Hoofdmenu

wil trouwen

Gestart door jongman, 12/11/2006 om 11:39:56

jongman

salaam
Wie kent leuke een serieuse vrouw vanaf 23t/m 28 jaar
die serieuse wil trouwen en niet te veel kieskeurig is
zelf ben ik jongman van 37jaar
en woon inutrecht op eigen verder heb ik zwart haar en bruin ogen en ben 76 lange en ben nog nooit getrouwed
geweest zelf heb ik niet zo veel eisen
wat ik zoek in vrouw

eerlijke,serieuse
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
geen ille
geen bartype
weet u iets mail me op jongheer1@hotmail.com

Hadou

Beste Jongheer 1;
Jij bent 37 en jij zoekt een vrouw tussen 23 en 28 jaar.
Waarom zoek jij een jongere vrouw? en geen vrouw van jouw eigen leeftijd. of iets jonger?

ameziane

Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
Waarom? Is een gescheiden vrouw per definitie 'slecht' ?

Milou

Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
salaam
Wie kent leuke een serieuse vrouw vanaf 23t/m 28 jaar
die serieuse wil trouwen en niet te veel kieskeurig is
zelf ben ik jongman van 37jaar
en woon inutrecht op eigen verder heb ik zwart haar en bruin ogen en ben 76 lange en ben nog nooit getrouwed
geweest zelf heb ik niet zo veel eisen
wat ik zoek in vrouw

eerlijke,serieuse
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
geen ille
geen bartype
weet u iets mail me op jongheer1@hotmail.com

hahahaaaa....wrrm nou geen bartype?

Samariaan

Citaat van: ameziane op 12/11/2006 om 18:13:57
Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
Waarom? Is een gescheiden vrouw per definitie 'slecht' ?

idd,  gescheiden vrouwen worden juist geprezen voor hun ervaring met t huwelijk.

Milou

Citaat van: ameziane op 12/11/2006 om 18:13:57
Citaat van: jongman op 12/11/2006 om 11:39:56
ook moet ze nog nooit getrouwed zijn geen schieden
Waarom? Is een gescheiden vrouw per definitie 'slecht' ?

Dat wil hij denk ik niet benadrukken, maar veelal is het begrijpelijk dat wanneer je zelf geen ervaring hebt met een huwelijk dat je toch de voorkeur hebt om dit samen met iemand mee te maken die ook geen ervaring heeft...

SAMADIE

een gescheiden vrouw  verdient respect.
ik zie genoeg vrouwen die niet gelukig zijn maa bij de man blijven om anderen mensen.
een gescheiden vrouw is  een sterke vrouw.
jij hebt geen eisen dacht ik.

Milou

Citaat van: SAMADIE op 12/11/2006 om 18:56:14
een gescheiden vrouw  verdient respect.
ik zie genoeg vrouwen die niet gelukig zijn maa bij de man blijven om anderen mensen.
een gescheiden vrouw is  een sterke vrouw.
jij hebt geen eisen dacht ik.


Tuurlijk verdiend een vrouw respect die de stap durft te nemen om uit een huwelijk te stappen die niet meer te redden valt! ( met nadruk op niet meer te REDDEN)..

En bedoel je mij? Met geen eisen?

SAMADIE

ik bedoel die gozer die wil trouwen,  geen eisen heeft.
maar geen gescheiden vrouw  wil.

MBTiza

Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

SAMADIE

#10
mijn moeder is gescheiden dus ik  ben ervaring deskundige, ik ben door haar goed opgevoed. Heb beter opvoeding gehad dan menig kinderen met beide ouders.
maar hoezo moet die vrouw door de ex in de gaten worden gehouden, gescheiden is klaar, de man die houdt zich aan alles als die getrouwd is zeker. Er zijn genoeg die het woord trouw niet eens kennen. Dus is wel makkelijk met een kortzichtige mening alles over een kam te scheren en voornamelijk vrouwen te veroordelen, maar jezelf  te vergeten.
we moeten echt af van de , hij is een man dus mag alles metaliteit

SAMADIE

Citaat van: Amcum op 12/11/2006 om 21:23:44
Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

heb een vraag aan jou, wat doe jij zo alemaal in het weekend

MBTiza

Dat zeg ik niet, maar ik merk gewoon dat voor SOMMIGE een scheiding een soort van vrijwaring is om alles te doen en te laten wat zij voorheen niet deden, ik heb het over SOMMIGE, maar de Marokkaanse man is ook geen heilige.

Wat ik in het weekend doe is niet relevant.

Sa3ieD

Citaat van: Amcum op 12/11/2006 om 21:23:44
Gescheiden Marokkaanse vrouwen hebben vaak na hun scheiding geen grenzen meer en gaan helemaal losjes! Ik zie het maar al te vaak en vooral sommige die erg strak werden gehouden door hun ex-mannetje en familie.....

Het is vrijdag, het weekend zit erop, doe maar lekker gek, doe maar lekker los!

Klopt.

Een scheiding is tegenwoordig maar al te vaak het gevolg van trouwen zonder na te denken waar je nou mee bezig bent. Scheiden is voor velen dan ook zo makkelijk als een brood bij de bakker halen. Maar dat zijn dan vrouwen/mannen die hier geboren of opgegroeid zijn. Voor vrouwen uit Marokko is scheiden vaak een hel maar dat is een ander verhaal met andere oorzaken, die 2 moeten wij dus wel uit elkaar halen.

noor.x

#14
X