[Utrecht 5-11-2006] Sami Yusuf in Nederland

Gestart door ameziane, 15/09/2006 om 18:01:08

Thadbath

Citaat van: Dora op 06/11/2006 om 07:08:34
was idd eruugh gezellig, kapot gelachen met de mocro's daar.
zaten een een groep achter ons die echt geflipt waren maar super leuk.

jammer dat isam zo kort duurde :(
en de irakees mag wat mij betreft een eigen concert geven..damn die was echt goed.

2 (zain/sami) geweest nog 1 (yusuf) te gaan.

wa salaam

haha ja het was inderdaad wel een gekkenhuis en heel erg jammer idd dat Issam zo kort bleef, iedereen werd wel gek zeg toen hij kwam en die irakees vond ik echt zo tof, ik stond echt met grote ogen te kijken. Ik vond het echt onwijs vet

mouslati

Toen we eenmaal binnen waren was het wel leuk, maar om er in te komen was 1 grote chaos van gedram en getrek. Vreselijk, niks geen orde heb me echt kapot geergerd. Ik ga zelden ergens heen dus had me hier echt op verheugd maar met name marokaanse meiden hebben zich echt helemaal van de verkeerde kant laten zien.

Misschien hoort dit er allemaal bij hoor want nogmaals dit is voor het eerst dat ik naar zo'n soort voorstelling ga. Ik ben wel eens naar een voorstelling iin Ahoy geweest dat was 5x zo groot maar organisatorisch geweldig. We konden gewoon doorlopen niks geen geduw of getrek.

Maar optredens waren prachtig.


miss.F.

Ik vond de optredens erg goed en bijzonder was ook om al die mensen van verschillende nationaliteiten bijeen te zien met 1 gemeenschappelijk iets:  de godsdienst.

Alleen het eten vond ik waardeloos, dat had beter gekund

mIzran

#19
De meiden gingen helmaal door het lint toen Issam te voorscheen kwam. 

Bekijk hier een stuk van het concert: (Sami Yusuf & Issam - Try Not To Cry)
http://www.arabsounds.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=344&Itemid=34

mouslati

Citaat van: Hadou op 06/11/2006 om 18:43:49
dit is het concert waar Mouslati aanwezig was

Hadou, min tegeth!

echt ranzig......................zou idd best wel eens naar zo'n concert willen;)

Hadou

hahahha.. Ik maak een grapje. a mouslati.
Ik vind je heel lief , vandaar.

ameziane