onderzoek suïcidaal gedrag: vrouwen gezocht

Gestart door D.van.Bergen, 13/01/2007 om 17:18:00

D.van.Bergen

Ben jij een Marokkaanse jonge vrouw tussen de 15 en 35 die ooit suïcidaal gedrag heeft vertoond? (bijvoorbeeld door teveel pillen te slikken)

Wil je deelnemen aan een volledig anoniem interview van circa 1.5 uur waarin wordt uitgezocht waarom jonge vrouwen suïcidaal gedrag vertonen? Van de interviews wordt een wetenschappelijke studie geschreven die bedoeld is om de problemen van jonge vrouwen beter te erkennen en te behandelen. Er wordt geen professionele hulp gegeven. Als jij momenteel suïcidaal bent, kun je het beste naar je (huis)arts of behandelaar gaan.

Interesse? of eerst meer info? Surf, mail of bel dan de onderzoekster:
Diana van Bergen, Vrije Universiteit

http://www.suicidaalgedrag.nl/
D.van.Bergen@fsw.vu.nl
telefoon 020-5986790

Yasmina Amazigh

Citaat van: D.van.Bergen op 13/01/2007 om 17:18:00
Ben jij een Marokkaanse jonge vrouw tussen de 15 en 35 die ooit suïcidaal gedrag heeft vertoond? (bijvoorbeeld door teveel pillen te slikken)

Wil je deelnemen aan een volledig anoniem interview van circa 1.5 uur waarin wordt uitgezocht waarom jonge vrouwen suïcidaal gedrag vertonen? Van de interviews wordt een wetenschappelijke studie geschreven die bedoeld is om de problemen van jonge vrouwen beter te erkennen en te behandelen. Er wordt geen professionele hulp gegeven. Als jij momenteel suïcidaal bent, kun je het beste naar je (huis)arts of behandelaar gaan.

Interesse? of eerst meer info? Surf, mail of bel dan de onderzoekster:
Diana van Bergen, Vrije Universiteit
http://www.suicidaalgedrag.nl/
D.van.Bergen@fsw.vu.nl
telefoon 020-5986790

suïcidaal gedrag , daar hebben  huisartsen weinig verstand van , en vooral medicijnen hebben geen nut
dit is een probleem die veel dieper ligt .

Lezer

Ik wou me eens suicideren, maar ik vreesde dat ik zou sterven. 

MBTiza

Citaat van: 0x8000ffff op 19/01/2007 om 15:47:31
Ik wou me eens suicideren, maar ik vreesde dat ik zou sterven. 

Ik ook maar bij mij wou m'n vriendje het uitmaken.

Chatt zie arif

Tellen xtc-pillen ook mee en mag je ook mannelijk zijn?