Hoofdmenu

wil trouwen

Gestart door jongman, 12/11/2006 om 11:39:56

MBTiza

Dat meisje op m'n avatar wil wel trouwen, maar het kan zijn dat ze ILLE is, hahahahahahhahahaha!

Dora

ahhh gossie, nou ik hoop voor m dat ie iemand vinden zal.
best grappig om te zien by the way dat iemand die grammaticaal niet erg sterk is als eis heeft geen illie. straks krijg je meiden die net zo denken en dan maakt hij voor alsnog geen kans.

ac i3awan sidi rebbi.

(Offline)

Citaat van: ameziane op 12/11/2006 om 18:13:57
Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
Waarom? Is een gescheiden vrouw per definitie 'slecht' ?
kzie nergens dat ie zegt dat gescheiden vrouwen slecht zijn ::) ?

maar dat  zijn voorkeur niet daar naar uitgaat, heb ik alle respect voor...

ameziane: jij bent getrouwd, en was ze gescheiden (kd8 het niet)

Milou

Citaat van: Amcum op 12/11/2006 om 21:23:44
Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

Das erg kort door de bocht om aan te nemen dat de gescheiden vrouwen erop los leven...

MBTiza

#19
Citaat van: Milou op 13/11/2006 om 22:23:56
Citaat van: Amcum op 12/11/2006 om 21:23:44
Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

Das erg kort door de bocht om aan te nemen dat de gescheiden vrouwen erop los leven...


Jij gaat in het weekend toch ook losjes ;D

ameziane

Citaat van: nesh_da_sha^m op 13/11/2006 om 17:00:07
kzie nergens dat ie zegt dat gescheiden vrouwen slecht zijn ::) ?

maar dat  zijn voorkeur niet daar naar uitgaat, heb ik alle respect voor...

ameziane: jij bent getrouwd, en was ze gescheiden (kd8 het niet)
Dat schrijft hij inderdaad niet. Maar het is algemeen bekend dat gescheiden vrouwen niet mee tellen in de samenleving en dat ze als paria worden beschouwd. De schuld van het verbreken van het huwelijk wordt altijd wel bij zo'n vrouw neergelegd.

Zelf ben ik inderdaad het huwelijk ingegaan met een vrouw die niet eerder getrouwd was, maar het is niet zo dat ik principieel nooit een gescheiden vrouw zou trouwen.

(Offline)

Citaat van: ameziane op 15/11/2006 om 14:11:32
Citaat van: nesh_da_sha^m op 13/11/2006 om 17:00:07
kzie nergens dat ie zegt dat gescheiden vrouwen slecht zijn ::) ?

maar dat  zijn voorkeur niet daar naar uitgaat, heb ik alle respect voor...

ameziane: jij bent getrouwd, en was ze gescheiden (kd8 het niet)
Dat schrijft hij inderdaad niet. Maar het is algemeen bekend dat gescheiden vrouwen niet mee tellen in de samenleving en dat ze als paria worden beschouwd. De schuld van het verbreken van het huwelijk wordt altijd wel bij zo'n vrouw neergelegd.

Zelf ben ik inderdaad het huwelijk ingegaan met een vrouw die niet eerder getrouwd was, maar het is niet zo dat ik principieel nooit een gescheiden vrouw zou trouwen.
komt omdat wij in een mannen cultuur leven, dus verwijten we de vrouw van al het slechte....kweet nog wel dat sommige gasten iets doen en dat ze dan zeggen ewa laat hem maar het is TOCH een MAN, grootste bullshit natuurlijk..

SAMADIE

AMCUM waarom mogen jij en ik wel  losjes gaan in het weekend zelfs als we getrouwd zouden zijn, en een gescheiden vrouw niet? wees een vent.
ik persoonlijk, zal trouwen met de dame die mijn hart wel, ik  heb wel een aantal eisen, maar maak mij niet uit gescheiden of niet.

mouslati

Ik vind het nog steeds triest hoe sommige mensen over gescheiden vrouwen denken. Is het de bedoeling dat ze naar haar echtscheiding is veroordeeld tot eenzame opsluiting ofzo, Dat Amchum zo'n opmerking maakt kan ik me wat bij voorstellen die weet ook niet beter, maar Sa3ied dat je het er nog mee eens bent ook, valt me tegen.

Even voor de topicstarter je zult heus niet zo wanhopig zijn dat je het van het internet moet hebben. In je dagelijks leven kom je meer in contact met vrouwen, bouw een sociaal leven op doe mee aan het verenigigsleven, of woon lezingen of cursussen bij die je intreseren, misschien dat je dan een dame tegenkomt die op dezelfde golflengte zit als jou.

MBTiza

Nee mouslatie jij weet beter toch? Sommige lijken net of ze losgeslagen zijn, cabarets bezoeken, diverse seksuele contacten met verschillende mannen, drinken etc. Dit waren dingen die zij dan voorheen niet deden, dus dan vraag ik me ook af hoe het komt dat zij naar hun scheiding zich zo 'uitleven'.

Samadi,

Ik ga niet los jongen, ik ben meer dan 5 jr niet uitgeweest.

himmito

Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
salaam
Wie kent leuke een serieuse vrouw vanaf 23t/m 28 jaar
die serieuse wil trouwen en niet te veel kieskeurig is
zelf ben ik jongman van 37jaar
en woon inutrecht op eigen verder heb ik zwart haar en bruin ogen en ben 76 lange en ben nog nooit getrouwed
geweest zelf heb ik niet zo veel eisen
wat ik zoek in vrouw

eerlijke,serieuse
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
geen ille
geen bartype
weet u iets mail me op jongheer1@hotmail.com
Succes, je heb gelijk jongen, ik zou ook voor een mooi jong bruidje gaan als ik nog moest trouwen hahaha.Maar ik heb mijn vraagtekens bij dat 76 ... lange wat is er 76... lange??

SAMADIE

het zou misschien komen, door de ex man.

Milou

Citaat van: Amcum op 13/11/2006 om 23:24:03
Citaat van: Milou op 13/11/2006 om 22:23:56
Citaat van: Amcum op 12/11/2006 om 21:23:44
Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

Das erg kort door de bocht om aan te nemen dat de gescheiden vrouwen erop los leven...


Jij gaat in het weekend toch ook losjes ;D

Ik ga behoorlijk los, maar ik ben niet getrouwd nog gescheiden....

Farouda

salam,

je gaat toch geen vrouw zoeken via het internet en helemaal niet via amazigh. nl. Laat je moeder maar beter een vrouw voor je kiezen dan weet je tenminste waar je aan begint.


karima1984

Ik wil graag op jou reageren jonge heer,

is een gescheiden vrouw niet goed genoeg, zo iets moet je nooit zeggen.

Bid en vraag allah jou een goede vrouw te schenken met wie je insa allah ook in het paradijs terecht komt.

( ik ben zelf ook gescheiden en het is niet mijn schuld ik ben voor nija met mijn ex getrouwd en hij wou papieren)