[Utrecht 5-11-2006] Sami Yusuf in Nederland

Gestart door ameziane, 15/09/2006 om 18:01:08

ameziane

Persbericht

Rotterdam, 14-09-2006



Exclusief optreden Sami Yusuf  in Nederland!


Vereniging Ettaouhid presenteert de wereldberoemde anasheed-zanger Sami Yusuf. Deze treedt zondag 5 november in de Jaarbeurs te Utrecht op. De zanger, die islamitische liederen zingt, zal voor het eerst in Nederland zijn stem laten horen. Het Rotterdamse koor Al Wahda zal op deze bijzondere dag haar eerste cd lanceren. Het concert zal aanvangen om 13.00 uur tot 18.00 uur. Een echt familie evenement voor jong en oud!

Sami Yusuf  is geboren in juli 1980 en komt uit een muzikale familie. Zijn eerste muzikale opleiding kreeg hij van zijn vader, een internationaal bekende componist, dichter en muzikant. Hij groeide op in Londen en leerde van jongs af aan verschillende instrumenten te bespelen. Geleidelijk aan ging zijn interesse ook uit naar zingen en het componeren van muziek. Een goede reden om het conservatorium te bezoeken waarbij hij o.a. les kreeg van componisten van de Royal Academy of Music. Zijn feeling voor Midden-Oost muziek is gigantisch als je zijn muziek beluisterd.

Sami Yusuf is praktiserend Moslim, en ziet zijn liederen als een manier om de boodschap van de Islam wereldwijd over te brengen en vooral de jeugd aan te moedigen om trots te zijn op hun religie en identiteit. Voor meer informatie over Sami Yusuf kijk op www.samiyusuf.com

Het concert wordt ondersteund door: Islamic Relief, Lebara Mobile,NIO, Mzine, Ekin, Succes Media & Publishing B.V.
Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketsservice Nederland, via alle grotere Postkantoren, Free Recordshops, GWK stations kantoren en andere bekende vvk adressen.Vanaf heden zijn kaarten voor slechts 20 euro excl.servicekosten verkrijgbaar t/m 6 oktober 2006.




Samir!

Die kinderen van al wahda zijn ook goed man.
Mayb dat ik er wel naar toe zal gaan, is een leuk evenement.


Lâle

Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Maar goed, ik heb kaarten, dus kijk daar wel op welke datum het is.

Dora


ameziane

Citaat van: Lâle op 21/09/2006 om 19:55:23
Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst aangepast.

Wel slordig van de organisatie, want nu staat de fout op al die pamfletten die verspreid zijn.

Lâle

Citaat van: ameziane op 23/09/2006 om 15:37:43
Citaat van: Lâle op 21/09/2006 om 19:55:23
Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst aangepast.

Wel slordig van de organisatie, want nu staat de fout op al die pamfletten die verspreid zijn.

Op de site staat het wel goed. En ook in een mailtje die ik had gekregen. Misschien heeft iemand even zitten slapen ofzo.

Bades

Citaat van: ameziane op 23/09/2006 om 15:37:43
Citaat van: Lâle op 21/09/2006 om 19:55:23
Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst aangepast.

Wel slordig van de organisatie, want nu staat de fout op al die pamfletten die verspreid zijn.


d-amnus :P

ameziane

Citaat van: tfoe_Xe_l3arabi op 13/10/2006 om 02:27:53
Citaat van: ameziane op 23/09/2006 om 15:37:43
Citaat van: Lâle op 21/09/2006 om 19:55:23
Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst aangepast.

Wel slordig van de organisatie, want nu staat de fout op al die pamfletten die verspreid zijn.


d-amnus :P
Houd je commentaar bij je, wijsneus!

Bades

Citaat van: ameziane op 14/10/2006 om 17:17:33
Citaat van: tfoe_Xe_l3arabi op 13/10/2006 om 02:27:53
Citaat van: ameziane op 23/09/2006 om 15:37:43
Citaat van: Lâle op 21/09/2006 om 19:55:23
Woensdag 5 november Volgens mijn agenda is dat op een zondag.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst aangepast.

Wel slordig van de organisatie, want nu staat de fout op al die pamfletten die verspreid zijn.


d-amnus :P
Houd je commentaar bij je, wijsneus!

daar is het een forum voor kleine broer ;)

miss.F.

Ik ben zeer benieuwd en heb er zin in!!

ameziane

Kort samengevat: veel hoofddoeken, veel mobiele telefoons en vooral een geweldige ambiance.

Numidia

Citaat van: ameziane op 05/11/2006 om 18:36:56
Kort samengevat: veel hoofddoeken, veel mobiele telefoons en vooral een geweldige ambiance.

..... en waar blijven de baarden? Of waren er alleen hoofddoeken? ;)

ameziane

Citaat van: Numidia op 05/11/2006 om 19:03:57
Citaat van: ameziane op 05/11/2006 om 18:36:56
Kort samengevat: veel hoofddoeken, veel mobiele telefoons en vooral een geweldige ambiance.

..... en waar blijven de baarden? Of waren er alleen hoofddoeken? ;)
Die waren ook aanwezig, maar in mindere mate. De hoofddoeken waren ruim vertegenwoordigd.

Thadbath

Mijn samenvatting: helemaal top, gezellige dag, GEWELDIG dat Issam van Outlandish kwam optreden ( aangezien ik een + fan ben van Outlandish), onwijs gekke optreden van zo'n Irakese muzikant ( koerd volgens mij ) samen met Sami, mohiem het was echt leuk.

Dora

was idd eruugh gezellig, kapot gelachen met de mocro's daar.
zaten een een groep achter ons die echt geflipt waren maar super leuk.

jammer dat isam zo kort duurde :(
en de irakees mag wat mij betreft een eigen concert geven..damn die was echt goed.

2 (zain/sami) geweest nog 1 (yusuf) te gaan.

wa salaam