.)

The Franchise

Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:42:21
Stille waters? Not in a lifetime my friend


Je moet eens de film Audition kijken, dan durf je helemaal nooit meer thuis te komen.

Thayouth

#19
Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:17:43
Persoonlijke frustratie, denk ik, Miss F

Mijn vrouw (onder mijn vrienden bekend als het 'Ministerie van Financien en Oorlog')


Hahahahaha!!! Vette bijnaam!

Ik vind nummer 3 en nummer 9 hele mooie meiden, wow.

Maar zulke verkiezingen zijn wel grappig om op tv te checken hoor, dan zie je al die leeghoofden zeggen dat ze willen winnen om arme kindjes in Afrika te helpen en om aandacht te vragen voor milieuproblemen. Alsof je de wereld kunt redden door een beetje heen en weer te banjeren op een catwalk. :S

Tamza

Ik ga ook voor 9 (en 12 en 3 mogen er ook zeker wezen).


Tamza

Citaat van: Thayouth op 06/06/2007 om 12:35:00
Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:17:43
Persoonlijke frustratie, denk ik, Miss F

Mijn vrouw (onder mijn vrienden bekend als het 'Ministerie van Financien en Oorlog')


Hahahahaha!!! Vette bijnaam!

Ik vind nummer 3 en nummer 9 hele mooie meiden, wow.

Maar zulke verkiezingen zijn wel grappig om op t.v. te checken hoor, dan zie je al die leeghoofden zeggen dat ze willen winnen om arme kindjes in Afrika te helpen en om aandacht te vragen voor milieuproblemen. Alsof je de wereld kunt redden door een beetje heen en weer te banjeren op een catwalk. :S

Die miss-verkiezinkjes in Amerika zijn pas ziek, tfoe! Kinderen die door hun enge moeders worden ingezet om nietszeggende bekertjes te winnen. En dan krijgen ze vragen als: "Als je een kleur kon zijn, welke kleur zou je dan willen zijn? En Waarom?" En dan zie je die kinderen met kunstgebit (omdat ze net hun melktandjes verloren zijn) serieus antwoorden: "Dan zou ik graag blauw willen zijn. Omdat eh..."

MBTiza

Nummer 9 is niet echt bijzonder te noemen...nummer 7 is wel leuk..echt mooi zijn ze niet trouwens niet, op een gemiddelde marok. feestje hiero in nl kom veel leukere dames tegen.

Die dames van miss marokko nl zagen er leuker uit...

Inuit


Wah

Kunnen ze ook koken of staan ze zelf op het menu? Ik denk dat ik dan maar liever een fricandel neem. Die straalt toch even wat meer wijsheid en positieve energie uit (ja echt waar het gaat mij ook om het innerlijk).


Izouran

Citaat van: ZeroTolerance op 06/06/2007 om 11:32:52
persoonlijk zou ik denk ik toch voor Rayhane nummer 3 gaan als het om uiterlijk zou gaan. gevaarlijke ogen, en mooie lippen en volgens mij heeft ze ook een symetrisch gezicht alleen is hier niet echt goed te zien. Ik denk als ze die hoofddoek af doet haren lekker loslaat in combinatie met die ogen dan ziet ze er wel gevaarlijk uit.

Das geen hoofddoek, maar haar armen die ze boven haar hoofd houd.

Maroccaan

#26
15 die is wel ok

Lezer

Ik ben het eens met Thecfo. Uiterlijk wordt bepaald voor het zien van leven, terwijl het gedrag later aangeleerd wordt.
Nummer 9, lijkt me vooral voor het bed, hoewel de heer thecfo alleen het karakter beoordeelt.

The Franchise

Citaat van: Lezer op 06/06/2007 om 22:03:56
Ik ben het eens met Thecfo. Uiterlijk wordt bepaald voor het zien van leven, terwijl het gedrag later aangeleerd wordt.
Nummer 9, lijkt me vooral voor het bed, hoewel de heer thecfo alleen het karakter beoordeelt.

9 heeft wel een leuke uitstraling, ze is meer dan alleen uiterlijk zoals bijvoorbeeld nummer 12. Maar 7 is een Cutie Honey, dus die blijft voor mij de leukste.

Thayouth

Citaat van: Tamza op 06/06/2007 om 12:45:11
Die miss-verkiezinkjes in Amerika zijn pas ziek, tfoe! Kinderen die door hun enge moeders worden ingezet om nietszeggende bekertjes te winnen. En dan krijgen ze vragen als: "Als je een kleur kon zijn, welke kleur zou je dan willen zijn? En Waarom?" En dan zie je die kinderen met kunstgebit (omdat ze net hun melktandjes verloren zijn) serieus antwoorden: "Dan zou ik graag blauw willen zijn. Omdat eh..."

Haha, kunstgebitkind was te gast bij dr. Phil toch? ;D

Die moeders waren echt psycho. Wilden hun eigen droom opdringen aan en beleven via hun kinderen.

Citaat van: Izouran op 06/06/2007 om 20:03:35
Das geen hoofddoek, maar haar armen die ze boven haar hoofd houd.

Hahaha.