Partyservice - Mabrouk

Gestart door Mabrouk, 03/12/2006 om 18:52:31

E3ber_Tastite

Citaat van: Mabrouk op 09/12/2006 om 23:17:03
Citaat van: E3ber_Tastite op 09/12/2006 om 00:11:35
Watte 8.795 euro, die is gek, dat is bijna een hele jaarinkomen man, dat ga je toch niet verknallen aan een trouwdag, ja tenzij je een drugsdealer bent.

Als je alles zelf organiseerd, kom je zelfs nog onder de helft van het bedrag uit.

Ik vindt het echt schandalig dat trouwerijen tegenwoordig zo duur zijn, en dan heb ik het niet eens over de SADAQA, geef de mensen wat te vreten en safi klaar is kees.

Gir inchaellah.

Mocht het u toch niet lukken om goedkoper uit te komen bent u uiteraard van harte welkom bij ons.

Let wel op wat wij aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Partyservice-mabrouk

Azul,

Mijn reactie was niet zozeer gericht op jullie, maar eerder op de meeste bruiloften die tegenwoordig gehouden worden en ik vind gewoon dat er daaraan te veel geld aan uit gegeven wordt. Jullie treffen van mijn kant geen blaam want jullie zijn commercieel bezig en ik wens jullie ook veel succes met jullie bedrijf.

De gezelligste bruiloften die ik meegemaakt heb, zijn de simpele bruiloften met adjoun en izran. Tegenwoordig zit je in een zaal aan een tafel met mensen die je vaak niet kent en daar zit je dan elkaar aan te gapen en na het eten is iedereen gelijk weg.

Voor mij wordt het een simpele normale ouderwetse bruiloft, de mensen krijgen te eten en te drinken totdat het hun strot uitkomt en dan mogen ze de voordeur pakken. Iedereen happy en heb ik nog geld over om er wat leuks mee te doen samen met mn vrouwtje.

mouslati

Citaat van: Inuit op 09/12/2006 om 18:17:35
Citaat van: mouslati op 08/12/2006 om 22:40:04
Citaat van: Inuit op 05/12/2006 om 20:25:00
wist niet je zoveel moet neertellen voor zo'n zaaltje en wat eten.

Je moet wel bijblijven Inuit, je was toch niet van plan om arfis te serveren en je schimmel van stal te halen op je bruiloft........................................ofwel?
Dat is het andere uiterste :)
Je kan het ook bescheiden aanpakken, het gaat om de sfeer en niet om hoe 'leuk' de stoelen zij versierd, en met de rest van het geld na afloop een leuke vakantie houden.

Ik begrijp het wel hoor dat mensen hier voor kiezen en er zoveel geld voor neerleggen. Het is tegenwoordig sowieso ondenkbaar om je bruiloft thuis te houden, je moet al snel uitwijken naar een zaal(tje). Zelf koken, en koekjes bakken en serveren vergt zoveel van de familie, in eerste instantie hebben ze helemaal geen tijd voor de gasten je rent je rot en het is nogal ongeorganiseerd. Als er dan zulke partyservice 's zijn dan valt er een enorme last van je schouder oke, je betaald dan ook wat maar kijk wat het je kost als je al het eten en de koekjes thuis klaarmaakt en al die andere onzin er om heen. De aankleding van de stoeltjes zal het duurste niet zijn joh. De prijzen liggen trouwens soms nog best ver uit elkaar ik zou je aanraden om meerdere te raadplegen.



Inuit

Citaat van: mouslati op 11/12/2006 om 22:29:51
Ik begrijp het wel hoor dat mensen hier voor kiezen en er zoveel geld voor neerleggen. Het is tegenwoordig sowieso ondenkbaar om je bruiloft thuis te houden, je moet al snel uitwijken naar een zaal(tje). Zelf koken, en koekjes bakken en serveren vergt zoveel van de familie, in eerste instantie hebben ze helemaal geen tijd voor de gasten je rent je rot en het is nogal ongeorganiseerd. Als er dan zulke partyservice 's zijn dan valt er een enorme last van je schouder oke, je betaald dan ook wat maar kijk wat het je kost als je al het eten en de koekjes thuis klaarmaakt en al die andere onzin er om heen. De aankleding van de stoeltjes zal het duurste niet zijn joh. De prijzen liggen trouwens soms nog best ver uit elkaar ik zou je aanraden om meerdere te raadplegen.
Dat is waar, het is een beetje sneu als je zelf alles moet doen waardoor je het feest alleen vanaf de zijlijn meemaakt (als je daar al de tijd voor hebt).
Maar voorloopig hoef ik mij hier nog niet mee bezig te houden, dus dat scheelt :)

MBTiza

het beste is om je eten naar een of andere bakkerij te brengen, ze rekenen daar ongeveer zo'n 25 euro per schaap om die voor te bereiden en bestilla en shit kan je ook daar krijgen.....kom je veel goedkoper uit dan zo'n partyservice

ik vind de bruiloften thuis ook stukken gezelliger dan in zo'n kale zaaltje...is echt drie keer niks...

Dora

Citaat van: E3ber_Tastite op 10/12/2006 om 00:36:49


De gezelligste bruiloften die ik meegemaakt heb, zijn de simpele bruiloften met adjoun en izran. Tegenwoordig zit je in een zaal aan een tafel met mensen die je vaak niet kent en daar zit je dan elkaar aan te gapen en na het eten is iedereen gelijk weg.


voor de mannen idd. best sneu dat weinig mensen rekening houden met de mannen er wordt weinig tot niets voor ze georganiseerd.
als men er voor kiest om het apart te doen dan zou er eigenlijk ook voor de mannen wat gedaan moeten worden.

ayned wil voor mij als cabaret optreden...:)

wedden dat ie gaat ontkennen hahaha..

ma3salama

mara

Citaat van: Izouran op 09/12/2006 om 18:16:14
De man geeft de bruid haar Sadaqa. Dat is ongeveer 4/5 duizend euro.
Je bedoelt waarschijnlijk de Sadaq :)

Izouran

#21
Citaat van: mara op 14/12/2006 om 08:21:23
Citaat van: Izouran op 09/12/2006 om 18:16:14
De man geeft de bruid haar Sadaqa. Dat is ongeveer 4/5 duizend euro.
Je bedoelt waarschijnlijk de Sadaq :)

Kif kif, Nicnin qanes Sadaqa.

mouslati

Citaat van: Inuit op 12/12/2006 om 09:50:48
Maar voorloopig hoef ik mij hier nog niet mee bezig te houden, dus dat scheelt :)

Damn dacht eindelijk eens een amazighfeestje te hebben, houd meneer zich er nog niet mee bezig.

min  theyeneth?

Dora

Citaat van: Izouran op 16/12/2006 om 13:59:10
Citaat van: mara op 14/12/2006 om 08:21:23
Citaat van: Izouran op 09/12/2006 om 18:16:14
De man geeft de bruid haar Sadaqa. Dat is ongeveer 4/5 duizend euro.
Je bedoelt waarschijnlijk de Sadaq :)

Kif kif, Nicnin qanes Sadaqa.

sadaqa = aalmoes schat.

sadaq = bruidschat

Izouran

#24
Citaat van: Dora op 19/12/2006 om 16:25:45


sadaqa = aalmoes schat.

sadaq = bruidschat

Vrouwen zijn toch ook gewoon zwervers haha ja het is sadaq kwist het niet eens. ::)

antiarab

ik mis tmazight muziek.
dakka marrakchia??? wat heb ik daaraan?

antiarab

Citaat van: Mogna op 19/12/2006 om 17:42:03
Citaat van: antiarab op 19/12/2006 om 17:36:19
ik mis tmazight muziek.
dakka marrakchia??? wat heb ik daaraan?



Zoiets?

http://www.youtube.com/watch?v=7WJaxpDOeeU&mode=related&search=


ik snap er niks van... maar ik vind het echt prachtig :)
in ieder geval beter dan die 3ribban zien springen en de gek uithangen

antiarab

Citaat van: Mogna op 19/12/2006 om 17:49:55
Citaat van: antiarab op 19/12/2006 om 17:47:20
Citaat van: Mogna op 19/12/2006 om 17:42:03
Citaat van: antiarab op 19/12/2006 om 17:36:19
ik mis tmazight muziek.
dakka marrakchia??? wat heb ik daaraan?



Zoiets?

http://www.youtube.com/watch?v=7WJaxpDOeeU&mode=related&search=


ik snap er niks van... maar ik vind het echt prachtig :)
in ieder geval beter dan die 3ribban zien springen en de gek uithangen

Thanx,vind ik ook, onder vrouwen heb ik een topic geopend met zulke filmpies. Er is ook iets nieuws in Nederland voor Amazighbruidsparen, www.amazighbruidjes.com Wie weet kan je ze gebruiken als je gaat trouwen, ze zijn goed!
weet je wat mij opvalt? het lijkt alsof hij verkeerd verbonden is, a3rabbisch muziek, naghafa, weet ik nog meer wat... denkt ie dat we a3radieren zijn ofzo?
"donder toch op man" zou ik maar zeggen en kom niet terug voordat je iets anders heeft.

ik moet vier jaar nog studeren voor dat ik aan trouwen kan gaan denken :)

Izouran

Citaat van: Mogna op 19/12/2006 om 17:29:24
Citaat van: Izouran op 19/12/2006 om 17:04:07
Citaat van: Dora op 19/12/2006 om 16:25:45


sadaqa = aalmoes schat.

sadaq = bruidschat

Vrouwen zijn toch ook gewoon zwervers haha ja het is sadaq kwist het niet eens. ::)

Spreek voor jezelf,vrouwen zwervers, tazz. Alleen ighayal respecteren geen chickies.

ouwehoer niet, ben zelf een vrouw. Als je niet lache kan dan spring je maar voor een trein.

Izouran

#29
Brok onrust is verwijder zie ik. Mooi zo