Help me met een Bruiloftzaal in Rotterdam

Gestart door Ouafa3310, 10/03/2007 om 10:33:40

Ouafa3310

Wie o wie kan me helpen met een bruiloftzaal in Rotterdam voor 250 gasten...Het maakt niet uit of het gescheiden zalen heeft of niet gescheiden....

Ik hoop snel positieve reacties van jullie te krijgen...

Al vast allemaal bedankt


Groeten,

Ouafa

aithwayagher

je hebt zoveel zalen in rotterdam ik weet niet hoeveel je wilt uitgeven maar je hebt bijvoorbeeld chinese boot bij de mullerpier daar mooi sjiek groot kan gescheiden

Numidia

Zoek het buiten Rotterdam.
Rotterdamse zalen zijn best prijzig.

TheCFO

Euromast
Hotel New York
Cruiseterminal
(denk ik)

en ff googlen op zalenverhuur Rotterdam

aithwayagher

hier heb je een paar zalen
zalenverhuur koos in crooswijk
partycentrum jansen in noord bij vijverhofstraat
je hebt nog daar achter marconiplein een grote zalenverhuur van hindoestanen is dat geloof ik
chines boot bij mullerpier had ik hier boven al gezegd



Dora

Citaat van: Ouafa3310 op 10/03/2007 om 10:33:40
Wie o wie kan me helpen met een bruiloftzaal in Rotterdam voor 250 gasten...Het maakt niet uit of het gescheiden zalen heeft of niet gescheiden....

Ik hoop snel positieve reacties van jullie te krijgen...

Al vast allemaal bedankt


Groeten,

Ouafa

mocht je info hebben over zalen en de prijzen ervan, geef me dat svp even door.
mag ook in zoetermeer of leiden zijn...in zeist zijn ze veel te duur die pokke zalen

ik dank je.

Numidia

Citaat van: aithwayagher op 20/03/2007 om 16:20:41
hier heb je een paar zalen
zalenverhuur koos in crooswijk
partycentrum jansen in noord bij vijverhofstraat
je hebt nog daar achter marconiplein een grote zalenverhuur van hindoestanen is dat geloof ik
chines boot bij mullerpier had ik hier boven al gezegd




Partycentrum Janssen is net een kroeg.

Numidia

Citaat van: Dora op 21/03/2007 om 13:02:04
Citaat van: Ouafa3310 op 10/03/2007 om 10:33:40
Wie o wie kan me helpen met een bruiloftzaal in Rotterdam voor 250 gasten...Het maakt niet uit of het gescheiden zalen heeft of niet gescheiden....

Ik hoop snel positieve reacties van jullie te krijgen...

Al vast allemaal bedankt


Groeten,

Ouafa

mocht je info hebben over zalen en de prijzen ervan, geef me dat svp even door.
mag ook in zoetermeer of leiden zijn...in zeist zijn ze veel te duur die pokke zalen

ik dank je.

Utrecht, Nieuwegein en Woerden hebben wel betaalbare zalen.

aithwayagher

rotterdam heeft ook genoeg betaalbare zalen hoor geloof mij nou maar ik ken die prijzen niet uit mijn hoofd maar er zijn genoeg je hebt bijvoorbeeld ook eentje achter daar bij partycentrum jansen tegenover lifeline heet palace kunnen wel 250 man in denk ik en is ook betaalbaar is niet zo duur denk ik ligt in rotterdam noord

Numidia

Citaat van: aithwayagher op 21/03/2007 om 16:18:51
rotterdam heeft ook genoeg betaalbare zalen hoor geloof mij nou maar ik ken die prijzen niet uit mijn hoofd maar er zijn genoeg je hebt bijvoorbeeld ook eentje achter daar bij partycentrum jansen tegenover lifeline heet palace kunnen wel 250 man in denk ik en is ook betaalbaar is niet zo duur denk ik ligt in rotterdam noord

Palace is afgebrand.
En volgens mij kost een zaal in Palace 2000 euro of zo.
Aangezien veel Marokkanen tijdens feesten de mannen en vrouwen apart houden, zal je meer dan 2000 euro kwijt zijn aan zaal in Rotterdam.
En het kan goedkoper maar volgens mij niet in Rotterdam.

Dora

#10
wat vinden jullie van deze zaal in houten

http://www.deengel.nl/

buurmeisje gaf aan dat een nicht daar heeft gevierd en het heel mooi was.
alleen is mijn mening dat het een beetje donker is. dat is minder voor de foto's/camera..maar goed aan de andere kant regelt de fotograaf dat natuurlijk.

hmm...wat denk jij?


in woerden;

http://home.hetnet.nl/~wilma_en_jan2/

Numidia

Donkere zaal.
Ik zou dat risico niet nemen.

Dora

leusden;

http://www.party-congres.nl/index2.html

deze vind ik echt mooi, moeten wel alle stoelen en tafels veranderen, want zo ziet het er niet uit

Dora

aangezien toic gaat over zalen in rdam zal ik er een paar voor je neerzetten in rdam;

http://www.beatrix.nu/feestlocatie/feestzaal-rotterdam.php