Informatie over de Rifoorlog

Gestart door Y.assine, 16/12/2006 om 13:39:40

Y.assine

Aloha,

Ik heb een project voor school, een soort onderzoek in de vorm van een werkstuk, voor geschiedenis. Ik had dus besloten om het over de Rifoorlog te gaan doen. Ik moet naar de oorzaken gaan zoeken van rifoorlog, hoe de oorlog ten einde is gekomen, wat erin gebeurde, etc... Veel weet ik al, maar het is niet genoeg: hier is waar jullie kunnen helpen. Hebben jullie wat links naar websites met informatie hierover? Of mischien zelf wat kennis te delen?

Alvast bedankt! :)

Azul.


Y.assine

Die NPS docu heb ik al gezien, op lagdira.com kan je hem ook zien.

Ik zal zo wel even in Tawiza.nl graven. Dankjewel!


Y.assine

#4
Dit geldt trouwens nog steeds. Ik heb het allemaal een beetje... uitgesteld, en nu is het dus een race tegen de klok(deadline: 31/01, 8 dagen dus en ik heb maar ongeveer 1/4e)

Het is de bedoeling dat ik het niet alleen van ons perspectief moet bekijken en beoordelen, maar ook uit Spaans perspectief. Dus neutrale en bronnen aan Spaanse kant zouden heel mooi zijn.

Dankjewel!

Y.assine

Ik zit echt in dringende tijdsnood en heb ook nog eens een groot gebrek aan bronnen(vooral neutrale en Spaanse) over de Rifoorlog. Zou iemand mij kunnen helpen aan zoveel informatie als mogelijk? Alles is goed, maar het liefst over oorzaken en motieven tot de oorlog.

Alvast bedankt!

tamazightsnoepje

Citaat van: Kingyassin op 25/01/2007 om 19:25:18
Ik zit echt in dringende tijdsnood en heb ook nog eens een groot gebrek aan bronnen(vooral neutrale en Spaanse) over de Rifoorlog. Zou iemand mij kunnen helpen aan zoveel informatie als mogelijk? Alles is goed, maar het liefst over oorzaken en motieven tot de oorlog.

Alvast bedankt!

wat kom je ons verwijten wij moeten jou klusje niet klaren. In plaats van al die uren op amazigh.nl te zitten kloten had je allang je gang van zaken kunnen klaren knul.

Y.assine

Waar zie jij een verwijt? Het is een dringend verzoek, meer niet. Ik vraag om een beetje hulp, niet om jouw gemekker.


Y.assine

Ik zal er even doorheen kijken, ik heb er zeker wel wat aan.

Bedankt! :)

Hadou


Y.assine

#11
Sorry, een beetje laat hiervoor (heb een tijdje zonder i'net gezeten) -- maar toch ik wil jullie nog eens bedanken, ik heb de deadline gehaald. Ik heb er echt wat aan gehad, bedankt! :)

Tabekoytt

Hmm, effe proberen. Heb je dat werkstukje nog? :$