Hoe staan de Imazighen tegenover Homoseksualiteit.

Gestart door hannin, 08/02/2007 om 13:10:27

MBTiza

Citaat van: Rbaaz op 08/02/2007 om 20:40:09
Citaat van: Amcum op 08/02/2007 om 14:01:16
Negatief, of althans in mijn kennisenkring.
Homosexualiteit (bij mannen) onder de Marokkanen is een verhaal apart,  zo wordt iemand die geeft wel als homosexueel gezien (genaamd: umtic) en iemand die alleen maar neemt niet of althans dit was vroeger zo...
Vroeger hielden de Jbala, Ghomara en Sinhaja Srir stammen  in Noord-Marokko homomarkten, deze werden door Abd-krim verboden (Bron:Rebels in the Rif'). In het boek 'The Aith Wayagher of the Morrocan Rif' staat verder dat de Irifiyen de eerdergenoemde stammen als een stelletje flikkers zien en dit vanwege die homomarkten die zij daar hielden.

ik wil even reageren op jouw reactie van hierboven. Ik weet niet hoe vaak ik deze onzin van je hier moeten lezen maar het lijkt dat zodra jij daar een enige kans voor ziet dit onzin weer hier  dropt. Elke keer wil je de lezer laten geloven dat Jeballa een onzedelijke volk en mietjes zijn (chmayath).


Dus die markten zijn onzin???

Homosexualiteit zal onder de Riffijnen als onder de Jballa voorkomen en volgens mij schrijf ik nergens dat het onder de Jballa vaker voorkomt.

P.s. Jballa e.d. hebben precies dezelfde mentaliteit als de Riffijnen en verschillen niet van ons en het is de tweede keer dat ik dit hiero drop

MBTiza

#16
Citaat van: (Offline) op 08/02/2007 om 17:41:14
Citaat van: Amcum op 08/02/2007 om 17:21:54
Citaat van: VerbalSmaeel op 08/02/2007 om 14:30:15

Serieus joh?  De komkommers en bananen waren zeker niet om aan te slepen op die markt.

Ja, man waren bijna geen bananen en komkommers  te krijgen in Rabegh n Tawrirt voor 1922. Die gasten hadden dat wel nodig voor hun shakes in de sportschool. ;D
dit soort reacties vind ik nou niet gepast, typisch macho cultuur, de bink uithangen over iemand anders zen leed....zielig hoor


Dit is een onderonsje sukkeltje...

p.s. niet schelden anders wordt je weer eens geband en mag je je weer voor de vierde keer registreren.

MBTiza

Citaat van: SAMADIE op 08/02/2007 om 20:28:36
Citaat van: (Offline) op 08/02/2007 om 17:41:14
Citaat van: Amcum op 08/02/2007 om 17:21:54
Citaat van: VerbalSmaeel op 08/02/2007 om 14:30:15

Serieus joh?  De komkommers en bananen waren zeker niet om aan te slepen op die markt.

Ja, man waren bijna geen bananen en komkommers  te krijgen in Rabegh n Tawrirt voor 1922. Die gasten hadden dat wel nodig voor hun shakes in de sportschool. ;D
dit soort reacties vind ik nou niet gepast, typisch macho cultuur, de bink uithangen over iemand anders zen leed....zielig hoor


DIT zijn reacties van mensen zonder een mening, maar toch een behoefte aan aandacht hebben. het zijn altijd het zelfde topic verneukers.

Geen mening?? Ik heb idd behoefte aan aandacht, ja idd van jou en jouw holmaatje offline.

(Offline)

#18
Citaat van: Amcum op 09/02/2007 om 00:34:50
Citaat van: (Offline) op 08/02/2007 om 17:41:14
Citaat van: Amcum op 08/02/2007 om 17:21:54
Citaat van: VerbalSmaeel op 08/02/2007 om 14:30:15

Serieus joh?  De komkommers en bananen waren zeker niet om aan te slepen op die markt.

Ja, man waren bijna geen bananen en komkommers  te krijgen in Rabegh n Tawrirt voor 1922. Die gasten hadden dat wel nodig voor hun shakes in de sportschool. ;D
dit soort reacties vind ik nou niet gepast, typisch macho cultuur, de bink uithangen over iemand anders zen leed....zielig hoor


Dit is een onderonsje sukkeltje...

p.s. niet schelden anders wordt je weer eens geband en mag je je weer voor de vierde keer registreren.
.

(Offline)

deze hele topic is een  flop man!!!

die gast van hannnin wou dit gewoon ter spraken brengen, nu he dat gelukt is heeft ie het weg gehaald en wij maar reactie's geven....ik ga mijn reaties ook weg halen!!!

admin kan de topic net zo goed sluiten, want een topic hoort de topicstarter zen onderwerp bij!

tazzzzzzz wat en stel triestelingen hier!! bazzzzzzz >:(

SAMADIE

Citaat van: Amcum op 09/02/2007 om 00:38:23
Citaat van: SAMADIE op 08/02/2007 om 20:28:36
Citaat van: (Offline) op 08/02/2007 om 17:41:14
Citaat van: Amcum op 08/02/2007 om 17:21:54
Citaat van: VerbalSmaeel op 08/02/2007 om 14:30:15

Serieus joh?  De komkommers en bananen waren zeker niet om aan te slepen op die markt.

Ja, man waren bijna geen bananen en komkommers  te krijgen in Rabegh n Tawrirt voor 1922. Die gasten hadden dat wel nodig voor hun shakes in de sportschool. ;D
dit soort reacties vind ik nou niet gepast, typisch macho cultuur, de bink uithangen over iemand anders zen leed....zielig hoor


DIT zijn reacties van mensen zonder een mening, maar toch een behoefte aan aandacht hebben. het zijn altijd het zelfde topic verneukers.

Geen mening?? Ik heb idd behoefte aan aandacht, ja idd van jou en jouw holmaatje offline.

ga wat met je leven doen man. i.p.v. hier beetje stoerhangen je bereikt hier niks mee.
echt om jou soort igjaar verlaten steeds meer mensen deze forum.
tfoe op jou soort subsidie marokkanen.


hannin

#22
admin wilt u deze forum verwijderen vriendlijk bedankt. Bedankt voor jullie advies.

ataynahnah

Citaat van: hannin op 10/02/2007 om 20:49:58
admin wilt u deze forum verwijderen vriendlijk bedankt. Bedankt voor jullie advies.

Ik wil m houden. Meeste stemmen gelden...

azultje

Ik heb 2 broers en ze zijn homo :)

Ik heb ook paar neven die homo zijn!

Hetero's mogen echt een voorbeeld aan hun nemen, homo zijn is cool en veel leuker en beter dan hetero ;)

TamurtIno

Citaat van: azultje op 18/06/2009 om 15:19:11
Ik heb 2 broers en ze zijn homo :)

Ik heb ook paar neven die homo zijn!

Hetero's mogen echt een voorbeeld aan hun nemen, homo zijn is cool en veel leuker en beter dan hetero ;)
Hoi Nuclear,

Moet je niet naar een psychiater?


Rwezna


Hannin, waarom om advies vragen. Doe wat menselijk is en respecteer de geaardheid van je broertje. Het enige ziekelijke (superziekelijke) aan deze situatie zijn de belachelijke reacties die je hebt ontvangen. Blijkbaar zijn er mensen die makkelijke beperkende adviezen kunnen geven, maar wat hebben zij er verder mee te maken? Geen ene moer.

Je broertje hoort van zijn seksualiteit te genieten. Dat is een fundamenteel recht. Niemand kan je dat recht geven en niemand kan het je afnemen, alleen proberen je te beperken. En als de goedkeuring van mensen zo belangrijk is voor 'm, er zijn genoeg die het hem gunnen. God bless de seksualiteit van je broertje. Amin.

Bades

Oja,

De meeste bewuste Imazighen zouden best wel wel liberale ideeen kunnen hebben wat betreft homoseksualiteit. Ze zullen er misschien niet gauw voor uitkomen maar ze zullen er geen grote problemen mee hebben als iemand uit de vriendenkring het is maar geen stappen 'onderneemt' richting hen.

De acceptatie is er dus wel  dergelijk.


TamurtIno

Imazighen zijn een volk en hebben niet dezelfde mening over  homoseksualiteit. Zelfs in Nederland waar homohuwelijk toegestaan is, hebben Nederlanders niet dezelfde mening over homoseksualiteit.

agezzaa_iakien

Citaat van: Rwezna op 27/06/2009 om 02:14:06
Hannin, waarom om advies vragen. Doe wat menselijk is en respecteer de geaardheid van je broertje. Het enige ziekelijke (superziekelijke) aan deze situatie zijn de belachelijke reacties die je hebt ontvangen. Blijkbaar zijn er mensen die makkelijke beperkende adviezen kunnen geven, maar wat hebben zij er verder mee te maken? Geen ene moer.

Je broertje hoort van zijn seksualiteit te genieten. Dat is een fundamenteel recht. Niemand kan je dat recht geven en niemand kan het je afnemen, alleen proberen je te beperken. En als de goedkeuring van mensen zo belangrijk is voor 'm, er zijn genoeg die het hem gunnen. God bless de seksualiteit van je broertje. Amin.
gij bent helemaal zot zijn er nog moslims in deze wereld?