Hoofdmenu

Miss Maghreb 2007

Gestart door Izouran, 27/05/2007 om 16:24:01

Izouran

Twaalf kandidaten, van oorsprong Algerijns, Marokkaans en Tunesische (wonend in België en Frankrijk)
strijden voor de Miss Maghreb titel.

http://www.miss-maghreb.fr//Candidates.html

Eigenlijk weer iets onzinnigs, snap ook de doel van zoiets niet. Ik ben benieuwd of er ook naar de IQ vermogen wordt gekeken.
7asil, nummertje 7 maakt denk ik wel kans. 

The Franchise

Citaat van: Izouran op 27/05/2007 om 16:24:01
Twaalf kandidaten, van oorsprong Algerijns, Marokkaans en Tunesische (wonend in België en Frankrijk)
strijden voor de Miss Maghreb titel.

http://www.miss-maghreb.fr//Candidates.html

Eigenlijk weer iets onzinnigs, snap ook de doel van zoiets niet. Ik ben benieuwd of er ook naar de IQ vermogen wordt gekeken.
7asil, nummertje 7 maakt denk ik wel kans. 

Wat een lelijke wijven.

Alleen die Nadia is wel mooi, maar toch meer 'leuk' dan echt 'mooi'.

Debouz

Mijn stem gaat naar nadia 7. Ze heeft iets aantrekkelijk, ja zeker leuk is ze macca'Allah
Die Leila is afschuwlijk, horrible...

Samir!

Die nr 7 lijkt op het zusje van een goede vriendin van me. Alleen is zij geen Marokkaanse maar een Afghaanse.

Vind dit echt zware onzin.


TheCFO

Hm, ik word een ouwe vieze man blijkbaar, ik vind ze namelijk bijna allemaal wel mooi

Debouz

Hahaha thecfo jij hebt arabische trekjes ayamcum
Ge moet eentje kiezen  yella wat is je keuze?

miss.F.

Nou, het  valt hartsikke mee, er zitten wel degelijk leuke meiden tussen

TheCFO

:-)

Puur obv de foto (terwijl ik normaal vrouwen nooit -ik herhaal nooit, never, nie!- op hun uiterlijk beoordeel want het gaat om het karakter!!) zou ik waarschijnlijk kiezen voor nummero 9

miss.F.

Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 10:50:31
:-)

Puur obv de foto (terwijl ik normaal vrouwen nooit -ik herhaal nooit, never, nie!- op hun uiterlijk beoordeel want het gaat om het karakter!!) zou ik waarschijnlijk kiezen voor nummero 9

uhuh, sure

maar ik vind nummer 2 wel het meest aansprekende, komt heel natuurlijk, onschuldig over

TheCFO

Dat vind ik nou misschien wel de meest gevaarlijke vrouwelijke eigenschap die er is Miss F, dat onschuldig overkomen

Izwan

Hoort het tot Amazighe cultuur of tot Arabische cultuur?

Ikfa zki rafthaya7.

miss.F.

Citaat van: TheCFO op 06/06/2007 om 11:00:50
Dat vind ik nou misschien wel de meest gevaarlijke vrouwelijke eigenschap die er is Miss F, dat onschuldig overkomen

hahaha en waarom vind jij dat?

MBTiza

Dit is een test, internet op mobiel. Doet ie het of doet ie het niet, wat een troela's trouwens die wijven. 

TheCFO

#13
Persoonlijke frustratie, denk ik, Miss F

Mijn vrouw (onder mijn vrienden bekend als het 'Ministerie van Financien en Oorlog') leek 11 jaar geleden ook heel onschuldig enzo, zeker op een foto. Ik dacht "Kooppie, pik in, het is winter"  11 jaar verder blijken onder die lieve ogen en dat volgzame lachje toch heel wat haaietanden verscholen te zitten.

(maar als ze slaapt, ziet ze er nog steeds heel lief uit)

ZeroTolerance

#14
ze zijn nou niet echt knap te noemen als het gaat om uiterlijk. Nummer 7 ziet er wel leuk uit spontaan, maar persoonlijk zou ik denk ik toch voor Rayhane nummer 3 gaan als het om uiterlijk zou gaan. gevaarlijke ogen, en mooie lippen en volgens mij heeft ze ook een symetrisch gezicht alleen is hier niet echt goed te zien. Ik denk als ze die hoofddoek af doet haren lekker loslaat in combinatie met die ogen dan ziet ze er wel gevaarlijk uit. Ach ja zo zie je maar weer dat smaken verschillen. maar goed...betreft het doel van zo'n wedstrijd snap ik ook niet echt. Die meiden worden gewoon geëtaleerd als een product.