Partyservice - Mabrouk

Gestart door Mabrouk, 03/12/2006 om 18:52:31

Mabrouk

Hallo,

Ga jij binnekort trouwen, verloven of geeft u een andere feestelijk evenement. Neem dan een kijken op www.partyservice-mabrouk.nl

Voor vragen kun je ons altijd mailen en/of bellen.

Met vriendelijke groet,


Partyservice-mabrouk
     

s@lou@



MBTiza

Citaat van: Mabrouk op 03/12/2006 om 18:52:31
Hallo,

Ga jij binnekort trouwen, verloven of geeft u een andere feestelijk evenement. Neem dan een kijken op www.partyservice-mabrouk.nl

Voor vragen kun je ons altijd mailen en/of bellen.

Met vriendelijke groet,


Partyservice-mabrouk
     


Goedkoper dan bij een bakkerij zijn jullie toch niet en al die sier en bullshit is nergens voor nodig....

Inuit

#4
wist niet je zoveel moet neertellen voor zo'n zaaltje en wat eten.

Izouran

Ziet er goed uit. Bij het kopje PREMIUM (Arrangement voor 200 personen)
Is dat een mannelijke DJ?

mouslati

Citaat van: Inuit op 05/12/2006 om 20:25:00
wist niet je zoveel moet neertellen voor zo'n zaaltje en wat eten.

Je moet wel bijblijven Inuit, je was toch niet van plan om arfis te serveren en je schimmel van stal te halen op je bruiloft........................................ofwel?

E3ber_Tastite

Watte 8.795 euro, die is gek, dat is bijna een hele jaarinkomen man, dat ga je toch niet verknallen aan een trouwdag, ja tenzij je een drugsdealer bent.

Als je alles zelf organiseerd, kom je zelfs nog onder de helft van het bedrag uit.

Ik vindt het echt schandalig dat trouwerijen tegenwoordig zo duur zijn, en dan heb ik het niet eens over de SADAQA, geef de mensen wat te vreten en safi klaar is kees.

Izouran

Tegenwoordig betaald de vrouw mee, dus zoveeeel verspilt de man niet.

Memma

Dat is nieuw voor mij, Izouran, ik ken alleen maar gevallen waarbij de man echt moest dokken en de vrouw zowat gratis en voor niets een rol speelde in de bruiloft. Maar hier zullen de mannen denk ik nu wel blij mee zijn (en terecht ook).

E3ber_Tastite

Citaat van: Izouran op 09/12/2006 om 16:23:48
Tegenwoordig betaald de vrouw mee, dus zoveeeel verspilt de man niet.

Nou, tot zover ik weet, komen alle kosten op de man terecht, het enigste wat de vrouw doet is haar laten tuttebellen door de negafisten en daar hun geld aan uitgeven.

Izouran

#11
Trouwen is tegenwoordig gewoon duur.
Als de bruidegom inderdaad een doekoe-man is dan bedaalt hij alles zelf ja, maar als hij  gewoon een normaal betaald baantje heeft is het onmogelijk om alles zelf te betalen. Ik zie vaak dat de bruid zelf haar eigen zaal (6.000,-) En Negaffa (is al gauw 1000,-) betaald 

De man geeft de bruid haar Sadaq. Dat is ongeveer 4/5 duizend euro.
Hij betaald zijn eigen zaal (Met alles er op en eraan, ongeveer 6.000).

Alhoewel ik zelf voorstander om het bescheidener aan te pakken. 

Inuit

#12
Citaat van: mouslati op 08/12/2006 om 22:40:04
Citaat van: Inuit op 05/12/2006 om 20:25:00
wist niet je zoveel moet neertellen voor zo'n zaaltje en wat eten.

Je moet wel bijblijven Inuit, je was toch niet van plan om arfis te serveren en je schimmel van stal te halen op je bruiloft........................................ofwel?
Dat is het andere uiterste :)
Je kan het ook bescheiden aanpakken, het gaat om de sfeer en niet om hoe 'leuk' de stoelen zij versierd, en met de rest van het geld na afloop een leuke vakantie houden.

Mabrouk

Citaat van: Izouran op 08/12/2006 om 15:40:43
Ziet er goed uit. Bij het kopje PREMIUM (Arrangement voor 200 personen)
Is dat een mannelijke DJ?


Hallo,

Wij werken voornamelijk met vrouwelijke dj's. Dat zijn de meest gevraagde tijdens een Marokkaanse bruiloft.

Mabrouk

Citaat van: E3ber_Tastite op 09/12/2006 om 00:11:35
Watte 8.795 euro, die is gek, dat is bijna een hele jaarinkomen man, dat ga je toch niet verknallen aan een trouwdag, ja tenzij je een drugsdealer bent.

Als je alles zelf organiseerd, kom je zelfs nog onder de helft van het bedrag uit.

Ik vindt het echt schandalig dat trouwerijen tegenwoordig zo duur zijn, en dan heb ik het niet eens over de SADAQA, geef de mensen wat te vreten en safi klaar is kees.

Gir inchaellah.

Mocht het u toch niet lukken om goedkoper uit te komen bent u uiteraard van harte welkom bij ons.

Let wel op wat wij aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Partyservice-mabrouk