Hoofdmenu

Verhalen van Hadou

Gestart door Tamza, 26/10/2006 om 21:50:24

Nech

#15
Citaat van: Azghar op 06/12/2009 om 16:28:31
hahahah,   dan heb ik je zeker ooit gezien a Hadou  als khalid boudou een oude vriend van je was...
Ik heb hem ook gezien. Zie zijn avatar.

Azghar

Citaat van: Nech op 06/12/2009 om 16:32:55
Ik heb hem ook gezien. Zie zijn avater.

hoe bedoel je ?  wie heb je ook gezien ?

Señor Canardo

#17
Citaat van: Azghar op 06/12/2009 om 18:18:28
hoe bedoel je ?  wie heb je ook gezien ?

Met avatar bedoelt hij de schermafbeelding onder je naam. In jouw geval is dat je satellietschotel in 3 kleuren en in het geval van Hadou is het zijn rode foto.

matou

dit keer geen commentaar cogniet? hoe is het mógelijk

Señor Canardo

Citaat van: matou op 06/12/2009 om 19:01:48
dit keer geen commentaar cogniet? hoe is het mógelijk

Hey, van jou heb ik nog steeds een antwoord tegoed. Of gooi je de handdoek in de ring?

Señor Canardo

Avatar is trouwens ook de naam van een nieuwe film. Klik hier om de trailer te bekijken.  >


matou

Citaat van: incognito op 06/12/2009 om 19:03:21
Hey, van jou heb ik nog steeds een antwoord tegoed. Of gooi je de handdoek in de ring?

welk antwoord?  we leven vandaag hoor, gister is alweer passé

Señor Canardo

Citaat van: matou op 06/12/2009 om 19:14:06
welk antwoord?  we leven vandaag hoor, gister is alweer passé

Het antwoord op de vraag die ik aan jou heb gesteld tijdens deze topic. Als je durft tenminste! 

matou

dan moet ik het boek opnieuw lezen om erachter te komen op welk bladzijde  precies hij dat vertelde , dik boek hoor, ga jij het maar lezen, je komt het vanzelf tegen,
en bovendien is het opvallend hoe jij altijd hier  op dit forum  iedereen in het vaarwater zit met je commentaar

matou

kan jij trouwens net zo snel lezen als copy pasten? zoja dan is dat geen probleem om dat boek door te nemen toch

Señor Canardo

Citaat van: matou op 06/12/2009 om 19:35:58
dan moet ik het boek opnieuw lezen om erachter te komen op welk bladzijde  precies hij dat vertelde , dik boek hoor, ga jij het maar lezen, je komt het vanzelf tegen,
en bovendien is het opvallend hoe jij altijd hier  op dit forum  iedereen in het vaarwater zit met je commentaar

Klaar nu staat het onomstotelijk vast. Matou:


Señor Canardo

Citaat van: matou op 06/12/2009 om 19:37:26
kan jij trouwens net zo snel lezen als copy pasten? zoja dan is dat geen probleem om dat boek door te nemen toch

Nee jongen jij moet niet van die domme uitspraken doen die jij in eerste instantie niet eens kan ondersteunen met bronnen. En dat ik dwars door die ongefundeerde leugens heen prik, moet je nou niet gaan huilen. Compris?

matou

kijk , en zo doe je met iedereen, betwetertje, zielig  hoor

Hadou

Ik wilde eigenlijk nu een verhaaltje plaatsen.. maar ja voor wie?
Altijd gezeik..

Manis theka Wassila tharifest :(

matou

je hebt gelijk, jammer